Bosch PRS926B70N

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch PRS926B70N op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Fam. T. Koekkoek 30-12-2017

fraaie vormgeving

Geschreven voor: Bosch PRS926B70N

De kookplaat ziet er mooi uit en is dusdanig ruim dat alle pannen er op passen. ook bij gebruik van de wokbrander is er voldoende ruimte. De gietijzeren pannendragers in combinatie met de keramische plaat geeft de kookplaat een bijzonder mooie uitstraling

Pluspunten

• veel ruimte op de kookplaat
  • goede wokbrander
  • attreaktrief

Annemiek 10-12-2016

Mooie kookplaat met super wok

Geschreven voor: Bosch PRS926B70N

Sinds kort een nieuwe keuken met deze kookplaat. Fijn om op gas te koken en de Wok heeft enorm veel vermogen, waarmee de wokgerechten heerlijk snel op tafel staan. Minpuntje is het schoonmaken van de glasplaat.

Pluspunten

• Wok

Minpunten

• Schoonmaken glasplaat

a.m. Verkerk 11-11-2016

uitstekend

Geschreven voor: Bosch PRS926B70N

goed product ruim voor de pannen en een goede wok brander .Goed in onderhoud en kan er goed mee koken. Het bevalt mij prima.

dick thalen 21-07-2016

dicks choice

Een fantastische kookplaat.
Vooral de wok brander is bij ons erg in trek.
Jammer dat er na 4 jaar diverse mankementen zijn.
Maar na een telefoontje word dit op korte termijn opgelost.
Zeer tevreden dus.
Vr Gr Dick Thalen.

HZ 02-09-2016

Worden de knoppen van deze kookplaat heet? Ik heb nu een 'gas op glas' plaat van Whirlpool waarbij dat wel zo is. Dan is de plaat echt niet meer te bedienen.
Dus ben op zoek naar iets anders, maar wil dat probleem niet nog een keer.

En welke mankementen waren er naar 4 jaar?

Tiny 07-07-2016

Mooi design gasfornuis

Geschreven voor: Bosch PRS926B70N

Makkelijk in gebruik en schoonmaken. Ziet er prachtig uit! Voldoende ruimte voor meerdere pannen tegelijk

MK 21-11-2015
Geschreven voor: Bosch PRS926B70N

geweldig strakke kookplaat. grote wok PLUS vier pannen tegelijk. snel en makkelijk schoon te maken! prima plaat. ik beveel hem van harte aan

Ed 21-10-2015
Geschreven voor: Bosch PRS926B70N

De zwarte glasplaat is wat lastig schoon te houden maar als deze glimt is het een mooi onderdeel van de keuken. Bij vol gebruik is de ruimte tussen de pannen over het algemeen voldoende. De wokbrander is krachtig en werkt fijn.

HK 01-09-2015
Geschreven voor: Bosch PRS926B70N

We koken met veel plezier op deze gaskookplaat. Producten bereiken snel het kookpunt. Is gemakkelijk schoon te maken. Wokbrander erg fijn. Heel mooi strak design.

Dick 26-07-2015

Een machtig kooktoestel , ruimte zat voor de pannen ,
De wokbrander ( dus de grootste brander ) kan ook als de kleinste brander gebruikt worden
Zelfs het schoon maken valt mee

mariustiny 23-06-2015
Geschreven voor: Bosch PRS926B70N

hij is niet alleen mooi maar ook ruim de pannen, de pannen passen er allemaal op, schoon maken is heel gemakkelijk

Ron2v77 09-06-2015
Geschreven voor: Bosch PRS926B70N

Ontzettend mooi gaskookplaat, met erg veel ruimte voor pannen en voornamelijk de wok op links. Ook met wok in gebruik ruimte genoeg voor eventueel extra pannen. Gas stopt automatisch met toevoeren als er geen vlam is.

Marian003 09-06-2015
Geschreven voor: Bosch PRS926B70N

Niet alleen prachtige vormgeving, maar ook zo fijn in gebruik! Voldoende ruimte om alle pitten tegelijk te gebruiken, ideaal als je bijvoorbeeld een Indische rijsttafel wilt bereiden! Heel fijn dat de wokpit een lage stand heeft en zodoende gebruikt kan worden om bijvoorbeeld vlees te laten sudderen. De andere 4 pitten kunnen dan voor vlees en groenten gebruikt worden. Het schoonmaken van de kookplaat is een fluitje van een cent, lap er overheen en de kookplaat glimt je weer tegemoet. Kortom deze kookplaat is een feestje! Had ik jaren eerder moeten hebben!!