Philips Viva Café HD7825

Philips Original HD7817

Philips Original HD7817 Best Reviewed mei 2017
8,8 (36)

Beoordeling op basis van 622 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

7,9

Manny 14-12-2016

Slappe bak

Heb al jaren een senseo. Maar deze vind ik minder goed. Als ik twee kopjes koffie maak geeft hij soms een slappe bak.dan ben ik 4 koffiepad kwijt dat is te duur.

Nancy Dooijes 18-04-2016

Verbeterde mogelijkheden

Ik heb de Senseo nu zo'n 6 weken in gebruik. Ten opzichte van mijn vorige Senseo's is er een aantal dingen verbeterd. Je kunt het 'aanknopje' al indrukken en zodra het apparaat op temperatuur is, gaat hij vanzelf lopen. Ook blijft de pad niet steeds plakken bij het opendoen van het dekseltje. Koffiesmaak prima voor de alledaagse koffie, heb ernaast ook nog espressoapparaat voor de bijzondere koffie.

Huishoudstertje 17-02-2016
  • Product kwartaal in bezit

Ik heb al eerder Senseo apparaten gehad. Altijd goed gedaan. Als ze oud, en dan bedoel ik echt oud, worden dan wil de hoeveelheid koffie nog wel eens verschillen. Ook het lekken aan de onderkant was een beetje irritant. Misschien is dat nu over met de nieuwe. Het ontkalken heb ik met meerdere middelen gedaan maar het lampje blijft branden.

Jody 09-02-2016
  • Product kwartaal in bezit

6,5
Maakt erg veel herrie tijdens koffie zetten, vooral het rooster, ligt te los op lekbak. Geen keuze in hoe sterk je de koffie wilt, moet je nu zelf inschatten.

ingc9472 01-02-2016
  • Product maand in bezit

6,4
dit is m'n derde Senseo. De kwaliteit is met iedere generatie minder geworden. Hij rammelt aan alle kanten en de onderdelen zijn van een lichte kwaliteit. Dit is dan ook mijn laatste Senseo.

Marion 27-01-2017

Fijn Senseo-apparaat

Ins ons vakantiehuisje hadden we het gebruik van het Viva Café HD 7825 Senseo-apparaat. Het was zoveel prettiger in gebruik dan de klassieke Senseo die we thuis hadden. Daarom hebben we meteen deze aangeschaft en we zijn er erg tevreden over! Lekkere koffie, geen lekken meer en een verschuifbare tuit, waardoor het ook makkelijk is om een grote mok eronder te zetten.

Pluspunten

• Goede koffie
  • Lekt niet, de koffiepads passen goed in de filter

Bittersweet 08-03-2016

Ideaal voor een snel, lekker kopje koffie voor een of twee personen. Mooie vormgeving en makkelijk in gebruik.

Frank 17-02-2016

Het enigste de koffie is niet warm genoeg , een gemakkelijk apparaat en een mooie vormgeving omdat ik de enigste ben die bij ons koffie drinkt is de senseo een geweldige oplossing

dennisos 14-06-2017

ALLEEN VOOR DE 1E TWEE JAREN BETROUWBAAR.

Werkt goed binnen de garantie termijn . DRIE achter elkaar hield op met goed werken direkt naar de 2 jaren garantie termijn.
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

rob 15-03-2017

Mooi

handig dat je meteen koffie krijgt als je hem aan zet.en de keuze tussen veel of weinig koffie. mooie kleur en mooie vorm geving.

Annemiek 11-03-2017

Echt mooi vormgegeven

Mijn oude Senseo haperde steeds vaker. Had ik ook al lang en werd veel gebruikt. Nu deze versie gekocht. Ik vind hem echt heel erg mooi en de koffie smaakt heerlijk. Helemaal in mijn nopjes. Er zijn ook echt verbeteringen aangebracht tov het 'oude' model bijvoorbeeld de lekbak. Ik gebruik extra dark pads en krijg dan vaak te horen lekkere koffie.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Kleur
  • Lekbak

Minpunten

• niet geschikt voor groepen

Roberto 04-03-2017

Lekker bakkie

Na een aantal senseo apparaten versleten heb ik een senseo café aan geschaft ...heerlijke koffie...mooi schuimlaagje

Pluspunten

• Mooie schuimlaag

Cees 02-03-2017

een goede en snelle kop koffie

ik ben zeer blij met de Senseo. hij zorgt super snel voor een goede en hete kop koffie. et ontklk systeem wat netjes tijdig aangeeft om te ontkalken zal zeker de levensduur verbeteren.

Rob Banse 02-03-2017

Goede temperatuur

Het apparaat is makkelijk te bedienen en heeft een goed uiterlijk. Het product levert goede smaak eigenschappen.

CM van Voorst 01-03-2017

Goed , vernieuwde senseo.Koffie smaakt en is nog beter!!

De vernieuwde Senseo , werkt , smaakt nog beter dan de vorige.Prijs en kwaliteit goed in verhouding.

Nora 27-02-2017

Heerlijke koffie

Mooi koffiepadapparaat om te zien en lekker om koffie van te drinken. Veel beter dan de oude apparaten.

Pluspunten

• Meer gaatjes in padhouder
  • Kalk indicator
  • Klep gaat makkelijker dicht en veert

Ben Smit 25-02-2017

Fijne senseo koffie

Heerlijk en snel een kopje koffie.
Makkelijk te bedienen.
En zeker een aanrader voor iedereen
Heerlijk

Pluspunten

• Snel
  • Lekker
  • Makkelijk

Minpunten

• Wijnig voorraad water

Anja 24-02-2017

Lekkere koffie

Lekkere koffie en een mooi apparaat. En staat mooi op mijn aanrecht en kies de kleur die het beste bij je pas. Met een melkopschuimer erbij heb je ook zo een lekker bakje cappuccino

• Lekkere koffie

Wilbert 23-02-2017

Klein reservoir, geen indicatie waterniveau

Mijn oude Senseo had voor mijn gevoel een groter reservoir. Ook was er een indicatie of er nog voldoende water was voor 1 of 2 kopjes. Bij de nieuwe zit dat er niet op. Niet elke vernieuwing is een verbetering.

Pluspunten

• Zet goede koffie

Minpunten

• Inhoud reservoir
  • Indicatie waterniveau ontbreekt

Henk 23-01-2017

Prima apparaat

Het apparaat voldoet goed en zet lekkere koffie. Wij gebruiken kopjes met een wat dikkere wand. De koffie koelt hierdoor wat af. Als je de kopjes voorspoelt met heet water is er niets aan de hand en is de koffie lekker heet. ik vind het jammer dat het apparaat direct na het koffiezetten weer opwarmd. Je gebruikt hierdoor dubbel zoveel energie als je maar 1 of 2 kopjes zet.

Pluspunten

• lampje voor ontkalken
  • verstelbare tuit

Minpunten

• hij warmt direct na het koffiezetten weer op.