Princess 103200 Table Chef Elypse Pure - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 103200 Table Chef Elypse Pure op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Lauravb 09-12-2019

Mooie bakplaat

Deze bakplaat vorige week besteld en meteen gebruikt op pakjesavond. Echt een aanrader! Een mooie en praktische bakplaat. Eenvoudig te bedienen en schoon te maken. De vormgeving is uniek en echt een eyecatcher op tafel. Zeker waar voor het geld!

Pluspunten

• Stijlvolle vormgeving
  • Eenvoudige bediening
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken

Semmy5121 04-12-2019

Een hele mooie bakplaat

Een erg mooie en stijlvolle bakplaat. In de bakplaat is een erg handig vet opvang bakje verwerkt waardoor je hem gemakkelijk kan schoonmaken.
Met kerst gaan wij hem zeker gebruiken.

Pluspunten

• Vet opvang bakje
  • Vaatwas bestendig

Stijn 03-12-2019

Grillplaat

Mooie stijlvolle bakplaat tevens beschikt de bakplaat over een handig vet opvang bakje en is de bakplaat vaatwasbestendig. Fijne aankoop!

Ari2609 30-11-2019

Mooie stijvolle bakplaat

Mooie stijlvolle bakplaat met ronde vormen. Staat mooi op tafel en met handig vetopvangbakje. Gister voor het eerste gebruikt en met kerst gaan we hem zeker weer gebruiken!

Pluspunten

• Stijvol