Philips Daily Collection HD7461 zwart - Reviews

gemalen koffie
Aantal kopjes per keer
Type
filterzetter

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Daily Collection HD7461 zwart op Kieskeurig.nl.

4,8

Herzele 18-07-2020

Ontevreden

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7461 zwart

Ik heb nog nooit een koffiezet gehad die zo moeilijk te reinigen was. Werd zeker niet uitvoerig getest door gebruikers???

V.d.Oever 04-03-2020

Nog nooit zo een negatieve ervaring gehad met een

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7461 zwart

Vanaf begin alleen maar koffie met koffieprut gedronken.Welk merk filterzakje we ook nemen huismerken of Melitta negen van de tien keer koffie met prut.Hebben we met vorige Phillips apparaten nooit last van gehad.Ik weet dat het een apparaat uit de goedkope serie is maar dat hoort volgens mij toch niet

Dan Andersom 09-12-2019

Filterkoffieapparaat

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7461 beige

Heb 'em een week geleden voor € 32,99 gekocht. Niet duur en de koffie is net zo
goed van smaak als die uit het apparaat van 8 jaar oud. De koffie is zelfs merkbaar warmer.
Apparaat maakt wel wat meer geluid als het vorige.
Het handvat is wat te dik en de streepjes op de kan hadden beter aan de andere zijde kunnen zitten of aan beide zijden. (links- en rechtshandigen) De indicator in het waterreservoir is wat moeilijk af te lezen. Beter was het om aan de buitenzijde van het apparaat een doorzichtige maatverdeling te plaatsen. Door de lange 'tuit in het deksel van de kan kun je niet zien of alle koffie uitgedruppeld is.
Gezien de prijs / kwaliteit verhouding, voldoet het apparaat aan de eisen.
Kan de vraag over de duurzaamheid nog niet beantwoorden.

Pluspunten

• prijs
  • koffie goed van smaak
  • ziet er mooi uit

Minpunten

• zie beoordeling

Kms62 10-06-2019

Valt enorm tegen

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7461 zwart

Wij vinden dit koffiezetapparaat echt een onding, grote ergernis. Alleen filterhouder kan verwijderd worden. Deksel wil niet van de kan en grote tuit zit in de weg . Erg onhandig om er water in te doen. Bij een volle kan loopt hij over. Met het gevolg dat je koffieprut in de kan hebt. Bij visite erg onsmakelijk . Zal je maar gebeuren dat je bezoek prut onder in het kopje heeft. Nu een week in ons bezit maar grote spijt van aankoop.

Peter2019 26-05-2019

Eerste slechte product van Philips voor mij. Ik ben verder e

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7461 zwart

Druppelstop werkt niet goed. Koffiedrap morst langs het filter, omdat het filter niet in het midden blijft zitten.
Schaalverdeling water niet zichtbaar.

Sassefras1234 20-05-2019

Alle fronten onhandig koffiezetapparaat

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7461 zwart

Echt van alle kanten een slecht apparaat, behalve dat die koffie zet.
Hoe heeft een ontwerper dit kunnen verzinnen.
Grote frustratie is dat het filter omslaat als je een de klep dichtdoet en dus drap in je kan, filter en koffie hebt.
De deksel van de kan heeft een lange tuut aan de deksel die te zwaar is als je de deksel open moet doen om water te tappen. Er is daardoor bijna geen ruimte om de kraan in de kan te krijgen om er water in te krijgen en je moet met je duim de deksel open houden. Killing!
Het apparaat schakelt na 30 min uit en dan heb je als je het vergeet koude koffie!
Als je water in het resrevoir schenkt moet je dat aan de rechter kan doen omdat aan de andere kant de tuit van het apparaat zit. Zeer vervelend als je links bent....

Corry4 25-04-2019

Apparaat met gebruiksaanwijzing.

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7461 zwart

Het grootste nadeel van dit apparaat: In 3 van de 4 gebruiksmomenten klapte het filterzakje om, waardoor er prut in de koffie of verstopping in het apparaat plaats vond. Gebruik al jaren dezelfde filterzakjes en nooit probleem mee gehad. Heb zelf een oplossing bedacht: De bovenkant van een plastic (yoghurt) beker afgeknipt met een binnendoorsnede van 10,5 centimeter. Dit plaats ik in het filterzakje en nooit geen prut meer in de koffie. Dat het apparaat na 30 minuten uitschakelt kun je makkelijk verhelpen door het uit- en weer in te schakelen. Kwestie van wennen. Inschenken zonder te morsen is bijna onmogelijk door het typisch gevormde deksel. Ik durf nooit de koffie aan tafel in te schenken.

Meinoutje 14-07-2018
  • Product gekregen

Prima koffiezetapparaat

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7461 zwart

Mooie vormgeving, prima schoon te maken, De koffie is meteen al heerlijk warm tijdens het zetten.
Handige automatische uitzet functie na 30 minuten.

Pluspunten

• Koffie lekker heet
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• niks mis mee

pluizenhaar 10-05-2018

Een toestel " Philips " niet waardig

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7461 zwart

Na mijn aankoop was ik geschrokken met de negatieve beoordeling van het toestel. Maar inderdaad de voordelen zijn ver te zoeken. Het onderhoud is verschrikkelijk. Na gebruik zijn de koffieresten binnen het toestel overal verspreid. De koffiekan is alles behalve onderhoud vriendelijk. Moest de naam "PHILIPS" niet vermeld staan op het toestel, zou deze naam zeker niet in mijn gedachte op komen. Foei aan de ontwerpers om zo met het merk "Philips" om te springen.

suskekwiet 13-03-2018

rommel

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7461 zwart

alle plastieken onderdelen breken af na een tijd,
de beweegbare knop van de filter breekt af en de veer komt los

Consument007 08-01-2018

Niet schoon te maken

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7461 zwart

Het apparaat is onmogelijk schoon te maken.
Alleen de schenkkan en het inzetfilter kunnen schoon gemaakt worden. De rest wordt na een aantal maanden heel smerig.

Hondaspeen 27-12-2017

Doet wat het beloofd te doen

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7461 zwart

Goede warme koffie, tenminste voor 30 min.
Daardoor gaat hij ook weer de deur uit 30 minuten vind ik belachelijk kort vooral als je een volle kan heb.

Marjo1977 25-12-2017

Automatische uitschakeling

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7461 zwart

Spijt van de aankoop. Elke keer koude koffie door automatische uitschakeling. Deksel kan niet van de pot, dus niet goed schoon te maken.

Mosselman 29-09-2017

Schakelt zichzelf ongevraagd te vroeg uit

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7461 zwart

Het was tijdens aankoop en na lezen gebruiksinstructie niet duidelijk geworden dat apparaat zichzelf zou uitschakelen.
Het kan een voordeel zijn echter apparaat schakelt te vroeg uit.
Snel doordrinken dus, beetje jammer.

jos609 19-08-2017

miskoop van de eeuw

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7461 zwart

Na het sneuvelen van de vorige philips waar het soms mis mee ging,was de keuze op deze gevallen..die dag gedenken wij nog steeds als de meest trieste dag aller tijden.

Van de 10 x koffie zetten gaat het zeker 5 x mis in de vorm van filter klapt dubbel of het filter blijft vol met heet water staan en loopt dan niet door....zeeeeeeeeeeeer irritant.

chckoeleman 22-07-2017

Vies apparaat

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7461 beige

Ik heb dit apparaat gekocht omdat ik altijd Philips koffiezetapparaten heb gehad er tot nu toe zeer tevreden over was, maar niet over deze.
Het bovengedeelte is vast en je kunt het filterbakje eruit halen maar het vaste filterbakje wordt erg vies, alsook de deksel aan de binnenkant en de druppelaar. Je kunt erg slecht bij de viezigheid in het filterbakje. Als antwoord op mijn klacht aan Philips kreeg ik het volgende antwoord:

Ik kan me voorstellen dat u natuurlijk wel optimaal wilt kunnen genieten van u pas gekochte apparaat. U geeft aan dat het gaat om de filterzakjeshouder en de houder boven de filter.

Het zal volkomen normaal zijn dat deze vies worden. Dit zijn immers de onderdelen waar de koffie mee in aanraking komt. Ik kan u hierin wel wat schoonmaak tips meegeven. As u de onderdelen verwijdert, kunt u deze laten weken in water met wat zeep, zodat het makkelijker schoon te maken is.

Een antwoord op een apparaat wat men dus niet kent noch de moeite heeft genomen om het apparaat te bekijken. Bovendien zet het apparaat zich al binnen 30 minuten uit, ook niet erg handig. Niet kopen zou ik zeggen.

Minpunten

• vies
  • gaat snel uit

Dissapointed 29-06-2017

Stomme 30min regel!

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7461 zwart

Wij kochten dit merk al jaren en nu dus ook weer in de winkel gekocht.
Toen kwamen we erachter dat hij na 30 min zichzelf uitschakeld.
Belachelijk dat je zelf niet kan beslissen hoe lang je je koffiezetapparaat aan wilt laten staan.
Als je een volle pot koffie zet moet je er tegen drinken om hem binnen 30 min leeg te krijgen..
Kan dat ook weer terug gedraaid worden?

Spoortje 07-06-2017

zwakke constructie van deksel

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7461 zwart

Deksel is na enkele keren gebruik afgeboken(pinnetjes) kan helaas geen nieuwe deksel vinden bij onderdelen
Staat nu stof te verzamelen in kast

Rocky123 17-04-2017

Slecht apparaat

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7461 zwart

Koop altijd philips maar deze valt zo tegen! Het water schenkt moeilijk vooral voor linkshandige mensen omdat het reservoir alleen rechts kan worden gevuld. Altijd kijken of je filter goed zit ivm prutkoffie.Het grootste irritatiepunt is het snelle uitslaan waardoor je nooit op je gemak een tweede of meerdere koppen koffie kunt drinken. Het deksel kan niet los voor schoonmaken en bij ons gaat er altijd koffie naast bij het inschenken wat nog nooit voorkwam bij ons vorige apparaat. Al met al zonde van het geld.

Sanne1265 02-04-2017

Geen fijn apparaat

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7461 zwart

Het apparaat slaat inderdaad er snel af. Daarnaast kan je de indicatie van de hoeveelheid water niet lezen als het apparaat op het aanrecht staat. Ik moet nu telkens op de kan aflezen hoeveel water er in gaat. Daarnaast moet je goed opletten dat je het filterzakje goed erin duwt anders gaat deze dubbel en heb je prut koffie.