Philips HD7818

Philips Original HD6554

Philips Original HD6554 Best Reviewed nov 2017
8,8 (70)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 15 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Lijlaa 28-11-2017

Heerlijke senseo machine!

Ik heb de senseo nu al 3 weken en ik kan nu al zeggen dat ik niet zonder Kan.zo snel in gebruik .De sterkte van de koffie Kan je zelf bepalen.wat ik ook een grote pluspunt vind is de grote watertank 1 keer vullen en je Kan er tegen aan. Kortom een heerlijke aanrader!

Pluspunten

• Snel ingebruik
  • Grote watertank
  • Sterkte van de koffie Kan je zelf bepalen

Minpunten

Moesha 23-11-2017

Geweldig koffieapparaat

Het toestel beschikt over een mooi design (zeer licht) en een groot waterreservoir (1,2l) dit maakt je meerdere kopjes kan maken. Daarnaast kan je kiezen tussen een normale of sterke koffie naargelang uw persoonlijke voorkeur.

Kervel85 19-11-2017

Prachtige apparaat waar lekker koffie uitkomt.

De nieuwe Senseo Origineel is een goede opvolger van de oude. Lekkere koffie, lekkere smaaksensatie. Waar je blijft dromen, iedere keren als je koffie drinkt dat uit de senseo komt.

Cme63 20-11-2015

Goede eenvoudige koffie pad machine !

Eenvoudige koffie pad machine, voldoet prima!
Het gebruik is simpel en je hebt warme lekkere koffie.

Pippa11 25-10-2015

Teleurstelling door wegvallen functies.

we zijn eigenlijk teleurgesteld over een aantal functies die op alle Senseo's zaten in het verleden. O.a. de waarschuwing voor ontkalken is weggevallen. Tevens de mogelijkheid om kleinere of grotere hoeveelheden koffie "te tappen"bestaat niet meer. Veel geld betaald voor minder...

John44 25-10-2015

Als u Senseo koffie lekker vindt

Deze nieuwe Senseo (onze 5e alweer) gekocht omdat volgens Philips er "hetere" koffie uitkomt, kunnen we niet echt goed beoordelen maar geven Philips het voordeel van de twijfel. Apparaat werk net als alle andere die we hebben gehad maar deze heeft voorlopig 1 klein nadeel, nl. de machine druppelt uitermate lang na, zou niks geven omdat het lekbakje alles opvangt, hetgeen ook zo is, alleen de meerdere druppels vormen al snel een plasje en dan ontstaat schimmel op het plasje dus eigenlijk na iedere koffiezetbeurt het lekbakje leeg/schoonmaken.

Pelle0506 20-10-2015

Doet wat ie moet

Werkt prima. Lekker bakje koffie (afhankelijk van persoonlijke smaak).
Voelt door al het plastic wel wat goedkoop aan.

Kleopatra 24-08-2015

erg handig voor 1 of 2 personen

de beste oplossing voor mensen, die geen koffiezetapparaat willen vanwege samenstelling huishouden of versheid koffie.

jannie9 17-06-2015

je kan geen onderdelen los kopen

Hij is heel mooi maar de watertank is kapot gegaan en zit al maanden op een nieuwe tewachten ik had hem besteld maar ze zijn niet leverbaar ik heb nu maar een nieuwe gekocht want ik kan niet zonder me bakkie koffie ik vind dit wel erg gek en jammer

Angelique80 23-04-2015

Heerlijk bakkie koffie

De Senseo is en blijft mijn favorieten koffiezetapparaat. Ben alleenstaande en dan is 1 bakkie makkelijk te zetten met de Senseo. Enorm makkelijk in het gebruik, en losse onderdelen kunnen in de vaatwasser. Gemak dient de mens met dit apparaat. De koffie is heerlijk en erg goed van temperatuur. Gewoon zonder nonsens een heerlijk bakkie koffie

cokop 15-04-2015

mooi, gemakkelijk, snel en vooral .... heerlijk

Ik heb de Senseo HD7818/60 nu een week en ben er superblij mee. Ik wou dat ik er eerder één gekocht had. Ik drink heel de dag door koffie en het gemak dat je er van hebt.... Het is zo gemakkelijk in gebruik en je hebt zo snel een heerlijk vers kopje koffie.

Ik wilde nooit een Senseo omdat ik dacht dat het moeilijk te bedienen was, maar makkelijker kan niet. Als de aan/uit knop niet meer knippert klik je op 1 of 2 kopjes en klaar is kees.
De kwaliteit van een kopje Senseo is veel lekkerder dan met een koffiezetapparaat. De smaak is veel intenser, verser. Daarnaast heb je zoveel verschillende smaakjes.

En dan vooral het gemak van een kopje koffie zetten. Allereerst moet hij wel opwarmen; dit duurt 2 min, maar die zijn zo om. Pad erin, één druk op de knop en je hebt in 30 seconden een heerlijk kopje geurende en smakende koffie. Ook zit er een schuimlaag op je koffie, heerlijk in combinatie met romige koffiemelk. Er zit een waterreservoir van 0,7 liter bij, waar je 5 kopjes uit kunt halen. Je kunt 1 kopje of 2 kopjes tegelijk zetten; bij 2 kopjes duurt het 60 sec. Het apparaat schakelt zichzelf uit als hij 30 min. niet gebruikt is. Heel handig, want het is echt iets voor mij om dat te vergeten. Alle onderdelen kunnen in de vaatwasser; lang leve het gemak. Het apparaat ziet er mooi uit, is in vele kleuren verkrijgbaar, zodat er wellicht een kleur is die bij jouw interieur past.

Ik heb maar één heel klein minpuntje kunnen ontdekken: omdat een kopje Senseo zo lekker is, wilde ik eigenlijk wel 2 kopjes tegelijk zetten in een mok, zodat je een grotere hoeveelheid hebt, maar helaas past er geen mok onder.

Conclusie: ik kan het iedereen aanraden. Het is een apparaat met een mooi design, eenvoudig in gebruik, wat voorziet in veel gebruiksgemak en drinkplezier. Ik zou dit artikel een vette 9 geven. Om een 10 te krijgen zou ik een groter waterreservoir en een hogere kophoogte verlangen, maar dit zijn geen storende minpunten.

jax31 15-04-2015

Heerlijk apparaat

Hij is leuk, hij is makkelijk, hij is snel, hij zet lekkere koffie, prima temperatuur, goed van smaak (veel smaken ook en betaalbaar), geen extra handelingen, gewoon pads erin en klaar. Mooi ook zilver, staat goed bij rvs in de keuken!
Wij drinken erg veel koffie en genieten ieder kopje weer!

wojoro 14-04-2015

Lekker bakkie!!

Deze senseo ziet er met de zilverkleur mooi uit en je zet snel 1 of 2 bakjes koffie met een heerlijke schuimlaag!!Je vult de senseo snel met de afneembare waterkan en de koffie is goed heet,dit is belangrijk omdat wij altijd koude melk erin doen en dan is de koffie precies goed bij deze senseo verder is hij gemakkelijk schoon te maken en je hebt de keuze uit vele soorten pads,voor ons het ideale apparaat!!

Moniek 12-04-2015

Lekkere koffie

Ik heb de titanium Philips Senseo Original.
Het is een fantastisch apparaat.
Dit is mijn derde Senseo.
En in de caravan heb ik er ook een.
Elke keer een heerlijk vers kopje koffie en dat tot wel zes keer per dag.
Steeds vers en met een heerlijk schuimkraagje.
Alleen het reservoir is een beetje klein.
Een minpuntje dat de pashouder steeds afwijkt bij elk apparaat.

Lenthe 12-04-2015

Handig en praktisch voor een snel kopje koffie.

De Senseo is een handig apparaat voor een snel kopje koffie.
Smaak van de koffie en het eventuele crème laagje is absoluut afhankelijk van de soort koffiepads die je kiest.
De Senseo heeft een makkelijk te vullen waterreservoir.
Ook is er een mogelijkheid om twee kopjes tegelijk te zetten.
De Senseo titanium heeft een mooi design en misstaat niet in de keuken.
Prijs/kwaliteit verhouding vind ik goed.