Philips Original HD6554 zwart - Reviews

capsules
Aantal kopjes per keer
Volautomatisch
ja (koffie)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 54 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Original HD6554 zwart op Kieskeurig.nl.

Jo41 16-05-2019

geknoei met gebruikte pad

Geschreven voor: Philips Original HD6554 zwart

Er blijft veel water op de pad liggen na gebruik. Dit deed hij vanaf nieuwstaat, dus geen gevolg van niet ontkalken.
Gevolg veel koffiegeknoei in de keuken bij het verwijderen van de gebruikte pad. Ik heb in de laatste 20 jaar al veel van deze apparaten gehad en geen deed dit ooit. Het kopje wordt wel goed gevuld dus dat is het ook niet

xoKH 05-07-2020

Niet erg blij mee.

Geschreven voor: Philips Original HD6554 zwart

De accesoires zijn van mindere kwaliteit, plastic ipv stevigere verchroomd plaatje voor het opvangbake, ligt daardoor erg los en onstabiel. Ook het handvat van de padhouder zit niet vast, bij het legen van de pads komt het handvat los.
Heel jammer, want de koffie, zeker met het instellen van de sterktes, is prima.

Ijzerman 13-06-2020

Mooi apparaat

Geschreven voor: Philips Original HD6554 zwart

Hallo het is een mooie koffieapparaat maar jammer dat er een kleine watertank bij zit ben al aan het zoeken maar vind nog niets dat is jammer

Miekatoen 13-05-2020

Super koffieapparaat

Geschreven voor: Philips Original HD6554 zwart

Reeds mijn derde toestel, gebruik het al sinds zijn beginjaren
Vind het nog altijd een super toestel, snel een kopje koffie en budget vriendelijk

Karin 06-02-2020

Leuk apparaat, lekkere koffie

Geschreven voor: Philips Original HD6554 zwart

Na wat verwarring over de kleur/type toch maar besteld; prima apparaat alleen jammer dat hij niet waarschuwt wanneer er ontkalkt moet worden en het lekbakje al snel overstroomt omdat hij best lang nadruppelt. Verder prima koffie zeker als je anderhalf kopje maakt van 2 padjes!

Pluspunten

• Leuke kleurtjes
  • lekkere koffie

Minpunten

• geen waarschuwing ontkalken
  • blijft lang lekken als de koffie klaar is

Angelascorpio 05-02-2020

Grote bak heerlijke warme koffie

Geschreven voor: Philips Original HD6554 zwart

Ik ben ontzettend blij met mijn nieuwe Senseo, hij heeft een nieuwe functie die mijn oude niet had. Je kunt ook halve kopjes maken. Ik pak elke ochtend een grote beker met een normaal bakkie en nog een halver erbij. Zodoende heb ik een lekkere grote bak koffie! Heerlijk wakker worden!

leesmama 16-01-2020

Ik geniet telkens weer van een goed kopje koffie.

Geschreven voor: Philips Original HD6554 zwart

Het senseo apparaat zet in een korte tijd een perfect gebalenceerd kopje koffie. Ideaal voor een koffieliefhebber zoals ik. Alsook, bij onverwacht bezoek heb je vlug een kopje koffie gemaakt en je moet nooit nadenken over de juiste hoeveelheid koffie, een goede pak koffiepads in huis en je hebt altijd de perfecte koffie.

Borduurster 14-01-2020

Het geeft heerlijke Cappucino!

Geschreven voor: Philips Original HD6554 zwart

Aan mijn familie, kinderen en kleinkinderen, ik vind dit model erg fijne en makkelijker te vullen dan het vierkante model.

Stampie 07-12-2019

Doet wat het moet doen

Geschreven voor: Philips Original HD6554 zwart

Eenvoudig in gebruik. Doet wat het moet doen. Het heeft geen overbodige functies die toch niet gebruikt worden.
Handig om snel een kopje koffie te zetten.

Anoniem 25-11-2019

kan niet meer zonder

Geschreven voor: Philips Original HD6554 zwart

Ben op deze machine overgaan nadat de oude na zoveel jaren kuren begon te vertonen. Echte Philips kwaliteit de lichtere waterbak is aangenaam. Top machine hoewel de mijne wel blauw is.

Karin 19-10-2019

capsules of pads?

Geschreven voor: Philips Original HD6554 zwart

Ik heb al enkele senseo machines met padjes versleten, nu ik aan een nieuwe toeben zie ik door de bomen het bos niet meer. Ik zie steeds hetzelfde typenr. HD6554, de ene keer is het volgens de beschrijving een apparaat waarmee je zelf de sterkte in kan stellen, een 'koffiebooster' heeft en nu als klap op de vuurpijl blijkt het volgens de beschrijving hier om een apparaat voor capsules te gaan!?! Ik snap er niks meer van, ook bij Bol.com kon de klantenservice me niet uitleggen wat het verschil was tussen HD6554/30 of HD6554/31. Beiden zijn roze/violet, de beschrijvingen zijn bij veel winkels verschillend. Als beiden hetzelfde zijn -of niet- kan ik een keuze maken; het prijsverschil is enorm ook tussen de winkels onderling. Van 49,- tot 89,95 voor exact hetzelfde type én kleur: ik ben in de war..

Pluspunten

• je kan er koffie mee zetten

Minpunten

• onduidelijke beschrijving
  • geen idee wat het verschil is tussen de div. types

Xtoff7 26-09-2019

Senseo permettant de réaliser des petits cafés

Geschreven voor: Philips Original HD6554 zwart

Je recommande cette Senseo à tous les amateurs de bon café pour un prix abordable.
Elle remplace mon ancienne qui a vécu une dizaine d'années.

Maurice001 09-08-2019

Senseo boven filterkoffie?

Geschreven voor: Philips Original HD6554 zwart

Prettig in het gebruik en onderhoud.
Pas nu Senseo naast filterkoffie.
De Senseo geniet vaak de voorkeur.

Dre70 25-07-2019

Kopjes koffie zijn lekker.Ook het gebruik van de koffiekan.

Geschreven voor: Philips Original HD6554 zwart

bij gebruik van de pads voor bv cappuccino vind ik dat er veel water op de pad blijft staan.Ik zet deze dan op een kopje om verder uit te lekken.Dan volgt de crime om deze pads uit de zetter te halen.Valt er niet uit en zit erg vast.is dus steeds wel ff een geknoei.
Het gebruik van de koffiekan is ook een genot en gemakkelijk als je snel koffie wilt hebben voor meerdere mensen.

Daphne25 02-01-2019

Lekkere koffie, makkelijk te maken

Geschreven voor: Philips Original HD6554 zwart

Dit is mijn tweede Senseo in ong, 20 jaar? Heel lekker, makkelijk te maken en zo klaar! Prima product.

Plsmit 01-08-2018

Goed maar niet perfect

Geschreven voor: Philips Original HD6554 zwart

Bij mijn vorige koffiepad machine kon ik met een schuif de grote van mijn koffiekop instellen.
Bij deze moet ik eerst 1 keer drukken daarna 2 keer drukken om mijn koffiekop te vullen.

Loedie 22-06-2018

topproduct

Geschreven voor: Philips Original HD6554 zwart

Dit Senseoappaaraat is een super heerlijke kofiemachine voor iedereen, dit ook omdat als de ene een sterk bakkie wilt kan dit maar ook een normale bak kan hiermee , wij zijn echt ontzettend blij met deze super Senseo , en mensen twijfel niet want ze zijn er diverse uitvoeringen en kleuren , en wij vinden dit een echte aanrader.

lida68 17-04-2018

Dit product heeft goede eigenschappen

Geschreven voor: Philips Original HD6554 zwart

Is een goed apparaat alleen jammer dat je geen gebruik kan maken van andere pads dan die van Senseo.
Met andere pads krijg je een half kopje koffie.

miemiep 16-03-2018

Prima product!

Geschreven voor: Philips Original HD6554 zwart

De Senseo is een zaligheid om te gebruiken. Top product! Ik ben vooral heel tevreden over de marketingwerking van Philips. Ik zond een vraag en kreeg heel snel een vriendelijk en volledig antwoord. Dank u!

CJ 21-12-2017

Binnen een ommezien een lekker bakje koffie.

Geschreven voor: Philips Original HD6554 blauw

De wat laatdunkende meningen over de kwaliteit van Senseo koffie deel ik niet. Het is niet hetzelfde als Nespresso, maar is dat erg? Voor een relatief lage prijs heb je een prima bakje en ik ben er ronduit tevreden over. Ik neem wel de sterker gebrande variant van koffiepads.

Pluspunten

• Gemak
  • Relatief goedkoop koffiedrinken

Minpunten

• De koffie is niet zo heet