De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA AKI480ZT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

h***********@o********** 03-02-2024
Geschreven voor: ETNA AKI480ZT

Ik heb deze kookplaat gekocht omwille van het mooi sober design. Daarnaast is de prijs/qualiteit zeer goed! Ondertussen dagelijks gebruikt en 100% tevreden. Ook het onderhoud van deze plaat is heel eenvoudig en gemakkelijk. Ik kan zeker iedereen deze kookplaat aanraden :-)
webcare-7 05-02-2024

Beste heer / mevrouw,

Wow, Een 10! Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Goed om te lezen dat het design en de prijs/kwaliteit uw bevallen. Fijn ook dat het onderhoud eenvoudig is.
We wensen je nog veel kook- en bakplezier!

Kim
Webcare ETNA

p***********@g******** 21-04-2023

Denk goed na voordat je bestelt, bijv ivm de leesbaarheid

Geschreven voor: ETNA AKI480ZT

Prima materiaal. Jammer dat je goed vooraf moet nadenken over de grootte van de kookplekken (16 en 20 cm in ons geval). Dit heeft namelijk ook gevolgen voor de pannen die je koopt. Helaas is de leesbaarheid van de knoppen niet optimaal.

Pluspunten

• geen gas meer nodig

Minpunten

• snel ontstaan van vlekken door pannen
  • had de afzuiging minder luid verwacht

Officiele reactie van Atag 24-04-2023

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat je voor ETNA hebt gekozen.
We wensen je veel kookplezier toe.

Marijke
Webcare ETNA

j*******@h********* 03-01-2023

Toppert

Geschreven voor: ETNA AKI480ZT

De kookplaat helemaal tevreden over, wij hebben recirculatie en daar hebben we achteraf spijt van ivm de kooldamp die teveel blijft hangen ( staan meerdere ramen in de keuken open maar alsnog beslagen ramen als alle kookzones of bijna alle kookzones in gebruik zijn)..Wil hem daarom ombouwen met afvoer onder de vloer door naar buiten. Mijn dochter heeft Bora en ook afzuiging onder de vloer door naar buiten, 10x beter. Wel een grote - voor de verkoper dat ons de nadelen niet verteld zijn. (Keukenwarenhuis)

Pluspunten

• Snelle opwarming
  • Gebruiksgemak
  • Makkelijk schoon te houden

Minpunten

• Recirculatie last van kooldamp

Officiele reactie van Atag 04-01-2023

Beste heer/mevrouw,

Een maximale reviewscore van een 10! Daar zijn wij uiteraard erg blij mee. Leuk om te lezen dat je zo blij bent met deze "toppert".

Wij wensen jou veel kookplezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA

Hobin Hood 26-01-2022

Een echte aanrader

Geschreven voor: ETNA AKI480ZT

Wij hebben deze kookplaat gekozen, omdat deze een ingebouwde afzuigkap heeft. Wij hadden daarover gehoord van kennissen die erg enthousiast waren over zo’n afzuiging. Daarnaast staat het mooier. Wij stapte over van gas naar inductie. Dus voor ons was het in het begin wat aftasten hoe het werkt. Maar ik moet zeggen dat de bediening van het apparaat vrij eenvoudig is.
Wij zijn zeer tevreden met het apparaat. En inderdaad alles word afgezogen inclusief vetspetters. Daarnaast zijn de filters zeer makkelijk te reinigen. Wij hebben gekozen om de afgezogen lucht naar buiten te laten gaan. Het is ook mogelijk om de lucht te laten recirculeren. Daarvoor kan een zetje bij gekocht worden. Ik persoonlijk vind het fijner om de lucht naar buiten af te voeren.

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Makkelijk te reinigen

Minpunten

• Veel lawaai

Officiele reactie van Atag 27-01-2022

Beste Hobin,

Bedankt voor het schrijven van deze uitgebreide review. Leuk om te lezen dat je door enthousiasme van andere gekozen hebt voor ETNA en wij uw overstap van gas naar inductie koken positief hebben kunnen beïnvloeden.
Wij wensen je veel kookplezier toe de komende jaren.

Marijke Webcareteam ETNA

Nell ALbers 04-04-2021

Inductie kookplaat met afzuiging Etna

Geschreven voor: ETNA AKI480ZT

Heel fijne inductie kookplaat met afzuiging, geïntrigeerde afzuiging werkt heel goed, ik ben er super blij mee

Officiele reactie van Atag 06-04-2021

Beste Nell Albers,

Bedankt voor deze review met mooie reviewscore. Hier zijn wij erg uiteraard erg blij mee. Fijn om te lezen dat je zo super blij bent met de AK1480ZT.

Wij wensen je veel kookplezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA