Philips HD6592 - Reviews

gemalen koffie
Aantal kopjes per keer
Type
koffiepadsysteem

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 24 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HD6592 op Kieskeurig.nl.

Domien 08-06-2018

Degelijk apparaat

Geschreven voor: Philips HD6592

Handig apparaat. Vooral de switchfunctie vind ik persoonlijk een enorme meerwaarde ivm de gewone senseomachines.

Pluspunten

• switchfunctie
  • handig in gebruik

Minpunten

• veel plastic (hoewel het degelijk is)

Ch. 18-08-2018

Fijne gemak voor jezelf of voor verjaardag.

Geschreven voor: Philips HD6592

Het fijne hiervan met 2 in 1 voor jezelf 1 of 2 kops kunt zetten of wanneer je thermoskan erbij voor 8 man kunt zetten. Fijn product.

Pluis73 19-06-2018

Hoop lawaai

Geschreven voor: Philips HD6592

Tijdens het zetten van een kan koffie maakt het apparaat een hoop lawaai. Heel irritant. Vraag me af waarom dit nodig is. Heb nog nooit een koffieapparaat gehad die zo'n lawaai maakt

daniellevw2 07-06-2018

super product zalige koffie

Geschreven voor: Philips HD6592

Ik vind dit echt de perfecte koffiezet apparaat.
Zeker fijn het met de hand zetten of met pads.
Fijn smal is en niet zo robuust neemt minder plek in nu op de aanrecht.

Pluspunten

• niet veel ruimte in beslag in de keuken
  • pads en filter koffie

Minpunten

• water reservoir had iets grote gemogen

astrid 07-06-2018
  • Product gekregen

snel wisselen tussen kopje of kan koffie

Geschreven voor: Philips HD6592

Wat een fijn apparaat. Heel snel wisselen tussen kan koffie of kopje koffie. Ook de sterktes kunnen gewisseld worden tussen twee standen.

Hij staat mooi op de aanrecht en neemt minder ruimte in dan de gewone senseo door een slim design.

Pluspunten

• snel wisselen
  • mooi design

Minpunten

• makt het geluid van een senseo
  • water reservoir mocht groter

Mevr Gr Zijlstra Dokkum 22-07-2019

HD7892

Geschreven voor: Philips HD6592

Wat een groot nadeel is aan dit apparaat en zitten nog voor 3 kopjes water in het reservoir maar het lichtje knippert en moet je eerst weer bijvullen.
Dit begint steeds irritanter te worden.

Annette13 17-06-2019

Het product werkt prima voor ons.

Geschreven voor: Philips HD6592

Het apparaat is fantastisch voor ons. Mijn man wil het liefst "gewone" koffie en ikzelf ga graag voor een senseo. Voor ons is dit apparaat de uitkomst die wij ons wensen. Een heerlijk kopje koffie of een pot vol. In de pot blijft de koffie zelfs lang warm. Fijn als mijn man zeer vroeg op moet en ik hem aanzet vlak voor ikzelf naar bed ga. Ja dit is een heerlijke Switch voor ons.

JohnB 19-04-2019

Goede kwaliteit en makkelijk te gebruiken.

Geschreven voor: Philips HD6592

Het toestel is mooi afgewerkt en makkelijk te gebruiken. Een klein negatief puntje is dat het toestel nogal luidruchtig is tijdens het koffiezetten.

gery63 15-04-2019

mooie uitstraling

Geschreven voor: Philips HD6592

de Senseo kant goeie koffie, maar de kant van de thermoskan slecht hoor. maak heel veel lawaai, ik heb hem terug gebracht, om die reden koffie bleef ook niet warm, hadden ze gewoon een klein glazenkan voor moeten gebruiken met warmhoudplaatje. ik zou hem niet aanbevelen.

Loesje 01-03-2019

Jammer

Geschreven voor: Philips HD6592

Mooi om te zien, makkelijk in gebruik.
Maakt alleen een gigantisch lawaai.
Als de machine aanstaat moet de tv/radio harder.
Daarom doen wij hem weer weg.

Pluspunten

• Makkelijk om te schakelen van 1 kopje naar kan

Minpunten

• Vreselijk veel lawaai

RobertLouis 12-02-2019

mooi produkt

Geschreven voor: Philips HD6592

Ik heb dit product sinds kort alleen wat een verschil met de standaard Senseo ik kan nog niets zeggen over de duurzaamheid. Handig is dat je hem niet eerst hoeft aan te zetten wel op letten dat er een kopje onderstaat want als hij warm wordt gaat hij gelijk lopen. Verder kun je hem instellen op sterk of minder sterk een lampje dat hij aangeeft dat hij ontkalk moet worden. Ik miste alleen de voetjes onder aan het toestel maar dat is keurig geregeld onhandig is de plaats van het serie nummer wat ook nog eens onduidelijk is maar dat doet niets af van de functies van het toestel

Eddy58 19-12-2018

alle morgenden een verse tas heerlijke koffie

Geschreven voor: Philips HD6592

Ik ben zeer tevreden over dit toestel.
Nadat het eerste na twee jaar onbruikbaar is geworden heb ik met ontzettend veel plezier hetzelfde in huis gehaald.
Zeer gemakkelijk in gebruik en binnen de tien minuten een heerlijke verse kan koffie.

DomienD 08-06-2018

Degelijk apparaat

Geschreven voor: Philips HD6592

Ik ben vrij tevreden van dit toestel. Handig dat je ook een kleine koffiekan kunt vullen voor wanneer je volk over de vloer hebt!

astrid1982 07-06-2018

heel handig voor lekkere koffie

Geschreven voor: Philips HD6592

De senseo doet wat we gewend zijn van phillips: een lekker kopje koffie binnen korte tijd. Hij is super snel om te zetten nar sterkere koffie. SUpersnel om te bouwen naar een kan koffie.

De kan koffie duurt wat langer maar is wel lekker en ondanks dat er geen warmhoudplaatje zit blijft de koffie goed warm. Enig nadeel is: de kan is niet heel groot.

Design vind ik ook mooier dan de standaard, deze is niet zo prominent aanwezig op de aanrecht en neemt minder plaats in

Nancy86 05-06-2018

Mooi design en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips HD6592

De Senseo switch is mooi maar ook makkelijk in gebruik. De filterkoffie blijft lang warm en vers en ook de Senseo is heerlijk

Ilse1974 03-06-2018

Heel leuke en makkelijke machine

Geschreven voor: Philips HD6592

Ik heb deze een paar weken nu. En ben in het algemeen heel tevreden ̈. Gans ons gezin geniet van dit lekkere potje koffie. Wel jammer dat de kan niet zo lang warm houdt. Maar voor de rest : topmachine!

SmallBrother75 01-06-2018

2 in 1, ideaal

Geschreven voor: Philips HD6592

In de ochtend voor het vertrek naar werk snel een kopje Senseo en voor 's avonds op de bank een pot(je) koffie, ideaal!
Zowel de Senseo als de filterkoffie smaakt goed. het zetten van de filter koffie geeft alleen niet het rustige gepruttel zoals gewend met filter koffie, maar dat is geen ramp.

Het apparaat maakt bij het zetten (zowel pad als filter) wel wat meer herrie.
De pot houdt de koffie goed warm.
Mooi, slank design.

Weinig negatiefs aan te vinden, hooguit dat de filterkoffie meer koffie gebruikt naar mijn idee, bij een "normaal" apparaat ben ik globaal 1 schep koffie per twee koppen gewend, bij de Switch is het 1 op 1.
Een ander "nadeel"; waar laat je de pot en filter als je Senseo zet, niet te ver uit de buurt want hij is in de avond weer nodig, maar ernaast op het aanrecht is weer zonde van de ruimte. Maar goed, daar is wel over heen te komen ;)

Pluspunten

• design
  • 2 in 1
  • makkelijk water bijvullen

Minpunten

• geluid

Esmeralda 01-06-2018
  • Product gekregen

Snel koffie zetten

Geschreven voor: Philips HD6592

Snel koffie zetten met pads of gemalen koffie, in de sterkte die bij je past en dat met hetzelfde apparaat.

Pluspunten

• Klein apparaat
  • Schakelt na gebruik meteen uit

Minpunten

• Geluid bij kan koffie zetten

rmar 27-05-2018

Senseo Switch

Geschreven voor: Philips HD6592

Nu enkele dagen de senseo switch in gebruik .
Design is mooi , strak gestroomlijnd . Perfect voor in moderne keuken . Niet te groot , prima qua afmeting . Vanwege een 2 in 1 apparaat ook nog plaatsbesparend .
Is het een gemakkelijk apparaat in gebruik ??? Jazeker !!!
Water in reservoir , pad in apparaat of koffie in filter , en met 1 druk op de knop heb je heerlijke koffie .
Groot voordeel is dat je de senseo switch ten allen tijde kunt gebruiken . Heb je bezoek van 1 of 2 personen , dan zet je een kopje koffie met een senseo pad . Heb je een grotere groep op bezoek , dan kun je een kan koffie zetten die een drankje geeft aan meerdere personen . Ideaal toch !!! . De sterkte is prima en simpel aan te passen .
De senseo switch is voorzien van een prima warmhoudende koffiekan .
Het enige minpuntje is misschien wel het geluid . Het apparaat maakt best wel wat geluid . Is dit vervelend ?? Voor mij alleszins niet , maar kan best begrijpen dat dit wel als storend kan worden ervaren .

Pluspunten

• design
  • thermische isoleerkan
  • 2 in 1

Minpunten

• geluid

Yoshi1986 27-05-2018

Eenvoudig Switchen tussen tas en kan koffie

Geschreven voor: Philips HD6592

Dit is het toestel waar ik al altijd op gewacht heb!
Je kan hiermee simpelweg een of twee tassen Senseo koffie zetten maar evengoed een koffiefilter met eender welke koffie zetten!
Zeer gebruiksvriendelijk en makkelijk in onderhoud!

Pluspunten

• Switch tussen tas en kan koffie
  • Eenvoudig in ondehoud
  • Eenvoudig bedienen