De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum IKI7735 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jan & Gerry 31-08-2023

Volgende stap

Geschreven voor: Inventum IKI7735

Via een dealer aangeschaft. Voldoet aan aan onze wensen. Zeer gebruiksvriendelijk. Prijs aantrekkelijk, let op bij dealer ligt de prijs beduidend onder de adviesprijs.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Snel leverbaar
  • Nette prijs

Minpunten

• De adviesprijs ligt hoger dan de winkelprijs.

A s m d j 15-10-2022

Aanrader

Geschreven voor: Inventum IKI7735

Bevalt goed en heel goed om het schoon te houden en gauw warm en staat ook erg netjes

Pluspunten

• Goed schoon te houden

Ton Hagedoorn 14-09-2022

Super goede aankoop

Geschreven voor: Inventum IKI7735

We hebben Inventum gekozen omdat het een oud en vertrouwd merk is mijn ouders hadden het al vroeger.
Mooie inductieplaat werkt perfect,is erg snel dus je eten staat zo op tafel,bediening is zeer eenvoudige bijzonder gebruiksgemak,vele mogelijkheden tot een kookwekker en kinderslot aan toe,en een lust voor het oog zo mooi.En de mogelijkheid voor 1 of 2Phase.
Ik ben zeer tevreden.

Pluspunten

• Mooi design,makkelijk in gebruik
  • Werkt zeer snel,kan gas niet tegenop

Minpunten

• Geen min punten

k***********@o********** 09-09-2022

Bevalt zeer goed

Geschreven voor: Inventum IKI7735

Heb er lang naar uitgekeken en eindelijk in bezit. Voldoet aan de verwachting, uiterlijk/design, bedieningsgemak, makkelijk te reinigen. Duidelijke handleiding. Energiezuinig en geen gas meer nodig. Zeer aan te bevelen.

Pluspunten

• bedieningsgemak
  • design
  • duidelijke handleiding

r************@h********** 17-07-2022

Bevalt erg goed!

Geschreven voor: Inventum IKI7735

Wat een fijne kookplaat! We zijn overgestapt van gas naar inductie en wilden persé dit model van Inventum omdat we er veel positieve ervaringen over hadden gelezen. En dat maakt hij allemaal waar. Een mooi strak uiterlijk, een hele fijne werking en makkelijk in gebruik. Vooral erg fijn dat je 2 kookpunten kan koppelen zodat je er bijvoorbeeld een grillplaat op kan zetten (wij zijn dol op gamba's, vandaar). Erg blij mee!

Pluspunten

• Twee kookpunten kunnen gekoppeld worden
  • Mooi uiterlijk
  • Makkelijk in gebruik

m*************@g******** 29-06-2022

Nederland

Mooie kookplaat
Werkt prima en vooral makelijk
Dat ie op 230v 16A
En op 400v 2x16A

h**********@h********** 27-06-2022

Bevalt super

Geschreven voor: Inventum IKI7735

Vind dit erg mooi en makkelijk in onderhoud ben er erg blij mee dus een aanrader voor iedereen die van het gas af wil

r************@l****** 01-06-2022

En geweldige kookplaat

Geschreven voor: Inventum IKI7735

Op 25 mei gekocht het is een super mooie kookplaat zeer tevreden en blij met de Bridge functie en ruime opzet van de kook zone's Top apparaat en zeer snelle bezorging van Bol.com

Eddy 25-05-2022

Uitstekende Inductie kookplaat van Inventum

Geschreven voor: Inventum IKI7735

Ten eerste de super scherpe prijs gaf de doorslag van aankoop van de Inventum Inductie Kookplaat IKI7735 en had hem de volgende dag direct al in huis. Ook is er gelijk een dubbele fase kookgroep 2x16A geïnstalleerd en is ook de kookplaat ingebouwd. De eerste test gedaan met een pannetje met 1 liter water op de kookzone met het hoogste vermogen en ook de Boost-functie ingeschakeld, dan kookt een liter water binnen 3,5 minuut, echt super! Na een aantal dagen nu de kookplaat te hebben gebruikt bevalt het uitstekend. De IKI7735 is zeer eenvoudig te bedienen en heeft toch vele luxe opties vergeleken met goedkopere of andere inductie kookplaten, o.a pan herkenning, koppelen van 2 zones voor een braadslee, auto beveiliging etc. echt een toppertje binnen de inductie kookplaten. De grootste verrassing voor mij als verwent gaskookplaat gebruiker is de snelheid waarmee deze inductie kookplaat de temperatuur laat dalen, dus werkt net zo getrouw als op gas koken. Bijkomend voordeel is dat de glasplaat vele malen eenvoudiger schoon te maken is dan een gasfornuis. Ik had dit tien jaar eerder moeten doen. Dus ja, ik kan met 100% zeggen om deze inductie kookplaat de IKI7735 van Inventum aan iedereen aan te raden, ik ben er super blij mee.

Groetjes van een zeer tevreden klant.

Pluspunten

• Lekker ruim en zeer snel heet met de Boostfunctie.
  • Lager instellen reageert ook lekker snel.
  • Gekoppelde zones is erg handig voor een braadslee.
  • Eenvoudig te bedienen en de veiligheidfuncties.
  • Werkt net zo getrouw als een gasfornuis.

s***************@g******** 21-05-2022

WOW super

Geschreven voor: Inventum IKI7735

de keuze van dit model was snel gemaakt op design mogelijkheden en prijs!!!

Marcel 10-11-2021

Topkwaliteit inductie kookplaat

Geschreven voor: Inventum IKI7735

Topproduct deze inductiekookplaat van Inventum! Vooral de bridgefunctie is handig. Ook lekker brede werkruimte zodat je alle pannen makkelijk kwijt kunt!

Pluspunten

• bridgefunctie
  • breed werkvlak
  • bedieningsmogelijkgheden

Minpunten

• nog niet gevonden

Peter 30-04-2021

Goede inductieplaat voor een markt conforme prijs.

Geschreven voor: Inventum IKI7735

Wij waren op zoek naar een inductieplaat waarop ten minste twee grote pannen op kunnen.
Dit type sprak ons erg aan v.w.b. de gebruiksvriendelijkheid in het midden, maar ook het mooie design met de afgeschuinde kant aan de voorzijde van de inductieplaat.

Josh 23-10-2020

Kookzones gaan stuk na 2 of 3 weken.

Geschreven voor: Inventum IKI7735

Ik heb overal online gezocht naar reviews over deze kookplaat en kan nergens wat vinden behalve hier. Vandaar dat ik nu eindelijk mijn ervaring post.

We hebben al 3 omruilingen gehad allemaal met dezelfde probleem. Rechter kookzone valt uit na een week of 2, welke resulteert in een kortsluiting in ons zekeringkast.
We hebben onze stroomleiding weer opnieuw laten checken door een ervaren elektricien die geef aan dat het probleem ligt in de kookplaat. De monteurs van inventum hebben ook twee keer alles gecheckt en geven ook aan dat er wat mis is met de kookplaat.

Vandaag is er voor de 4e en laatste keer een omruiling gedaan door inventum. We hebben eigenlijk geen hoop meer in dit product.

Minpunten

• Geeft kortsluiting na een tijdje

Inventum Huishoudelijke Apparaten B.V. 28-10-2020

Beste Josh,

Wat vervelend om te vernemen dat de kookzones na 2 of 3 weken stukgaan, dat is uiteraard niet de bedoeling. Als ik het goed begrijp heeft u al meermaals contact gezocht met onze afdeling Service, dat heeft u goed gedaan. Hopelijk gaat het met de nieuwe kookplaat na de laatste omruiling goed en kunt u voor langere tijd genieten van de Inventum kookplaat!

Team Inventum

Jay 11-10-2020

Groot en ruim

Geschreven voor: Inventum IKI7735

Heel mooi, ruim en makkelijk in gebruik. Wij zijn heel erg tevreden en raden dit jullie ook aan. Het is ook makkelijk om te onderhouden.

Pluspunten

• Ruim
  • Groot