ETNA KIF577ZT - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 37 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KIF577ZT op Kieskeurig.nl.

Snah1954 25-01-2021

Prima kookplaat met kleine minpuntjes

Geschreven voor: ETNA KIF577ZT

Groot voordeel is dat het besturingsdeel in een 60cm onderkast past.
Ons aanrechtblad is 28mm dik en de plaat past perfect.
Wij hadden een zelfde type kookplaat met 230V aansluiting maar die beviel niet vanwege het beperkte vermogen.
Door de grootte heb je ruimte genoeg voor 4 pannen en is het koken overzichtelijk.
De temperatuur is uitstekend regelbaar en powerboost op twee plekken tegelijk, links en rechts, is super!
De koppelbare zones links zijn goed herkenbaar.
Dan komen we daarmee op de minpunten:
Bij gedempt of slecht licht zijn de lijnen van de kookplaats aanduiding aan de rechterzijde onvoldoende zichtbaar.
Verder is het instellen van de timer lastig, evenals het simpel uitzetten van met name het geluid van deze timer.

Pluspunten

• Powerboost links en rechts gelijktijdig
  • Past in 60cm onderkast
  • Afmetingen zijn super

Minpunten

• Zichtbaarheid kookplekken
  • Timer slecht instelbaar

Officiele reactie van Atag 26-01-2021

Beste Snah1954,

Bedankt voor het nemen van de moeite om deze uitgebreide review te plaatsen.
Uw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.

We wensen u heel veel kookplezier toe.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

Kerkdijk 06-11-2020

Mooie, grote inductieplaat

Geschreven voor: ETNA KIF577ZT

Een ontzettend fijne, grote kookplaat met een goede indeling, handige touch-bediening en goede veiligheidsmeldingen en fijn dat er een boost-functie mogelijk is!

Officiele reactie van Atag 09-11-2020

Beste heer/mevrouw Kerkdijk,

Wat fijn dat u de moeite hebt genomen om deze review te plaatsen. Wij wensen u nog veel plezier met deze inductiekookplaat van ETNA.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

ewout 15-09-2020

mooi design

Geschreven voor: ETNA KIF577ZT

nog niet veel gebruikt, echter hij is strak, overzichtelijk, makkelijk te bedienen en mooi formaat (90cm).

Officiele reactie van Atag 16-09-2020

Beste Ewout,

Bedankt voor deze mooie review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over zowel het uiterlijk als het gebruiksgemak van de KIF577ZT.
Heel veel kookplezier!

TC 01-09-2020

Goede kookplaat voor een fijne prijs

Geschreven voor: ETNA KIF577ZT

Een hele goede kookplaat voor de prijs met veel ruimte. Per kookzone is de plaat makkelijk in te stellen en de pannen worden lekker snel warm. Het tikkende geluid bij het verhitten van pannen is wel een beetje luid. Een nadeel is dat de timer wel een beetje lang afgaat.

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Makkelijk in te stellen per kookzone

Officiele reactie van Atag 03-09-2020

Beste TC,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen met het plaatsen van deze review. Jouw mening is enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren.Het is fijn om te lezen dat je deze 77 cm brede inductiekookplaat aanbeveelt. Wij wensen je veel kookplezier toe.

Groet Heidi

Willem 20-07-2020

Inductie kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIF577ZT

Een uitstekende kookplaat, met inwendige ventilatie, makkelijke bediening, goede kwaliteit en prijs verhouding.

Pluspunten

• Makkelijk te plaatsen
  • Duidelijke uitleg
  • Kinderslot

Officiele reactie van Atag 21-07-2020

Beste Willem,

Bedankt voor deze review. Kort en krachtig. Kookplaat is helemaal naar wens. Dat is waar wij van ETNA voor gaan. Wij wensen je veel kookplezier toe.
Groet, Ursula van Webcareteam ETNA

Corné 07-07-2020

goede inductiekookplaat

Geschreven voor: ETNA KIF577ZT

Goede inductiekookplaat die netjes is afgewerkt. Geen scherpe randen. Werkt naar behoren. Zeer tevreden.

Pluspunten

• praktische indeling
  • geen scherpe randen aan de buitenkant

Officiele reactie van Atag 09-07-2020

Beste Corné,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze mooie beoordeling te schrijven. Wij wensen je nog veel plezier met deze aankoop.

Claudia Webcare team ETNA.

A 06-07-2020

KiF577ZT

Geschreven voor: ETNA KIF577ZT

Het is een topproduct. Ik moest de oude gaskookplaat van mijn nieuwe huis veranderen. Ik wist al meteen dat ik een Etna induction kookplaat wilde. Na een korte research kwam ik uit op de Etna KIF577ZT. Ik kook nu met nog veel meer plezier. Vooral de boost functie is echt heerlijk!😇 ik kan niet wachten op een langwerpige pan/grillpan voor induction te kopen om de koppelfunctie uit te proberen. Kortom, een super product en ben er super blij mee.

Pluspunten

• handig
  • makkelijk
  • ziet er netjes uit
  • boost functie
  • timer

Officiele reactie van Atag 07-07-2020

Beste heer/mevrouw A,
Wat leuk om te lezen dat na onderzoek de keuze is gevallen op de KIF577ZT van ETNA en dat de kookplaat zo goed bevalt. Bedankt voor deze enthousiaste review.
Heel veel kookplezier.

Kady 20-03-2020

Mooi en strak uiterlijk

Geschreven voor: ETNA KIF577ZT

We zijn zeer tevreden met onze aankoop. Het koken gaat super snel, en de inductieplaat is erg goed schoon te maken. Doek even nat maken onder de kraan en daarmee maak ik de plaat schoon , eventueel drogen met keukenrol.
Ik raad deze kookplaat zeer zeker aan.

Pluspunten

• Snel kokend water
  • Goed en snel schoon te maken
  • mooi uiterlijk
  • makkelijk te bedienen
  • timer

Officiele reactie van Atag 23-03-2020

Beste Kady, bedankt voor je mooie review en wensen je nog veel kookplezier met deze inductiekookplaat van ETNA. Met vriendelijke groet Claudia Webcare team ETNA.

Familie van der Molen 10-01-2020

Extreem hoge prijs/kwaliteit verhouding!

Geschreven voor: ETNA KIF577ZT

Wij kookten al meer dan 10 jaar keramisch maar dat beviel eigenlijk helemaal niet. Duurt lang, plaat wordt niet goed heet en hitte niet constant. Wij wilden eigenlijk weer gas, maar toch eens bij een kennis op een inductiekookplaat geprobeerd (ook een Etna) en dat beviel uitstekend. De plaat wordt onmiddelijk warm en b.v. water koken voor aardappels of groenten gaat supersnel. Ook de boost stand werkt fantastisch bijvoorbeeld wanneer je even kort op hoge hitte wilt bereiden; steaks of zelfs wokken behoort nu tot de mogelijkheden. De bediening is kinderlijk eenvoudig en doeltreffend. Het design bovendien zeer fraai en de kookplaat is heel makkelijk schoon te maken. Kortom, een betere inductiekookplaat zult u in deze prijsklasse niet tegenkomen! Zeer tevreden!

Pluspunten

• Heel snel heet
  • Boost functie voor wokken/steak
  • Mooi design én makkelijk schoon te maken
  • Eenvoudige bediening en 5 jaar garantie
  • Timer voor iedere kookpit

Officiele reactie van Atag 10-01-2020

Beste familie Van der Molen, ik waardeer jullie positieve feedback enorm, het is zeer prettig te lezen dat je ons aanraadt. Het is inderdaad een hele andere manier van koken dan dat je gewend was op keramisch. Ik wens jullie veel kookplezier!

Groet Heidi van webcareteam ETNA

chris 07-01-2020

super kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIF577ZT

Gekocht mede door perfecte kwaliteit prijs verhouding.gebruik hem nu een tijdje en alles werkt perfect en is overzichtelijk.ben tevreden met deze aankoop zou hem van harte aanbevelen e.v.t.

Pluspunten

• goede prijs
  • netjes verpakt
  • snel geleverd

Officiele reactie van Atag 10-01-2020

Beste Chris,

Ik waardeer je positieve feedback enorm, het is zeer prettig te lezen dat je ons aanraadt. Vervelend om te lezen dat de site voor de cashback niet werkte, als dit nog niet gelukt is, mag je je gegevens (NAW gegevens, factuur en screenshot van deze review) ook mailen naar ETNAcashback@atagbenelux.com om alsnog in aanmerking te komen voor de cashback. Veel kookplezier.

Groet Heidi van webcareteam ETNA

Marie Louise 06-01-2020

Inductie kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIF577ZT

Ik heb deze kookplaat gekocht ter vervanging van Mijn gas kookplaat met slechts 3 pitten ,omdat Ik graag en veel kook is de inductie kookplaat van Etna een grote vooruitgang.Ik had zelf nog nooit elektrisch gekookt maar dit wend snel. Ik beveel dit product zeker aan.Zelf heb Ik hiervoor gekozen na het lenen van de goede Referenties op kieskeurig.

Pluspunten

• Groot kookoppervlak
  • Snel koken

Minpunten

Officiele reactie van Atag 07-01-2020

Beste Marie Louise,
Bedankt voor deze mooie review. Leuk om te lezen dat het koken op inductie zo bevalt en je de inductiekookplaat aanbeveelt. Heel veel kookplezier!

brigitte 05-01-2020

etna kif577zt

Geschreven voor: ETNA KIF577ZT

deze kookplaat gekozen voor de goede prijs/kwaliteit verhouding. bij een keukenzaak werd ons deze plaat ook aanbevolen. genoeg ruimte om ook wat grotere pannen te plaatsen. de koppelbare zones is ook echt een aanrader. tegelijk ook een etna afzuigkap geplaatst, wat een mooi geheel geeft.

Pluspunten

• mooi design
  • flexzone
  • genoeg ruimte voor grote pannen

Officiele reactie van Atag 06-01-2020

Beste Brigitte,

Wat fijn dat je zo tevreden bent. Leuk dat je dit ook in een review plaatst. Veel kookplezier en samen met de afzuigkap zal dat vast lukken.

Kees 02-01-2020

Mooi Product

Geschreven voor: ETNA KIF577ZT

Mooie kookplaat waar ik veel van verwacht. Heb 'm nog maar net, dus kan het gebruik nog niet goed beoordelen. Voor het maken van een goede keuze zou ik toekomstige kopers op de volgende punten willen wijzen:
1. Installatie viel me tegen. Dankzij een zeer behulpzame lokale installateur ben ik er toch uitgekomen.
(er wordt dus niet voor niets geadviseerd om dit product door een erkend installateur te laten installeren.)
2. Snoer is wat aan de korte kant (1.10 m). Duidelijke vermelding daarvan zou wenselijk zijn.
3. Let goed op de vereiste nismaat. Mijn kookplaat paste maar nèt.

Pluspunten

• koppelbare zones
  • boost-functie
  • aparte kookwekker-instelling voor ALLE zones
  • prijs

Officiele reactie van Atag 03-01-2020

Beste Kees,
Bedankt voor deze mooie en uitgebreide review met tips voor een toekomstige koper. De montage en inbouwmaten van een inductiekookplaat verschilt per model/type. Het is daarom wenselijk hier van te voren goed naar te kijken. Tevens is ons advies om de installatie te laten doen door een erkende installateur. Deze zijn op de hoogte van de installatievoorschriften waardoor de inductiekookplaat op de juiste wijze zal worden aangesloten. Heel veel kookplezier gewenst!

Hans 27-12-2019

Gemakkelijk

Geschreven voor: ETNA KIF577ZT

Lekker snel; goede afwerking; makkelijke bediening; door meerdere zones heel makkelijk met de grote ovale pan die wij hebben en redelijk vaak gebruiken.
Dit is echt een aan te raden product.

Officiele reactie van Atag 28-12-2019

Beste Hans,
Bedankt voor het plaatsen van deze mooi review, hier zijn wij erg blij mee. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de afwerking en het gebruiksgemak van de inductiekookplaat. Heel veel kookplezier!

Erik 27-12-2019

Etna

Geschreven voor: ETNA KIF577ZT

Plug and play. Fijn en gemakkelijk in gebruik. Zeer praktisch, en simpel schoon te maken.
Goede service Expert

Officiele reactie van Atag 28-12-2019

Beste Erik,
Wat een mooie review, hartelijk dank hiervoor. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de inductiekookplaat. Heel veel kookplezier!

Jan De Coster 17-12-2019

uitstekende kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIF577ZT

gekocht al vervanging van kapotte inductiekookplaat. dubbele zone werkt zeer prettig en vermogen is hoger dan vorige plaat. aanrader!

Pluspunten

• prijs-kwaliteitsverhouding
  • dubbele zone
  • sterk vermogen
  • makkelijke installatie

Officiele reactie van Atag 18-12-2019

Beste Jan,
Bedankt voor het plaatsen van deze review. Goed te lezen dat onze mooie inductiekookplaat helemaal naar wens is.
Veel kookplezier!

Familie Reus 08-12-2019

Blij verrast

Geschreven voor: ETNA KIF577ZT

Omdat eerder onze inductie kookplaat na 8 jaar de geest gaf (nee was geen Etna) op zoek naar een nieuwe.
We kwamen al snel bij de ETNA KIF577ZT terecht.
De levering was super. Door black friday was er een dag vertraging in de levering maar daar werd keurig over gebeld.
Wij zijn blij verrast met onze nieuwe Etna kookplaat, mooie vormgeving, veel opties. We kunnen weer lekker koken bakken en braden!

• Flexibele kookzones
  • Ook handig voor grote pannen
Officiele reactie van Atag 13-12-2019

Beste familie Reus , bedankt voor uw mooie review en fijn om te lezen dat de KIF577ZT zo goed bevalt. Veel kookplezier gewenst en geniet ervan. Met vriendelijke groet Claudia Webcare team ETNA.

Mark 08-12-2019

Makkelijk te bedienen, strak vorm gegeven en betaalbaar!

Geschreven voor: ETNA KIF577ZT

Zoals de titel al verklapt. Een mooie strak vormgegeven, makkelijk te bedienen en onderhouden kookplaat.
Voor ook nog eens een betaalbare prijs. Snel geleverd en een eenvoudige montage. Een echte aanrader!

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Makkelijk schoon te houden
  • Strak vormgegeven
  • Eenvoudige montage

Officiele reactie van Atag 09-12-2019

Beste Mark,
Bedankt voor de duidelijke en enthousiaste review, dit wordt door ETNA gewaardeerd.
Wij wensen je nog veel kookplezier toe, Mark.
Alice Webcare Team

s.k 05-12-2019

Strak design

Geschreven voor: ETNA KIF577ZT

Wij hebben deze kookplaat aangeschaft ter vervanging van onze keramische kookplaat welke de geest heeft gegeven. De overstap naar inductie is even wennen want het gaat allemaal een stuk vlugger. Onze oude pannen werken er gelukkig ook gewoon nog op.
Strak design, voldoende ruimte, eenvoudig in gebruik, makkelijk schoon te houden, kortom een aanrader.

Pluspunten

• voldoende ruimte voor grote pannen
  • eenvoudig in gebruik

Officiele reactie van Atag 06-12-2019

Beste s.k,

Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over de inductiekookplaat. Bedankt voor deze uitgebreide en mooie review. Heel veel kookplezier!

Dee 30-11-2019

Simpele bediening, prima kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIF577ZT

Wij hebben voor deze kookplaat gekozen vanwege de prijs en de functionaliteit. 4 kookzones, met voldoende ruimte voor grote pannen, en de mogelijkheid om 2 kookzones te combineren voor een lange pan of braadslee... perfect. Andere fabrikanten vragen het dubbele bedrag!
Na een aantal dagen koken zijn wij helemaal tevreden, de bediening is simpel en intuitief en water aan de kook brengen gaat in een paar minuten. Een aanrader!

Pluspunten

• simpele bediening
  • prijs/kwaliteit
  • functionaliteit
  • ruimte voor grote pannen

Officiele reactie van Atag 02-12-2019

Beste Dee,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Fijn dat alles zo naar wens is.
Veel kookplezier gewenst.