ETNA KI577ZT - Reviews

Uitvoering
inductie
Aantal zones gelijktijdig te gebruiken
Plaatsing
inbouw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KI577ZT op Kieskeurig.nl.

Kim B 07-11-2019

Mooie, praktische kookplaat

Geschreven voor: ETNA KI577ZT

Onze vorige inductie kookplaat gaf het na 12 jaar op. Via de plaatselijke electrozaak hebben we deze kookplaat aangeschaft. De installatie was erg simpel.
De indeling van de kookplaat is handig, de pannen passen er makkelijk naast/voor elkaar op. De bedieningstoetsen zijn heel praktisch, door hetbalkje kun je direct aangeven hoe hard de kookplaat moet staan. De boostfunctie werkt top voor snel verhitten!

Pluspunten

• Indeling kookplaat
  • Makkelijke bediening
  • Boostfunctie
Officiele reactie van Atag 08-11-2019

Beste Kim, dankjewel dat je de moeite heb genomen om deze review te schrijven en goed om te lezen dat de ETNA KI577ZT goed bevalt. Veel kookplezier nog gewenst. Groet Claudia Webcare team ETNA.

Hans N. 20-10-2019

Weer voor inductie gekozen.

Geschreven voor: ETNA KI577ZT

Na 22 jaar waren we aan vervanging toe van onze inductie kookplaat. We hebben weer voor dezelfde fabrikant gekozen, dit keer voor hun ETNA productlijn. Eerst advies gevraagd omdat de plaat in een bestaande situatie geplaatst moest worden, en we wel zeker wilden weten of het zou passen. Heel snel kregen we een aantal mogelijkheden door waaruit we konden kiezen. De keuze is uiteindelijk gevallen op de aantrekkelijk geprijsde ETNA KI577ZT die kwa bediening, uitvoering en mogelijkheden zeker niet onderdoet voor veel duurdere oplossingen. Ook de installatie, geregeld door de fabriek was dik in orde.

Pluspunten

• Strak design, geheel van glas
  • Makkelijke bediening
  • Mogelijkheid 2 kookzones te koppelen
  • 5 jaar grantie na registratie

Officiele reactie van Atag 21-10-2019

Beste Hans,
Fijn dat er na 22 jaar kookplezier, u de keus heeft gemaakt op weer een product van 1 van onze merken.

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review en heel veel kookplezier gewenst.

Met vriendelijke groet, Ursula
Webcare Team ETNA

Marjolein 11-09-2019

Fijne kookplaat tegen een fijne prijs

Geschreven voor: ETNA KI577ZT

Goede prijs kwaliteitsverhouding. Mooie look.
Simpele kookplaat, inclusief timer, boostfunctie, kinderslot en touchslide functie. Precies alle elementen wat wij zochten.
Snoer een beetje aan de korte kant, 30 cm langer was prettiger geweest met aansluiten.
Het enige wat ik minder vind (in vergelijking met ons kapot gegane A-merk kookplaat) is dat de reactie tijd van bijvoorbeeld stand 9 naar een mindere stand, twee seconde duurt (dan kan het kookvocht al overgekookt zijn) - opgelost door de kookzone op nul te zetten, dan reageert de plaat wel meteen en daarna weer aan te zetten.

Al met al, fijne kookplaat tegen een fijne prijs, doet wat het moet doen + 5 jaar garantie!

Pluspunten

• 5 jaar garantie
  • Prijs kwaliteit
  • Simpele bediening

Minpunten

• Korte snoer
  • Kookplaat reageert vertragend bij lager zetten

Officiele reactie van Atag 12-09-2019

Beste Marjolein, wij waarderen het dat u als klant de tijd genomen heeft om ons product te beoordelen. Bedankt daarvoor en veel kookplezier! Hou de bediening even in de gaten, mocht je het niet vertrouwen kun je altijd contact met ons opnemen. Groet Heidi van webcareteam ETNA

Marjolein 13-09-2019

@ Heidi van webcareteam ETNA: ik heb nu 3 x het servicenummer van ETNA gebeld (optie 4 gekozen) en ik heb ook al 3 x ruim 8 minuten in de wacht gestaan en nog steeds niemand aan de lijn gehad.
Hoe kom ik in contact?

Officiele reactie van Atag 13-09-2019

Beste Marjolein, is het inmiddels gelukt iemand aan de lijn te krijgen?? Zo niet, ontvang ik graag je vraag en naw gegevens op webcare@atagbenelux.com., ik help je graag verder. Groet Heidi

Mason 10-09-2019

Zeer goede en moderne inductieplaat

Geschreven voor: ETNA KI577ZT

Deze inductieplaat nu enkele dagen in bezit. Wij hebben het gat in onze aanrecht wel moeten vergroten, gezien het formaat welke afwijkt van het gemiddelde, daar hadden we natuurlijk al op gerekend. De plaat laat zich heel makkelijk bedienen dankzij de sliderbediening die elke zone heeft met ieder ook een eigen timer wat natuurlijk heel handig is. De plaat heeft verder voldoende functies waarbij een aantal ook nog eens dienst doen voor de veiligheid met o.a. een kinderslot en dat is natuurlijk altijd heel fijn om te hebben in je keukenapparatuur. Al met al dik tevreden!

Pluspunten

• Lekker ruim van formaat
  • Sliderbediening
  • Automatische pan herkenning
  • 4 Timers
  • Kinderslot

Officiele reactie van Atag 12-09-2019

Beste Mason, ik wil u hartelijk danken dat u de tijd heeft genomen om uw review te plaatsen en voor het vertrouwen die u hebt laten blijken door te kiezen voor ETNA apparatuur. Veel kookplezier. Groet Heidi van webcareteam ETNA

B Aalders 23-08-2019

KI577ZT: mooie toevoeging voor de keuken

Geschreven voor: ETNA KI577ZT

De KI577ZT is een mooie, strakke inductie plaat die wij hebben aangeschaft omdat wij zonnepanelen hebben geplaatst. De plaat voldoet ruim aan onze verwachtingen en is een mooie toevoeging voor onze keuken. De schuifbediening is in het begin even wennen, m aar functioneert na het wennen goed. Voor het snel aan de kook brengen van water ( zoals bij pasta) is de turboknop ideaal: het water kookt binnen twee minuten en het werkt op alle zones. Ook de timer is handig en makkelijk te bedienen, net als het kinderslot; ideaal met kleine kinderen in huis. Kortom: een plaat waar wij erg blij mee zijn, die ruim voldoet aan onze verwachtingen met een goede prijs / kwaliteitsverhouding.

Pluspunten

• Ontwerp
  • Turboknop

Minpunten

• Wennen aan schuifbediening

Officiele reactie van Atag 26-08-2019

Beste heer/mevrouw Aalders, vriendelijk bedankt dat u de moeite heeft genomen om uw bevindingen betreft de inductie KI577ZT te delen. Geniet van uw aankoop en veel kookplezier gewenst. Groet Claudia Webcareteam ETNA.