Bestron ACM111Z zwart, roestvrijstaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bestron ACM111Z zwart, roestvrijstaal op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

HPeters 22-08-2017

Lekkere koffie en snel klaar

Ik gebruik dit apparaat om in de ochtend een kop koffie mee te kunnen nemen in de auto.
Ook ideaal voor op de camping. Je haalt er 2 goede koppen koffie uit.
Ik vind de koffie in de vaste filter ook goed te doen, maar in de 101 papierenfilter smaakt hij nog beter.
De koffie is snel klaar.
De drukschakelaar voelt wat fragiel en de thermosmok houdt de koffie niet lang warm.
Handig om van te voren te weten.

retlow 14-07-2017

zeer compact, goed voor o.a. in kleine camper

Na intensief zoeken in kampeerwinkels, ben ik uiteindelijk terecht gekomen bij BCC om een klein koffiezetapparaat te vinden voor 2 koppen en geen glazen kan. Het apparaat is eenvoudig te bedienen, instant koffiefilter (of filter no. 101) en zet snel 2 koppen koffie. De bekerhouder heeft niet echt een thermoskwaliteit, maar dat zocht ik ook niet. Makkelijk koffie zetten en direct genieten was mijn idee. En dat lukt hier helemaal mee...

Pluspunten

• compact, handig
  • laag wattage
  • lekkere koffie

Minpunten

• niet echt een thermosbeker