Mail mij als er prijzen beschikbaar zijn

Philips HD6596 zwart, titanium

Philips Senseo Viva Café HD7829 zwart

Philips Senseo Viva Café HD7829 zwart
Bekijk alle Koffiezetapparaten

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 31 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HD6596 zwart, titanium op Kieskeurig.nl.

Luroos 28-05-2018

De Senseo Switch dient de koffieminnende mens!

Geschreven voor: Philips HD6596 zwart, titanium

De Philips Senseo Switch ( HD6596/50), het nieuwe 2-in-1-koffiezetapparaat is in dit huishouden met groot enthousiasme getest!
- Bij het koffiezetten met de pads drong zich natuurlijk onmiddellijk de vergelijking op met het inmiddels “klassieke” Senseo-apparaat:
om kort te gaan: makkelijk, snel en de koffie was heter en beter, een dikke 10!
- Koffiezetten met een filter voor een volle kan stelde ook al niet teleur, lekker, snel gezet zonder een compleet ander apparaat te moeten neerzetten!
De thermoskan lijkt niet gemaakt om de koffie lang warm te houden, maar puur voor het gemak van een rondje koffie voor meerdere mensen tegelijk.
( bij een “gewoon” koffiezetapparaat schenk je de gezette koffie immers óók over van de glazen kan in een thermoskan…)

Over de vormgeving van de Senseo Switch waren hier de meningen verdeeld, maar eigenlijk vind ik dat bijzaak, want lelijk is dit apparaat allerminst en het neemt bovendien veel minder ruimte in dan de Senseo, laat staan als je daarnaast nog een koffiezetapparaat hebt staan voor de visite!
Het bedieningspaneel bovenop is duidelijk en laat niets te raden over.
Fijn dat er eventueel ook een kopje koffie van espresso-sterkte gezet kan worden.
Heel handig dat het apparaat zichzelf gelijk uitschakelt na het koffiezetten, dit past goed bij ons streven om zuinig om te gaan met energie!
En natuurlijk is het helemaal geweldig dat je een seintje krijgt al het apparaat toe is aan een ontkalkingsbeurt, dat komt de levensduur en smaak van de koffie ten goede!

Wel een paar kleine puntjes voor verbetering:

- Wat mij betreft had de inhoud van deze kan wel wat groter mogen zijn, vergelijkbaar met die van een gangbaar koffiezetapparaat.
- Omdat het snoer aan een zijkant zit ben je beperkt in de keuze van de plaats op het aanrecht, als je het tenminste niet vóór het apparaat langs wil laten lopen. Gewoon in het midden aan de achterkant zou praktischer zijn.
- Het plaatje waar de kopjes op geplaatst moeten worden is aan de randen nogal scherp, dus uitkijken voor je handen en/of theedoek!

Al met al zijn we dik tevreden en heeft de Philips Senseo Switch hier gelijk zijn plaatsje veroverd in dit huishouden en is meteen al onmisbaar!

Pluspunten

• Praktisch
  • Snel
  • Ruimtebesparend
  • Duurzaam

Minpunten

• De thermoskan is aan de kleine kant

Titine83 27-05-2018
  • Product gekregen

Zeer tevreden van dit toestel!

Geschreven voor: Philips HD6596 zwart, titanium

Ik ben zeer tevreden van dit toestel. De Switch heeft een mooi design en is ook makkelijk in gebruik. De koffie is heerlijk! Bij de eerste maal gebruiken van de filterkoffie was het even wennen aan het geluid, maar dit ben je snel gewoon.

Pluspunten

• mooi design
  • makkelijk in gebruik
  • heerlijke koffie
  • makkelijk te reinigen

Minpunten

• geluid bij het zetten van de filterkoffie

19visje86 25-05-2018

Super lekkere filterkoffie!

Geschreven voor: Philips HD6596 zwart, titanium

Ik heb dit fantastische apparaat mogen testen en daar ben ik enorm blij mee. Het apparaat voelt stevig aan en is toch niet zwaar. Het is heel smal, waardoor het op ieder aanrecht wel past. De filterkoffie die uit het apparaat komt is heel erg lekker, lekkerder dan uit ons oude filterkoffie apparaat. De meegeleverde isoleerkan houdt de koffie perfect warm, zelfs als je hem (per ongeluk) laat staan met de filter er nog op i.p.v. de deksel is de koffie na 2 uur nog lekker warm. De Senseo kan je instellen op intensiteit, waardoor je een heerlijk sterk bakje koffie kunt zetten. De watertank blijft nu ook zelf staan, waardoor je hem makkelijk even op het aanrecht kunt zetten om het dekseltje erop te doen of eventueel kunt afdrogen mocht je wat water geknoeid hebben. Het enige echte nadeel is dat je veel losse accessoires bij het apparaat krijgt, waardoor je of plek in je keukenkastje moet maken of het allemaal los op het aanrecht hebt staan. Verder drupt het apparaat best een tijdje na, na het zetten van Senseo koffie. Dit is niet echt iets van dit apparaat, want dat hebben alle Senseo apparaten.

Pluspunten

• Heerlijke filterkoffie
  • 2 in 1 apparaat
  • Goede thermoskan
  • Instelbare intensiteit

Minpunten

• Druppelt lang na
  • Veel losse accessoires

JohnV 16-05-2018

2 in 1

Geschreven voor: Philips HD6596 zwart, titanium

Ideaal als je visite krijgt. het zijn 2 koffiezet apparaten in 1. door de weeks zet je lekker en snel via de Senseo pads snel 1 of 2 kopjes koffie en in het weekend een hele kan.
wil je een sterkere kop koffie, druk je 2 keer op de knop.
Het apparaat ziet er erg mooi uit en is kwalitatief zeer goed afgewerkt.
Koffie smaakt zoals we gewend zijn van Senseo, erg lekker.
Echte aanrader !!!

Pluspunten

• pads en filterkoffie
  • uitstraling
  • afwerking

ROZITA 29-01-2021

het is een goed senseo

Geschreven voor: Philips HD6596 zwart, titanium

ik vind dit goed omdat het alle samen is en je niet twee machines moet op het aanhecht hebben en die koffie is zeer warm zelf noch na 1.5 uur

Jen Na 04-01-2021

Functional and great design

Geschreven voor: Philips HD6596 zwart, titanium

The coffee is tasty. We like the flexibility of having a quick one-cup or a can. The coffee stays long warm in the can, which is for 4-5 bigger cups. The original Senseo pads are out ecofriendly paper and come in different flavors.

geen thee 25-11-2020

prima apparaat, ruimte voor verbetering

Geschreven voor: Philips HD6596 zwart, titanium

we gebruiken hem nu een tijdje en hij bevalt prima. enige nadeel is het waterreservoir. hij staat bij ons rechts op het aanrecht en daardoor is niet te zien hoeveel hij boven of onder het minimum staat.

het zou fijn zijn dat het aan beide kanten stond

Anoniem 05-11-2020

Geweldig

Geschreven voor: Philips HD6596 zwart, titanium

Heb dit apparaat gekozen omdat je makkelijk zowel filter koffie kan zetten
als koffie met pads.
Dat de sterkte aan te passen is bij de pads vind ik ideaal.
Filter koffie zetten is iets luidruchtig maar vind ik geen nadeel.

senseo 1 20-10-2020

goed product

Geschreven voor: Philips HD6596 zwart, titanium

na jaren gebruik van een senseo overgeschakeld op dit product.
Het is wel even wennen maar na een tijdje alles onder de knie en nu zeer tevreden.
Enige opmerking - geluid bij het koffie zetten.

jantjesturbobak 14-10-2020

compact en zeer hete koffie

Geschreven voor: Philips HD6596 zwart, titanium

of je nu een kopje koffie drinkt met een pad of een kannetje het is precies zoals jij het wilt
hebben heet en naar sterkte een zeer goed product

Stufke 23-07-2020

lekkere koffiebereiding / eenvoudig in gebruik /

Geschreven voor: Philips HD6596 zwart, titanium

In gebruik maakt het apparaat wel veel lawaai.
Koffie in de kan blijft slechts 15 a 20 minuten lekker heet

Misstino 02-02-2020

Makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips HD6596 zwart, titanium

Senseo switch is een erg fijn apparaat. Wil je 1 kopje koffie of een pot in een hand omdraai kun je het zetten.

a3aanus 22-08-2019

gebruiksonvriendelijk

Geschreven voor: Philips HD6596 zwart, titanium

bij gebruik van pads of de hele kan meerdere losse onderdelen naast de machine. te weinig plaats waardoor rammelende kopjes. waterreservoir te vaak bijvullen.

Simonnnnnn12 12-06-2019

Compact en mooi design

Geschreven voor: Philips HD6596 zwart, titanium

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een kopje Senseo bij het ontbijt of een kan koffie voor het bezoek, ideaal is dit apparaat. Eenvoudig in gebruik en makkelijk te wisselen tussen de twee standen. Perfect omdat je geen twee apparaten meer op het aanrecht hoeft te hebben. Hij maakt bij het zetten van filterkoffie iets meer geluid dan bij de pads, maar dat is niet heel irritant of iets dergelijks.

Kaar123 08-06-2019

Fijn apparaat

Geschreven voor: Philips HD6596 zwart, titanium

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijn apparaat, moest wel even een nieuwe plek zoeken om hem neer te zetten vanwege de lengte. Goed om een grote pot koffie te zetten, maar ook voor snel bezoek even senseo.

Hanzie1946 14-05-2019

Redeijktot goed

Geschreven voor: Philips HD6596 zwart, titanium

Goed wat betreft veelzijdig gebruik naar behoefte, toppie!! Nadeel in onze situatie : ontkalkingsindicatie brandde al snel na eerste gebruik. Na meerdere keren te hebben ontkalkt blijft het lampje nog steeds branden.. onze vragen: 1. Heeft ontkalkingsprocedure soms nog geen goed resultaat, m.a.w.hoe lang moeten we hiermee door blijven gaan, tot er uiteindelijk goed is ontkalkt? Of moet er andere oorzaak zijn? 2. Is dit normaal en zo niet, wat is dan verdere procedure? Bedankt alvast voor alle positieve reacties, zodat we weer verder kunnen zonde continu oplichtend ontkalkingsindicatielampje.?
Bedankt.
Hans

Cornelia25 12-04-2019

Waardeloos

Geschreven voor: Philips HD6596 zwart, titanium

Te weinig plaats voor twee kopjes, veel herrie, waterreservoir snel leeg. Kopjes trillen eraf. Duurt erg lang voordat deze opgewarmd is vooral tussen meerdere kopjes.
Ik heb hem gekocht maar heb er spijt van.

Anja londema 07-01-2019

Maakt veel herrie

Geschreven voor: Philips HD6596 zwart, titanium

Senseo voor 1 of 2 kopjes geweldig, maar zodra je de pot wil gebruiken maakt het apparaat erg veel herrie zeker gemiddeld 8 minuten eer de pot vol is. Mag hem gelukkig terug sturen van Bol.com

Minpunten

• Herrie
  • Duurt lang voor de pot vol is
  • Lekt lang na

Aike1963 10-08-2018

Maakt wat geluid. Wij vinden dat geen probleem.

Geschreven voor: Philips HD6596 zwart, titanium

Koffie zetten zoals je het zelf het lekkerste vind.
En voor de gemakzuchtige onder ons, gewoon een koffie pad er in, kopje er onder, knopje drukken, ff wachten, klaar.
Appeltjeeitje.

19visje86 10-08-2018

Maakt wat geluid. Wij vinden dat geen probleem.

Geschreven voor: Philips HD6596 zwart, titanium

Koffie zetten zoals je het zelf het lekkerste vind.
Appeltjeeitje.