ETNA KI577ZT - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 13 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KI577ZT op Kieskeurig.nl.

Onno van Gelderen 30-05-2020

Super Snel Koken

Geschreven voor: ETNA KI577ZT

Omdat onze pannen en gaskookplaat slecht werden hebben we na veel wikken en wegen besloten om over te stappen naar inductie.
Diverse mensen gesproken die de al over waren naar inductie, en iedereen was erg tevreden.
Nadeel was echter dat er nog geen elektrische aansluiting zat.
Dus extra kosten.(maar dat was ingecalculeerd)

Maar wat een verschil met gas.
Super snel water aan de kook.
Wel wennen met de instellingen met betrekking tot welke stand je moet gebruiken.
Een PFD gemaakt van instellingen van de kookstand en dat als leidraad bij de kookplaat gelegd.
in de loop van de tijd zal dat wel blijven hangen.
Veel meer ruimte om panne op te zetten.
Geen hete handsvaten meer.

Pluspunten

• Strak design
  • Super snel.
  • Zeer gemakkelijk schoon te maken
  • 2 Boost zones

Minpunten

• nog geen ondervonden

Officiele reactie van Atag 02-06-2020

Beste Onno, wat een mooie reviewscore hebben wij ontvangen. Daar zijn we erg blij mee. En wat fijn dat deze kookplaat snel is en meer ruimte heeft. Wij wensen je veel kookplezier met de inductiekookplaat van ETNA. Groet Chantal Webcareteam Etna

fam. Baks 02-04-2020

mooie strakke vormgeving, mooi materiaal

Geschreven voor: ETNA KI577ZT

Dit is onze eerste inductie kookplaat , dus we moeten nog expirimenteren. Maar het bedieningsgemak was het eerste wat ons opviel. En de snelheid van warm/heet worden. En het reageren op warmer/kouder zetten van de kookzones is net zo als bij gas, dus wat dat betreft erg vertrouwd Verder is het natuurlijk super makkelijk schoon te houden wat ook bijzonder prettig is

Pluspunten

• makkelijke bediening
  • snelheid
  • makkelijk schoon houden

Officiele reactie van Atag 03-04-2020

Beste fam. Baks, een slimme keuze om van gas naar inductie te gaan. Wat fijn om te lezen dat het bedieningsgemak, snelheid van opwarmen en kouder zetten meteen al opviel. Ik wens jullie heel veel kookplezier met de ETNA KI577ZT. Groet Heidi van webcareteam ETNA.

Herman 06-01-2020

Mooie plaat, dik tevreden

Geschreven voor: ETNA KI577ZT

Mooie strakke inductieplaat. Zeer duidelijke en eenvoudige bediening. Mijn ouders van bijna 80 jaar kunnen er zelfs prima mee overweg. Wij raden deze kookplaat iedereen aan.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening.
  • Afmetingen, met name de dikte is perfect.
  • Duidelijk gebied waar de pannen moeten staan.
  • Makkelijk schoonmaken
  • Zeer strak design

Officiele reactie van Atag 07-01-2020

Beste Herman,
Bedankt voor deze mooie review score; een 10! Daar zijn wij erg blij mee.
Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de inductiekookplaat en deze ook aan iedereen aanbeveelt.
Heel veel kookplezier!
Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA

JvdM 01-01-2020

Prima kookplaat voor een goed prijs!

Geschreven voor: ETNA KI577ZT

Simpele kookplaat met alle basisfuncties. Ook nog eens makkelijk te installeren. Alle functies die ik gebruik zijn aanwezig: aparte bediening per kookzone, de boostfunctie en kinderbeveiliging. Top!

Pluspunten

• Installatie
  • Positie kookzones
  • Bediening
  • Boostfunctie

Officiele reactie van Atag 02-01-2020

Beste JvdM, bedankt voor uw review en wat fijn om te lezen dat de KI577ZT van ETNA zo goed bevalt. Wij wensen u nog veel kookplezier. Met vriendelijke groet Claudia Webcare team ETNA.

W.s. 28-12-2019

Groot model, makkelijk in gebruik

Geschreven voor: ETNA KI577ZT

Mooie ruime kookplaat van het merk Erna. Makkelijk in de bediening. Waren op zoek naar een wat ruimere plaat ivm te weinig ruimte tussen de pannen

Zeer tevreden

Pluspunten

• Ruime plaat
  • Makkelijk aan te sluiten

Minpunten

• Touch bediening reageert soms niet
Officiele reactie van Atag 30-12-2019

Beste heer/mevrouw,

Fijn dat deze keus de juiste is geweest. Voor wat betreft de bediening, deze reageert op een lichte druk van uw vingertop. Er hoeft geen krachtige druk te worden uitgeoefend. Wel met de vingertop plat op de toetsen.
Hopelijk gaat de bediening van deze mooie kookplaat hiermee beter.
Veel kookplezier.
Alvast een fijne jaarwisseling.

Tonnie 17-12-2019

Fijne snelle kookplaat

Geschreven voor: ETNA KI577ZT

Na 19 jaar! gekookt te hebben op een Etna keramische kookplaat weer voor dit merk gekozen ivm prijs/kwaliteit verhouding en tevredenheid over service.
Het koken op inductie is even wennen maar gaat echt veel sneller.

Pluspunten

• snelheid
  • strakke vormgeving

Minpunten

• grootste kookzone aan achter- ipv voorkant

Officiele reactie van Atag 18-12-2019

Beste Tonnie, wat leuk te lezen dat je zo tevreden bent zowel over ons merk ETNA als onze service.
We wensen je veel kookplezier.

Nicole 05-12-2019

Etna inductiekookplaat KI577ZT

Geschreven voor: ETNA KI577ZT

Makkelijk te bedienen inductie kookplaat.
Mooie glazen plaat makkelijk schoon te maken.
Praktische en mooie toevoeging van mijn keuken

Pluspunten

• Breed
  • Makkelijk te bedienen
  • Mooie uitstraling

Officiele reactie van Atag 06-12-2019

Beste Nicole, wat een mooie review en waardering! Bedankt, wij zijn hier erg blij mee. Heel veel kookplezier! Met vriendelijke groet, Femke Webcareteam ETNA

Jan Verhoeven 29-11-2019

Fijn bedieningsgemak

Geschreven voor: ETNA KI577ZT

Ik ben erg blij met mijn nieuwe kookplaat. Qua design prachtig, en bedieningsgemak is voortreffelijk. Ik heb meerdere producten van ETNA thuis, tot nu toe elke keer tevreden.

Pluspunten

• Bedieningsgemak

Officiele reactie van Atag 02-12-2019

Beste Jan,
Wanneer jij blij bent, zijn wij het ook! Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Veel kookplezier.

Kim B 07-11-2019

Mooie, praktische kookplaat

Geschreven voor: ETNA KI577ZT

Onze vorige inductie kookplaat gaf het na 12 jaar op. Via de plaatselijke electrozaak hebben we deze kookplaat aangeschaft. De installatie was erg simpel.
De indeling van de kookplaat is handig, de pannen passen er makkelijk naast/voor elkaar op. De bedieningstoetsen zijn heel praktisch, door hetbalkje kun je direct aangeven hoe hard de kookplaat moet staan. De boostfunctie werkt top voor snel verhitten!

Pluspunten

• Indeling kookplaat
  • Makkelijke bediening
  • Boostfunctie
Officiele reactie van Atag 08-11-2019

Beste Kim, dankjewel dat je de moeite heb genomen om deze review te schrijven en goed om te lezen dat de ETNA KI577ZT goed bevalt. Veel kookplezier nog gewenst. Groet Claudia Webcare team ETNA.

Hans N. 20-10-2019

Weer voor inductie gekozen.

Geschreven voor: ETNA KI577ZT

Na 22 jaar waren we aan vervanging toe van onze inductie kookplaat. We hebben weer voor dezelfde fabrikant gekozen, dit keer voor hun ETNA productlijn. Eerst advies gevraagd omdat de plaat in een bestaande situatie geplaatst moest worden, en we wel zeker wilden weten of het zou passen. Heel snel kregen we een aantal mogelijkheden door waaruit we konden kiezen. De keuze is uiteindelijk gevallen op de aantrekkelijk geprijsde ETNA KI577ZT die kwa bediening, uitvoering en mogelijkheden zeker niet onderdoet voor veel duurdere oplossingen. Ook de installatie, geregeld door de fabriek was dik in orde.

Pluspunten

• Strak design, geheel van glas
  • Makkelijke bediening
  • Mogelijkheid 2 kookzones te koppelen
  • 5 jaar grantie na registratie

Officiele reactie van Atag 21-10-2019

Beste Hans,
Fijn dat er na 22 jaar kookplezier, u de keus heeft gemaakt op weer een product van 1 van onze merken.

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review en heel veel kookplezier gewenst.

Marjolein 11-09-2019

Fijne kookplaat tegen een fijne prijs

Geschreven voor: ETNA KI577ZT

Goede prijs kwaliteitsverhouding. Mooie look.
Simpele kookplaat, inclusief timer, boostfunctie, kinderslot en touchslide functie. Precies alle elementen wat wij zochten.
Snoer een beetje aan de korte kant, 30 cm langer was prettiger geweest met aansluiten.
Het enige wat ik minder vind (in vergelijking met ons kapot gegane A-merk kookplaat) is dat de reactie tijd van bijvoorbeeld stand 9 naar een mindere stand, twee seconde duurt (dan kan het kookvocht al overgekookt zijn) - opgelost door de kookzone op nul te zetten, dan reageert de plaat wel meteen en daarna weer aan te zetten.

Al met al, fijne kookplaat tegen een fijne prijs, doet wat het moet doen + 5 jaar garantie!

Pluspunten

• 5 jaar garantie
  • Prijs kwaliteit
  • Simpele bediening

Minpunten

• Korte snoer
  • Kookplaat reageert vertragend bij lager zetten

Officiele reactie van Atag 12-09-2019

Beste Marjolein, wij waarderen het dat u als klant de tijd genomen heeft om ons product te beoordelen. Bedankt daarvoor en veel kookplezier! Hou de bediening even in de gaten, mocht je het niet vertrouwen kun je altijd contact met ons opnemen. Groet Heidi van webcareteam ETNA

Marjolein 13-09-2019

@ Heidi van webcareteam ETNA: ik heb nu 3 x het servicenummer van ETNA gebeld (optie 4 gekozen) en ik heb ook al 3 x ruim 8 minuten in de wacht gestaan en nog steeds niemand aan de lijn gehad.
Hoe kom ik in contact?

Officiele reactie van Atag 13-09-2019

Beste Marjolein, is het inmiddels gelukt iemand aan de lijn te krijgen?? Zo niet, ontvang ik graag je vraag en naw gegevens op webcare@atagbenelux.com., ik help je graag verder. Groet Heidi

Mason 10-09-2019

Zeer goede en moderne inductieplaat

Geschreven voor: ETNA KI577ZT

Deze inductieplaat nu enkele dagen in bezit. Wij hebben het gat in onze aanrecht wel moeten vergroten, gezien het formaat welke afwijkt van het gemiddelde, daar hadden we natuurlijk al op gerekend. De plaat laat zich heel makkelijk bedienen dankzij de sliderbediening die elke zone heeft met ieder ook een eigen timer wat natuurlijk heel handig is. De plaat heeft verder voldoende functies waarbij een aantal ook nog eens dienst doen voor de veiligheid met o.a. een kinderslot en dat is natuurlijk altijd heel fijn om te hebben in je keukenapparatuur. Al met al dik tevreden!

Pluspunten

• Lekker ruim van formaat
  • Sliderbediening
  • Automatische pan herkenning
  • 4 Timers
  • Kinderslot

Officiele reactie van Atag 12-09-2019

Beste Mason, ik wil u hartelijk danken dat u de tijd heeft genomen om uw review te plaatsen en voor het vertrouwen die u hebt laten blijken door te kiezen voor ETNA apparatuur. Veel kookplezier. Groet Heidi van webcareteam ETNA

B Aalders 23-08-2019

KI577ZT: mooie toevoeging voor de keuken

Geschreven voor: ETNA KI577ZT

De KI577ZT is een mooie, strakke inductie plaat die wij hebben aangeschaft omdat wij zonnepanelen hebben geplaatst. De plaat voldoet ruim aan onze verwachtingen en is een mooie toevoeging voor onze keuken. De schuifbediening is in het begin even wennen, m aar functioneert na het wennen goed. Voor het snel aan de kook brengen van water ( zoals bij pasta) is de turboknop ideaal: het water kookt binnen twee minuten en het werkt op alle zones. Ook de timer is handig en makkelijk te bedienen, net als het kinderslot; ideaal met kleine kinderen in huis. Kortom: een plaat waar wij erg blij mee zijn, die ruim voldoet aan onze verwachtingen met een goede prijs / kwaliteitsverhouding.

Pluspunten

• Ontwerp
  • Turboknop

Minpunten

• Wennen aan schuifbediening

Officiele reactie van Atag 26-08-2019

Beste heer/mevrouw Aalders, vriendelijk bedankt dat u de moeite heeft genomen om uw bevindingen betreft de inductie KI577ZT te delen. Geniet van uw aankoop en veel kookplezier gewenst. Groet Claudia Webcareteam ETNA.