Bosch PIM875N24E

keramisch
Bosch Serie | 8 PKM801DP1D

8,9

Monty 03-10-2015 Product paar dagen in bezit

Mooi gestyleerde kookplaat. Prima gebruiksgemak. Efficiente verdeling van de pannen. Snel te reinigen!

Amina 10-09-2015 Product half jaar in bezit

Na altijd met gas te hebben gekookt, dachten we bij de verhuizing naar een nieuwbouwwoning in te moeten leveren op onze kookkunsten omdat we immers geen gasaansluiting in de nieuwe woning hebben.
Sceptisch zijn we onze zoektocht begonnen naar een goeie inductie kookplaat en kwamen algauw uit bij de System Line van Bosch, gezien we hebben gekozen voor Bosch apparatuur voor de hele keuken.
Wij koken erg graag en vaak en waren razend benieuwd naar het koken op inductie. Beiden zijn we erg positief verrast en enthousiast, wat zijn wij blij met onze Bosch inductieplaat! Wow, wat kan je toch op een heerlijke manier koken op deze inductieplaat. Het is echt bijzonder koken op de ruime kookplaat met veel mogelijkheden in warmtestaden, maar toch zo gebruiksvriendelijk is.
Naast de goede kookkwaliteiten heeft de inductie een prachtige design en is het een genot om naar te kijken. Wel heb ik een keer een schrik momentje gehad, een te ruim gevulde pan is tijdens het koken overgelopen, ik pakte snel een natte vaatdoek om het te drogen, tot mijn schrik schroeit het doekje aan de de plaat vast....ik was even in paniek, wat als ik het niet weg krijg?! Maar na 1 telefoontje met de klantenservice van Bosch werd ik gerustgesteld via de E-shop kon ik een starterspakket bestellen die alle vlekken en oneffenheden verwijderd.
Zo gezegd, zo gedaan. De inductie is weer helemaal als nieuw. Misschien handige tip voor nieuwe gebruikers, haal geen doekje over de inductieplaat heen als er warmtebronnen aanstaan, mocht dat al te laat zijn via E-shop van Bosch kan je de schoonmaakmiddelen bestellen.

Veel kookplezier!

Churiel 15-06-2015 Product paar weken in bezit

De Bosch PIM875N24E Inductiekookplaat is een verrijking voor onze keuken. Naast het prachtige design met het facet geslepen glas op de randen en de riante afmetingen per kookzone op de glasplaat maar toch met slechts een inbouwmaat van 60cm, is het ook een zeer gebruiksvriendelijke kookplaat.

RutgerKNPV 04-06-2015 Product kwartaal in bezit

Makkelijke kookplaat die prima functioneert, extra handig aan deze kookplaat is de 5 pits.
Er zitten genoeg opties op en dit is de eerste keer inductie voor ons, wij willen geen gas maar.

Jurgen-81 04-06-2015 Product jaar of meer in bezit

zeer mooi vormgegeven kookplaat. zeer prettig om per hittebron een timer in te stellen. Detecteert zelf als er geen pan meer op staat.

De aanraak toetsen werken goed, maar zou verbeterd kunnen worden

Marie1048 27-05-2015 Product paar dagen in bezit

De kookplaat ziet er mooi strak uit en biedt ruim voldoende mogelijkheden. Wat echter erg tegenviel is dat niet alle pannen wel die geschikt zijn voor inductie niet op alle kookvlakken werken. Sterker nog: bij eenzelfde pan soms wel en soms niet. Met bij name de 2 voorste vlakken. Erg lastig. Op onze eerdere kookplaat van Pelgrim hadden we dat probleem niet. Na telefonisch overleg van onze leverancier met Bosch bleek dat verschijnsel bekend te zijn bij Bosch. Hopelijk dat de nieuwe pannenset van Bosch hier de oplossing biedt. We wachten het af.

VogelaarRV 27-05-2015 Product maand in bezit

Mooi afgewerkt apparaat, prima functies. Nu een paar weken in bezit en we koken er perfect mee! De braadsensor doet 't ook uitstekend

Hootsen 27-05-2015 Product paar dagen in bezit

Naast dat we dit een mooi model vinden qua randafwerking is ook het gemak van een 5 pits model erg groot. Door zijn 80 cm breedte hebben we nu in ieder geval voldoende ruimte om onze pannen kwijt te kunnen als we voor onze vrienden zullen koken. Doordat het een BOSCH is verwachten we er lang plezier van te hebben.

Ditte Puijk 07-05-2015 Product paar weken in bezit

Het kook gewoon perfect.
Onze keuken is een paar jaar oud.
Had gewoon toen voor deze kookplaat moeten kiezen.

Vriendelijke groet Ditte Puijk

Antonio Marino 07-05-2015 Product paar dagen in bezit

I have several Bosch appliances. The inductive plate is 15 years old and the on/off sensor did not work so well anymore but is ok as 15 years is very good time and I'm very happy of the quality . I bought a new one as I was very happy of Bosch quality and definitively a promoter of Bosch brand .
I want to thanks Mr Rene Luimee which has given to me good advise during my visit to the Bosch showroom

Antonio Marino

1976Rosa 01-05-2015 Product maand in bezit

Een geweldig apparaat zeer eenvoudig te bedienen en makkelijk schoon te maken.
Wij hebben altijd op gas gekookt maar waren hier meteen aan gewend. Een goede keus en iedereen aan te raden.

Sander Vman 24-04-2015 Product maand in bezit

Deze Inductiekookplaat aangekocht als vervanging. Strak design was voor ons belangrijk. En deze is ook zeer goed schoon te houden. Reactie van de touch bediening zeer direct en stuk beter dan ons vorige merk. Vanwege de breedte alle ruimte voor onze pannen en kookwensen. Boost functie voor meerdere zones tegelijk werkt ook handig.Uitgaande van ervaring met een aantal andere spullen van dit merk verwacht ik dat de duurzaamheid ook weer goed zit. Erg blij mee. Top apparaat.

Maffy Daffy 13-04-2015 Product maand in bezit

Het is een mooie strakke kookplaat
In het begin is het wel even wennen van gas naar inductie
maar als je eenmaal gewend bent dan wil je niet meer anders
per kookzone kan je een kookwekker instellen die als je het wilt ook automatisch de kookzone uitschakelt
De kookplaat is heel makkelijk schoon te maken doekje er over en schoon
Al bij al een hele mooie plaat met veel mogelijkheden

TeG 24-03-2015 Product paar dagen in bezit

Prima apparaat, gekozen uit eindelijk op basis van het lezen van de handleiding.

Nadat het apparaat geïnstalleerd is vond ik het apparaat zeer vanzelfsprekend in de bediening. De eerste stappen zijn prima te doen. We hebben hiervoor een keramische plaat gehad, omdat mijn vrouw hieraan toch niet kon wennen hebben we deze plaat gekocht. Wat een snelheid met verwarmen.

Daarnaast is deze plaat uiterst stijlvol met de rvs accenten en het schuin geslepen glas, dat is echter smaak

Ad123454321 19-03-2015 Product paar dagen in bezit

Geweldig.
uitpakken, er in leggen en zonder iets te lezen was het al duidelijk hoe de kookplaat werkt.

JoseSte 19-03-2015 Product paar dagen in bezit

Mooi vormgegeven plaat. Praktische indeling van de kookzones. Wel even wennen aan koken op inductie maar het bevalt super!

woudenbergkoopman 14-03-2015 Product paar dagen in bezit

we weten hoe bosch werkt. een aantal vrienden hebben een bosch inductie aangeschaft en zijn hier heel tevreden over. we hebben het ook een paar keer mogen proberen en dit is ons uitstekend bevallen. we hebben hierdoor ook gekeken wat voor een soort plaat voor ons het beste zou werken. dit type leek hem meeste bij ons te passen omdat we vaak met meerdere groten pannen koken. bij de keukenloods konden we dit ook uitproberen met de grote pannen die zij hadden.

marianne van den Boom 07-03-2015 Product maand in bezit

fijne kookplaat, nog niks aan laten branden. Had ik veel eerder moeten doen.
veel braad goed en met weinig boter, dus veel gezonder.
kook snel en is goed bij te stellen met koken zodat er bijna niks overkookt.'
braden en vooral rundvlees gat fijn en is heel lekker.

Wim 1964 03-03-2015 Product kwartaal in bezit

Heerlijk apparaat, overzichtelijk en dus makkelijk te bedienen, een kind kan de was doen . We hebben deze keer voor een extra kookzone gekozen dus 5 ipv 4 wat zeer regelmatig goed uit komt . Mooi strak design ook ,zonder dat dat te koste gaat van de functionaliteit .
Wij vinden het een echte aanrader .

Bijlhouwer 27-02-2015 Product paar weken in bezit

Bijzonder gebruiksvriendelijke kookplaat.
Voldoende ruimte om alle zones tegelijk te kunnen gebruiken.