Inventum IKI7735 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum IKI7735 op Kieskeurig.nl.

5,7

Josh 23-10-2020

Kookzones gaan stuk na 2 of 3 weken.

Geschreven voor: Inventum IKI7735

Ik heb overal online gezocht naar reviews over deze kookplaat en kan nergens wat vinden behalve hier. Vandaar dat ik nu eindelijk mijn ervaring post.

We hebben al 3 omruilingen gehad allemaal met dezelfde probleem. Rechter kookzone valt uit na een week of 2, welke resulteert in een kortsluiting in ons zekeringkast.
We hebben onze stroomleiding weer opnieuw laten checken door een ervaren elektricien die geef aan dat het probleem ligt in de kookplaat. De monteurs van inventum hebben ook twee keer alles gecheckt en geven ook aan dat er wat mis is met de kookplaat.

Vandaag is er voor de 4e en laatste keer een omruiling gedaan door inventum. We hebben eigenlijk geen hoop meer in dit product.

Minpunten

• Geeft kortsluiting na een tijdje

Inventum Huishoudelijke Apparaten B.V. 28-10-2020

Beste Josh,

Wat vervelend om te vernemen dat de kookzones na 2 of 3 weken stukgaan, dat is uiteraard niet de bedoeling. Als ik het goed begrijp heeft u al meermaals contact gezocht met onze afdeling Service, dat heeft u goed gedaan. Hopelijk gaat het met de nieuwe kookplaat na de laatste omruiling goed en kunt u voor langere tijd genieten van de Inventum kookplaat!

Team Inventum

Peter 30-04-2021

Goede inductieplaat voor een markt conforme prijs.

Geschreven voor: Inventum IKI7735

Wij waren op zoek naar een inductieplaat waarop ten minste twee grote pannen op kunnen.
Dit type sprak ons erg aan v.w.b. de gebruiksvriendelijkheid in het midden, maar ook het mooie design met de afgeschuinde kant aan de voorzijde van de inductieplaat.

Jay 11-10-2020

Groot en ruim

Geschreven voor: Inventum IKI7735

Heel mooi, ruim en makkelijk in gebruik. Wij zijn heel erg tevreden en raden dit jullie ook aan. Het is ook makkelijk om te onderhouden.

Pluspunten

• Ruim
  • Groot