Philips Senseo HD7850/80ROOD

Philips Latte Duo HD7855/80

Volautomatisch
ja (koffie+melk)
Soorten koffie
caffe crema, caffe latte, cappuccino, latte macchiato
Philips Latte Duo HD7855/80
8,8 (9)

Bosch TAS4503

Volautomatisch
ja (koffie)
Soorten koffie
caffe crema, cappuccino, espresso, koffie, latte macchiato
Bosch TAS4503

De'Longhi Citiz EN 167.B

Soort apparaat
capsules
Aantal kopjes per keer
De'Longhi Citiz EN 167.B

nanga 09-02-2014 Product jaar of meer in bezit

helaas net ontdekt dat de deksel van onze senseo latte is afgebroken bij de scharnierpunten natuurlijk buiten de garantie.
maar buiten dat vind ik het snel kapot wij hebben een eerste model senseo zeker 6 jaar zonder problemen in gebruik gehad en weggegeven omdat de senseo latte meer mogelijkheden heeft mar heb daar nu een beetje spijt van want zie de senseo latte niet zo lang meer mee gaan met de kapotte scharnier.

adrie3 05-01-2014 Product jaar of meer in bezit

Scharnierpunt " kop " kapot , jammer ben verslaaft aan mijn senseo apparaat ( cappuccino ) . heb hem al aangeboden voor reparatie bij mijn Philips . ga hem morgen opsturen . hoop dat ik hem snel terug krijg ....

kintzand 14-11-2013 Product jaar of meer in bezit

al een aantal jaar de select in huis, maar is eigenlijk een miskoop. De koffie is goed (zoals in ieder Senseo apparaat) maar als je een melkvariant wil maken heb je lauwe koffie. Dus na de eerste twee maanden hebben we deze functie niet meer gebruikt en alleen maar gewone koffie gemaakt. Ben nu aan het denken om een latte duo aan te schaffen. Heeft iemand hier ervaring mee? Is de cappuccino dan wel goed warm?

Kirstenbunny 26-11-2012 Product kwartaal in bezit

6,2
Heb hem pas en nu doet hij niets meer en natuurlijk geen bon meer en volgens serienummer geen garantie meer heb er wel geteld drie maanden van kunnen genieten beetje jammer

juliah 05-08-2012 Product half jaar in bezit

5,8
al snel werd de hoeveelheid koffie minder zo ook de schuimkraag ondanks ontkalken en goed schoonhouden word de hoeveelheid koffie steeds kariger , sinds twee weken werkt nu alleen de gewone zwarte koffie functie nog zodra ik het melkreservoir plaats dan werkt hij helemaal niet meer volgens de helpdes is de boiler nu kapot ? baal er flink van

Sander52 30-07-2012 Product jaar of meer in bezit

3,4
Buiten het feit dat de smaak van de koffie belabberd is, blijkt ook de kwaliteit van de machine erg slecht.

Gisteren voor de 2e keer binnen het jaar kapot gegaan.
Zelfde probleem als de 1e keer.
Apparaat verwarmd niet, zodat het middelste lampje blijft knipperen.

Vorige keer al 3 weken weg ivm reparatie en nu dus een paar maanden later weer.
Dit terwijl we slechts 10 kopjes per week zetten.

Gevraagd of de machine vanuit de reparatie direct naar ons opgestuurd zou kunnen worden, maar dit bleek niet mogelijk.
Moet nu dus voor de 4e keer naar de Makro vanwege dit waardeloze apparaat.

Heb direct een espressomachine gekocht bij een andere winkel.
Smaak is duizend keer beter en waarschijnlijk de duurzaamheid ook.

Advies: niet kopen. Koffie

WA de Groot 13-11-2011 Product paar dagen in bezit

6,4
Toen ik het apparaat in gebruik wilde nemen en het deksel openen was het scharnierpunt aan een kant al niet goed en had ik het deksel scheef in mijn hand.
Blijkt vaker voor te komen, maar dit is wel héél snel.
Lijkt me niet afgebroken maar een slecht aangespoten nokje te zijn. Zal wel weer een lange reparatieweg worden want daar is Philips niet erg snel mee.....

Sproet61 10-10-2010 Product paar weken in bezit

Prima koffiezetter!Goeie"gewone"koffie,melkschuimer voor 3 andere smaken met voldoende schuimend melk.Lekkerder is om je mok/glas met heet water om te spoelen.Daarna wel eventjes de melkhouder schoonmaken:is een kleine moeite.Koffiesterkte is regelbaar.Gebruik sterkere koffiepads bij melkschuim..smaakt beter gewoon.Al met al een niet goedkoop apparaat,maar de smaak compenseert plus het feit dat de rode Senseo mooi oogt in de keuken.

chaser46 24-03-2010 Product paar dagen in bezit

Ik heb deze machine nu een maand of twee in mijn bezit, dus nog voor de grote klachtenstroom 'dankzij' Radar op gang kwam. Misschien heb ik gewoon geluk, maar die van mij werkt perfect. De koffie is goed heet van temperatuur, en met de diverse soorten koffie kun je zelf je smaaksterkte bepalen. Ook de Latte's zijn mooi opgeschuimd en lekker. Ook als ik een Macchiato maak ligt de koffie mooi tussen de hete melk en melkschuim. Het afwassen van de melkunit gebeurt gewoon in een sopje samen met de rest van de afwas. Wat mij betreft heb ik dus absoluut geen spijt van deze aankoop!

warrior11 30-10-2009 Product paar weken in bezit

Een prima apparaatje.
Prijs en kwaliteit zijn in verhouding. Je kan er leuke variaties mee op tafel zetten en het smaakt goed. Natuurlijk is het geen koffie uit een professioneel duur koffiemachine.
Voor een dubbeltje op de eerste rang zitten gaat ook niet.
Sommige beoordelingen vind ik dan ook een vorm van je eigen gierigheid verbloemen door dit apparaat af te kraken.
Gaat de Senseo stuk... tja...daar is de garantie voor.
De mogelijkheden wist ik van te voren dus ook prima.
Prima apparaatje voor een prima prijs.

rosajoe 27-09-2009 Product kwartaal in bezit

Na enige aarzeling toch gekocht,ondanks wat slechte recenties.
Heb hem nu vanaf begin Juli in bezit,en hij bevalt uitstekend!!Dikke laag schuim van de melk erop.
Als je je aan de beschrijving houd van het schoonmaken,krijg je geen problemen,en het is een kleine moeite.Heb 1 keer gehad dat hij minder schuim gaf.Heb toen een nacht het melkhoudertje in een bak warm water gelegd.Even het buisje eraf en open gelegd in het water,en hij werkte weer uitstekend!!En voor de smaak kan je wat proberen wat je lekker vind met de verschillende sterkte van de koffiepads.Ik ben blij dat ik hem heb gekocht.
1 minpuntje wel,de koffie is minder heet,maar dat los ik op door de kopjes even op te warmen met warm water.

kartalla 06-08-2009 Product paar weken in bezit

6,2

heb hem 2 weken nu. Op zich wel leuk ding,ziet er ook goed uit, maar.......

Ik krijg het melkbakje er ontzettend moeilijk in!

Koffie met melk is niet echt heet, snel opdrinken dus!

Jammer dat je er (nog?) geen thee mee kan maken.

Voor de rest melkgedeelte dagelijks goed schoonmaken, de rest natuurlijk ook, gewoon in de vaatwasser.

misty57 26-01-2009 Product paar weken in bezit

ook ik heb deze senseo in gebruik, en ik ben het helemaal eens met de mensen die schrijven dat de koffie varianten niet heet zijn vooral als het gaat om de latte macchiato en de cafe latte. ligt het aan mijn apparaat. lijkt of die de melk niet of nauwelijks verwarmt. ervaren jullie dat ook zo?
verder heb ik wel een tip voor de mensen die een cappuccino willen maken, je kunt gewoon het melbakje vullen tot bovenaan en dan met 1 pad tegelijk cappuccino zetten, hij slurpt de melk dan half leeg uit het bakje en dan kun je nog een kopje maken. dus 2 kopjes uit 1 bakje melk.

Dini van Berkum 05-01-2009 Product kwartaal in bezit

Ik heb de senseo nu 2 maanden in mijn bezit, de smaak is goed alleen als er melk bij wordt gebruikt b.v. cafe latte of macchiato vind ik de koffie te koud slecht 51 graden, dus dat is na het maken zeer snel opdrinken anders heb je echt koude koffie.Ook de schuimlaag wordt steeds minder.

de vries 12-11-2008 Product maand in bezit

6,8
we hebben de senseo nu ongeveer 4 weken in ons bezit.
opzich is het een goed apparaat maar we hebben nu al het tweede melkschuim bakje in ons bezit.bij aankoop ervan deed het melkschuim bakje het een dag of 10 goed de tweede heeft het precies een week goed gedaan,sinds een paar dagen moeten wij de water tank aandrukken anders doet het hele apparaat het niet meer.
en voor die prijs mag je toch wel iets meer verwachten van het produkt.
we vinden het erg jammer

Ernst T 09-11-2008 Product paar dagen in bezit

Zet heerlijke koffie in diverse smaken. Het melkschuim systeem lijkt mij erg kwetsbaar veel kleine kwetsbare onderdeeltjes.
Bij het ontkalken moet je een extra hulpstuk plaatsen in de gebruikershandleiding staat niet dat dit pas kan na verwijdering van het melkkannetje Het gedeelte waar de merknaam Philips staat en de lampjes zitten is rood/zwart gespoten (kwetsbaar) en is nu al beschadigd, bij het verwijderen van melk resten. een stickertje met de betekenis van alle kopjes was wel makkelijk geweest 1 week in bezit

Ans Suiker 21-10-2008 Product paar weken in bezit

Apparaat 3 weken in bezit, bevalt prima.
Zou inderdaad ook graag wat meer melkschuim hebben op de cappucino of die andere soorten die je ermee kunt maken. Is ook wisselend de ene keer veel schuim de andere keer zo goed als niets.
Wat betreft de onderdelen moet ik eerlijk zeggen vindt ik hem niet zo stabiel als mijn vorige senseo. Het klepje voor het melkgedeelte eruit te halen is volgens de winkelier al afgebroken en hij vreest dat er heel veel terug komen met deze klacht.
Dus dat is minder. Verder wel tevreden.

Ed1974 19-10-2008 Product paar weken in bezit

De senseo latte select nu 2 weken in het bezit. perfect apparaat met heerlijke koffie! Al gelijk verslaafd aan geraakt. spoelen van het melk reservoir is aanbevolen na ieder laatst gezet kopje koffie.Helaas wordt de schuimlaag bij ons nu al veel minder en zelfs na het volgen van de handleiding geen verbetering in te krijgen. Wij zijn dan ook bang dat de duurzaamheid van de gevoelige onderdelen te wensen overlaat en dat philips hier nog wat mee te stellen krijgt. jammer voor zo'n fijn apparaat wat verder aan prijs / kwaliteit verhouding dik in orde is.

M@rcel34 17-10-2008 Product paar dagen in bezit

Helemaal goed. Eindelijk een betaalbaar apparaat waar je echte cappucino mee kunt maken!
Zeker met de houdbare biologische halfvolle melk van AH is het nu elke dag feest!

bianca9 12-09-2008 Product paar dagen in bezit

reeds een week in bezit en hij is gewoon fantastisch, wel naar iedere keer het melk-kannetje schoonmaken.
de verschillende siropen erbij in en een heerlijk macchiato of cappucino zoals je hem in het restaurant krijgt voorgeschoteld. echt geweldig!!
en een gewoon kopje is natuurlijk ook mogelijk het fijne wat bij de gewone koffie ook is dat je een dubbele kan maken.