Quooker COMBI Fusion Square chroom 3 in 1 - Reviews

10,0 Lees 1 review

Beoordeling op basis van 1 review

dewi_marlyse 14-06-2016 Product paar dagen in bezit

Een absolute aanwinst in de keuken

De quooker fusion combi+ square rvs is mooi en degelijk en maakt van thee zetten een aangename bezigheid. Geen irriterend fluitje en daarna rennen om die uit te zetten, omdat je vanwege de wachttijd vaak nog even een klusje wilt klaren of.... het water te veel laat afkoelen omdat je niet hoort dat de waterkoker al een tijd geleden is afgeslagen. Vast herkenbaar?! Het is 2x een klick en een draai en kokend helder water stroomt uit de quookerkraan zo in je mok. Geen witte drijvende schuimlaag en door de ingebouwde filter smaakt de thee veel lekkerder. Verder voorkomt de quooker door het opzetten van groente of aardappelen met kokend water eveneens onnodig tijdverlies en zien de gekookte groentes er frisser en mooier uit en ook de voederbak van de hond is met het kokende water snel gereinigd en ontsmet. Bij het handen wassen heb je direct warm water, dus geen onnodige waterverspilling. Wij vinden onze quooker een absolute aanwinst in de keuken. Een quooker fusion combi+ rvs is prijzig maar z'n geld dubbel en dwars waard!