Philips Viva Café HD6563 wit - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 34 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Viva Café HD6563 wit op Kieskeurig.nl.

Pieter 07-03-2019

Prima koffie maar ontkalken is een ramp

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563 wit

De beschrijving hoe te ontkalken is een ramp! Of je krijgt een filmpje voorgeschoteld of je krijgt een serie plaatjes te zien, of je heb het geluk een beschrijvende handleiding te vinden.
Maar zelfs de beschrijvende handleiding is zeer summier en onduidelijk wat er tussendoor moet gebeuren, wat zijn de verschijnselen, zoals knipperende lampjes.
Ik vind het nog steeds jammer dat m'n Princess pad-machine het begeven heeft!!

Mestreech 19-05-2018

Goed begin van de ochtend

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563 wit

Zeer fijn koffiezetapparaat! wil je ff een pittiger bakje koffie druk je 2 keer op het knopje. Mijn dag kan niet beter beginnen dan met een lekker vers bakje Senseo.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • makkelijk schoonmaken

rouches 02-06-2018
  • Product gekregen

Klassieker in eigentijds jasje

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563 groen

Bijzonder mooie update van het intussen wel bekende senseo-apparaat. Maar uiteraard is er meer veranderd dan zuiver het estetische en zijn aantal bijzonder leuke veranderingen aangebracht. Zo is er nu de mogelijkheid te kiezen voor de intensiteit van de koffie, kan je makkelijk met een grotere tas weg door handig verstelbare koffietuit en werd ook aan veiligheid gedacht met automatisch uitschakelen na 30 minuten. Ook is het toestel voorzien van duidelijk zichtbaar verklikkerslampje dat signaal geeft wanneer het toestel ontkalkingsbeurt dient te krijgen. Kortom, behoorlijk veel verbeteringen voor een handig-in-gebruik toestel dat best aanrader is voor een snelle, kwaliteitsvolle koffie. Aandachtspuntje voor de producent blijft aanwezigheid van water op padje na gebruik.

Pluspunten

• Keuze intensiteit van de koffie
  • Verstelbare koffietuit
  • Handig ontkalkingslampje
  • Schakelt automatisch uit na 30 minuten

Kammie 22-07-2021

Apparaat met meer mogelijkheden

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563 wit

Heerlijke koffie, dat sowieso, maar wat ik fijn vind aan dit apparaat is dat je de koffie-intensiteit kunt instellen. Om die reden heb ik dit apparaat gekocht. En ik vind de kleur mooi. Het oog wil ook wat!

Snelle Ellie 17-06-2021

Makkelijk te gebruiken

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563 wit

De Senseo is makkelijk te installeren en direct te gebruiken. De koffie wordt op deze wijze goed gewaardeerd.

Benji2021 16-06-2021

Senseo koffiezetapparaat

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563 wit

Hie bevalt prima elke morgen lekker een bakkie koffie nu hoef je geen volle bak te zetten maar heb je direct een bakje koffie direct klaar en naar je sterkte of smaak

Mevrouw Jansen 26-05-2021

erg lawaaiig

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563 wit

Het plaatje waarop je je kopje zet trilt weg zodat niet alle koffie in je kopje komt, je moet er dus bij blijven staan, niet zo handig.
Verder zoals ik gewend ben prima koffie, lekker warm en de witte kleur staat mooi in mijn nieuwe keuken.

Grubb 16-05-2021

Viva de Senseo

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563 wit

De koffie uit deze machine heeft een constante smaak. Jammer dat het reservoir kleiner is dan van mijn vorige machine. Voelt ook lichter aan.

cool27 06-05-2021

appareil de qualité

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563 wit

Facilité d'utilisation. Café de qualité pour une tasse journalière ou pour un invité de dernière minute. Construction robuste et de bonne qualité;

Nonnogus 30-03-2021

Ma 1ère commande sur ce site ...

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563 wit

Excellents résultats ... J'ai acheté des "Pad" ... Classic ...Strong ... Extra Strong ...
Très content des 3

Barista I.O. 01-02-2021

Heerlijke extra mogelijkheden

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563 wit

Het is even wennen aan het geluid van de koffieboosttechnologie maar maakt de koffie wel krachtiger van smaak. De extra mogelijkheid om espresso te maken (met speciale espresso pads) maakt het apparaat een aanwinst voor ons huishouden.

Karmenchu 09-01-2021

Voor af en toe een snel kopje koffie

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563 wit

Normaal drink ik graag een vers gezet kopje koffie, maar soms heb ik weinig tijd en dan komt de Senseo goed uit.

Susi T 08-01-2021

Het is een geweldig product

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563 wit

De formgeving is super en gemakkelijk te bedienen ook is er rekening gehouden met verschillende maten kopjes en vooral je kunt er ook kleine beetjes Koffie mee maken met deze senseo

Iris1 07-01-2021

Heerlijke goed warme/hete koffie

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563 wit

Het waterreservoir zou wat groter mogen. Het rekje waar de kopjes op staan trilt waardoor het apparaat meer herrie maakt dan voorgaande modellen. De knopjes voelen wat budget aan.
De koffie is goed warm/heet wat ik een pre vind ten opzichte van vorige modellen.
Als je hem aan zet, kan je alvast 1 of 2 kopjes indrukken in plaats van wachten tot hij opgewarmd is en dan pas kunnen drukken op 1 of 2 kopjes. Hierbij moet wel opgelet worden dat je niet per abuis 2x op hetzelfde knopje drukt anders heb je een "Haags bakje"/ expresso wat overigens een leuke bijkomstigheid is van dit apparaat dat je ook expresse er mee kan zetten.
De kleur is echt brandweer rood en staat leuk bij Wesco producten die in dezelfde kleur zijn als dit koffie apparaat.
Fijn dat er een antikalk indicator is ingebouwd. Ik ben erg tevreden met het apparaat.

Dimi60 05-01-2021

Senseo Viva Café

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563 wit

Prima apparaat en makkelijk in gebruik. Heerlijke koffie en veel keus in smaken. Gebruik de Senseo koffieapparaten al jaren

Liet 14-12-2020

Goed apparaat

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563 wit

Het product is prima, alleen raar dat het kalk lampje al in de tweede week van gebruik gaat branden, zo hard is het water hier niet. Was bij de vorige ook het probleem, en na reinigen met het speciale middel bleef het lampje ook gewoon branden. Is dit een Senseo probleem, nl. al van meer mensen gehoord.

RC1981 05-12-2020

Prettig apparaat

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563 wit

Fijn apparaat. Prettig dat de schenktuit in hoogte verstelbaar is,voor grotere bekers/mokken. Waterreservoir had problemen. Nieuwe opgestuurd, probleem weg

Co 12-09-2020

Gebruikersvriendelijk apparaat.

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563 zwart

Gemakkelijk in gebruik, heerlijke koffie met een mooie cremelaag. Ook espresso is nu mogelijk. Wij willen niet anders meer.

M. Jansen 10-09-2020

Perfect apparaat

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563 wit

Het is m'n 3e senseo al. Ze worden steeds beter. Nu weer een nieuwtje erop. Apparaat aanzetten en meteen op de knop voor 1 kopje duwen. Is hij opgewarmt dan geeft hij meteen koffie. Leuk nieuwtje.

Anoniem 29-07-2020

Heerlijke koffiesmaak

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563 wit

De crema plus-technologie geeft een extra cachet aan uw koffie.
Door de koffieboosttechnologie moet je niet staan wachten naast je apparaat.