Philips Senseo HD6592 - Reviews

gemalen koffie
Aantal kopjes per keer
Type
koffiepadsysteem

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 26 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Ch. 18-08-2018

Fijne gemak voor jezelf of voor verjaardag.

Het fijne hiervan met 2 in 1 voor jezelf 1 of 2 kops kunt zetten of wanneer je thermoskan erbij voor 8 man kunt zetten. Fijn product.

Pluis73 19-06-2018

Hoop lawaai

Tijdens het zetten van een kan koffie maakt het apparaat een hoop lawaai. Heel irritant. Vraag me af waarom dit nodig is. Heb nog nooit een koffieapparaat gehad die zo'n lawaai maakt

Domien 08-06-2018

Degelijk apparaat

Handig apparaat. Vooral de switchfunctie vind ik persoonlijk een enorme meerwaarde ivm de gewone senseomachines.

Pluspunten

• switchfunctie
  • handig in gebruik

Minpunten

• veel plastic (hoewel het degelijk is)

daniellevw2 07-06-2018

super product zalige koffie

Ik vind dit echt de perfecte koffiezet apparaat.
Zeker fijn het met de hand zetten of met pads.
Fijn smal is en niet zo robuust neemt minder plek in nu op de aanrecht.

Pluspunten

• niet veel ruimte in beslag in de keuken
  • pads en filter koffie

Minpunten

• water reservoir had iets grote gemogen

astrid 07-06-2018
  • Product gekregen

snel wisselen tussen kopje of kan koffie

Wat een fijn apparaat. Heel snel wisselen tussen kan koffie of kopje koffie. Ook de sterktes kunnen gewisseld worden tussen twee standen.

Hij staat mooi op de aanrecht en neemt minder ruimte in dan de gewone senseo door een slim design.

Pluspunten

• snel wisselen
  • mooi design

Minpunten

• makt het geluid van een senseo
  • water reservoir mocht groter

astrid1982 07-06-2018

heel handig voor lekkere koffie

De senseo doet wat we gewend zijn van phillips: een lekker kopje koffie binnen korte tijd. Hij is super snel om te zetten nar sterkere koffie. SUpersnel om te bouwen naar een kan koffie.

De kan koffie duurt wat langer maar is wel lekker en ondanks dat er geen warmhoudplaatje zit blijft de koffie goed warm. Enig nadeel is: de kan is niet heel groot.

Design vind ik ook mooier dan de standaard, deze is niet zo prominent aanwezig op de aanrecht en neemt minder plaats in

Nancy86 05-06-2018

Mooi design en makkelijk in gebruik

De Senseo switch is mooi maar ook makkelijk in gebruik. De filterkoffie blijft lang warm en vers en ook de Senseo is heerlijk

SmallBrother75 01-06-2018

2 in 1, ideaal

In de ochtend voor het vertrek naar werk snel een kopje Senseo en voor 's avonds op de bank een pot(je) koffie, ideaal!
Zowel de Senseo als de filterkoffie smaakt goed. het zetten van de filter koffie geeft alleen niet het rustige gepruttel zoals gewend met filter koffie, maar dat is geen ramp.

Het apparaat maakt bij het zetten (zowel pad als filter) wel wat meer herrie.
De pot houdt de koffie goed warm.
Mooi, slank design.

Weinig negatiefs aan te vinden, hooguit dat de filterkoffie meer koffie gebruikt naar mijn idee, bij een "normaal" apparaat ben ik globaal 1 schep koffie per twee koppen gewend, bij de Switch is het 1 op 1.
Een ander "nadeel"; waar laat je de pot en filter als je Senseo zet, niet te ver uit de buurt want hij is in de avond weer nodig, maar ernaast op het aanrecht is weer zonde van de ruimte. Maar goed, daar is wel over heen te komen ;)

Pluspunten

• design
  • 2 in 1
  • makkelijk water bijvullen

Minpunten

• geluid

Esmeralda 01-06-2018

Snel koffie zetten

Snel koffie zetten met pads of gemalen koffie, in de sterkte die bij je past en dat met hetzelfde apparaat.

Pluspunten

• Klein apparaat
  • Schakelt na gebruik meteen uit

Minpunten

• Geluid bij kan koffie zetten

rmar 27-05-2018

Senseo Switch

Nu enkele dagen de senseo switch in gebruik .
Design is mooi , strak gestroomlijnd . Perfect voor in moderne keuken . Niet te groot , prima qua afmeting . Vanwege een 2 in 1 apparaat ook nog plaatsbesparend .
Is het een gemakkelijk apparaat in gebruik ??? Jazeker !!!
Water in reservoir , pad in apparaat of koffie in filter , en met 1 druk op de knop heb je heerlijke koffie .
Groot voordeel is dat je de senseo switch ten allen tijde kunt gebruiken . Heb je bezoek van 1 of 2 personen , dan zet je een kopje koffie met een senseo pad . Heb je een grotere groep op bezoek , dan kun je een kan koffie zetten die een drankje geeft aan meerdere personen . Ideaal toch !!! . De sterkte is prima en simpel aan te passen .
De senseo switch is voorzien van een prima warmhoudende koffiekan .
Het enige minpuntje is misschien wel het geluid . Het apparaat maakt best wel wat geluid . Is dit vervelend ?? Voor mij alleszins niet , maar kan best begrijpen dat dit wel als storend kan worden ervaren .

Pluspunten

• design
  • thermische isoleerkan
  • 2 in 1

Minpunten

• geluid

Yoshi1986 27-05-2018

Eenvoudig Switchen tussen tas en kan koffie

Dit is het toestel waar ik al altijd op gewacht heb!
Je kan hiermee simpelweg een of twee tassen Senseo koffie zetten maar evengoed een koffiefilter met eender welke koffie zetten!
Zeer gebruiksvriendelijk en makkelijk in onderhoud!

Pluspunten

• Switch tussen tas en kan koffie
  • Eenvoudig in ondehoud
  • Eenvoudig bedienen

Nien2882 25-05-2018

Ideaal om te wisselen van een kop naar een kan

Het apparaat ziet er mooi uit, mooi slank, eenvoudig met 3 knopjes. Een paar extra stukken waarbij je hem eenvoudig en snel verbouwt van een Senseo naar een filterapparaat.
Warmt snel op en en komt vanzelf koffie uit, dus je hoeft niet nog eens extra een knopje in te drukken.
Een kan koffie is even proberen met de schepjes en sterkte, maar inmiddels smaakt ie goed. Wat wel opviel was dat de koffie snel kan afkoelen. Ondanks dat ik de kan met heet water had omgespoeld. Dus een kan zetten betekent ook gelijk inschenken.

• Snel wisselen
  • Snel koffie

Minpunten

• Lawaai
  • Koffie sneller koud

Gizaro 29-05-2018

Ik deel deze mening niet van de Kan koffie. Ik heb juist gemerkt dat bij het zetten van een kan, de koffie na 2 uur nog heet is in de kan. Nog steeds heet en lekker.

MMora 25-05-2018

Makkelijk in gebruik

Deze Philips apparaat een tijdje in gebruik. Makkelijk en fijn apparaat. Switchen van pads naar filter en andersom is super simpel. Ideaal bij groot bezoek. Dan komt de koffiekan goed van pas. Koffie is goed heet. Al met al blij met dit apparaat!

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Koffie goed heet

Minpunten

• Waterreservoir knippert te snel

janw 25-05-2018

Senseo Switch

Praktisch toestel. Je moet maar één toestel in huis halen en je hebt koffie naar iedereen zijn wens. gemakkelijk in gebruik.

Pluspunten

• gemakkelijk
  • praktisch

easy2010 25-05-2018

handig,ruimte besparend apparaat

ik ben erg blij met dit apparaat. Het zet zowel lekkere bakjes koffie met pads als met filterkoffie. Het apparaat is mooi qua design, smal, past mooi op mijn aanrecht. Is ruimtebesparend. Voor het zetten van de koffie met pads hoef je maar 1 keer op het knopje te drukken. Maakt wel wat lawaai tijdens het zetten van filterkoffie.

Pluspunten

• handig 2 in 1 apparaat
  • ruimtebesparend, mooi design

Minpunten

• maakt wat lawaai met filter koffie

IndraS 25-05-2018

Ideale combi

Na een aantal jaar een Nespresso en een klassieke koffiezetmachine naast elkaar te gebruiken is de Switch een verademing. Voorheen moesten we bij bezoek telkens het klassieke apparaat uit de berging halen en nadien weer wegbergen want we hebben te weinig plaats op ons aanrecht voor 2 apparaten. Automatisch maak ik wel de vergelijking met mijn twee vorige apparaten. Ik vind dat het langer duurt dan bij Nespresso voor het water warm genoeg heeft voor een enkele kop koffie, dit is voor mij geen probleem. Ook is het heel erg opletten dat je je kopje er al onder zet voor je op de knop duwt want hij begint vanzelf te lopen nadat je hem aangezet hebt. Is kwestie van wennen natuurlijk, na jarenlang iets anders gewoon te zijn. Deze manier is energiebesparender omdat hij maar energie verbruikt op de momenten dat je hem echt nodig hebt. Wat ook leuker is tov Nespresso is dat je de pads overal kan kopen, je goedkopere mogelijkheden hebt en de pads zijn milieuvriendelijker want die vliegen in de compostbak ipv in de vuilbak. De filterkoffiemogelijkheid ben ik nog volop aan het testen (ik heb niet elke dag bezoek ;) ), alles ziet er handig en gemakkelijk schoon te maken uit. Ik vind de kan aan de kleine kant, maar het is wel superhandig dat het een isoleerkan is, de koffie blijft lang warm. Er is in je kasten wel extra ruimte nodig voor het bewaren van de accessoires maar lang niet zoveel als een extra koffiezetapparaat. Ik vind dit een mooie en handige plaatsbesparing. Blij met de Switch in mijn keuken!

Pluspunten

• plaatsbesparend
  • gemakkelijk in gebruik

9040Silvia 24-05-2018

mooi design en plaatsbesparend

Ik vind dit toestel een prachtig design hebben! Je kunt het zowel in de breedte als in de lengte een mooie plaats geven op je aanrecht. De grootste troef is het vervangen van 2 toestellen door 1!!! De Switch heeft inderdaad zijn naam niet gestolen! Met het grootste gemak zet je ofwel een kan koffie voor 7 koppen, ofwel een lekkere Senseo voor jezelf. Wat ook heel makkelijk is, is dat het toestel zichzelf uitschakelt na elke handeling. Daar hoef je zelf niet meer aan te denken.
In het begin had ik wat probleempjes met het lekken van een centimeter koud-lauw klaar water in het kopje, vooraleer er warme koffie uitkwam... Dit bleek aan het niet voldoende aandrukken van de pad te liggen. Meer dan met een ander Senseo-toestel moet je de pad echt stevig aandrukken. Dan lost het probleem zich op. De koffie heeft een luchtigere schuimlaag dan voorheen. Wat lekker is! Een nadeel is wel dat het eerste kopje minder warm is dan het tweede. Ik heb persoonlijk heel graag hete koffie, dus voor mij zou hij wat warmer mogen. Ook voor de grote kan is de koffie pas heet als je 7 koppen zet. De kunststof in het toestel is iets minder stevig dan bij vorige modellen maar zeker stevig genoeg. Ik blijf het toestel zeker gebruiken. De voordelen wegen op tegen de temperatuur, want dit zal wel aan mezelf liggen. Goede koop!

Pluspunten

• mooi design
  • plaatsbesparend

Minpunten

• mag voor mij nog warmer

EVIEZ82 24-05-2018

Compact pad- en filterkoffiezetapparaat

Gisteren heb ik mijn pakje van Insiders opgehaald. Ik mag de Senseo Switch testen.

Mijn eerste indruk van het apparaat was veel belovend. Het is compact, mooi design en de zwarte kleur past bij de overige apparaten in mijn keuken. Het grote voordeel vind ik dat er nu maar één koffieapparaat op mijn keukenaanrecht staat dat zowel pad- als filterkoffie aanbiedt.

De switch heeft enkele duidelijke verbeteringen ten opzichte van de oude senseo. 1) Na het koffiezetten schakelt de switch automatisch uit zodat je energie kan besparen. 2) Het heeft een extra koffiereceptinstelling. Naast de grote kop milde koffie kun je ook kiezen voor een kleinere kop sterke koffie. 3) Een ontkalkingsindicatie: er gaat een lampje branden wanneer het apparaat ontkalkt dient te worden.
De Switch is ideaal om alleen te genieten van een kopje koffie of wanneer er visite komt, zet je gewoon een kan koffie. Je hebt hiervoor geen twee apparaten meer nodig. De omschakeling van pad naar filterkoffie en omgekeerd gebeurt slechts in een paar handelingen. Heel handig in gebruik. De bedieningsknoppen bevinden zich bovenaan het apparaat.
Het geluid is ongeveer hetzelfde als bij de oude senseo.
Naast het apparaat zaten ook volgende onderdelen in de doos: 2 padhouders, een afneembare lekbak, een thermische kan met deksel en een filterhouder.
Ik ben tevreden over de senseo switch en raadt dit apparaat zeker aan.

Compact pad- en filterkoffiezetapparaat

Pluspunten

• snel
  • lekkere koffie
  • ruimte besparend

moreels jessica 24-05-2018

goede 2 in 1

Ik mocht deze uittesten, nu na een paar weken kan ik het volgende erover vertellen: het is een goede twee in 1, de senseo werkt goed en vlot, een klein nadeel vind ik terwijl je de kan niet gebruikt is er geen houder of opbergplaats om deze te plaatsen wanneer deze niet gebruikt wordt. De senseo is lekker, pluspunt 1 duw op de knop en je kan verder doen met andere dingen, het water warmt en loopt ineens door, bij mijn dolce gusto moet je eerst wachten tot het water warmt en dan nog eens op de knop duwen dat is hier dus niet. Zeer handig voor mensen die weinig filterkoffie maken en als ze dan toch eens bezoek krijgen wel een volle kan kunnen klaar maken. Ik ben er tevreden van.

Pluspunten

• 1 duw op de knop en senseo
  • zeer warme koffie

Minpunten

• geen houder voor de kan bij niet gebruik

Knightje 23-05-2018

Het beste van 2 werelden

Waarom nog 2 toetellen kopen als het met 1 kan.
Onlangs dergelijk toestel aangeschaft. Super handig gezien de keuze snel een kopje te maken voor jezelf of een hele kan te zetten. Inventief!
De meegeleverde kan houd de koffie lekker lang warm.

Pluspunten

• Ziet er mooi uit
  • Het beste van 2 werelden
  • Kan houd de koffie warm

Minpunten

• Eerder groot toestel