Philips Senseo HD 7871 - Reviews

servings/koffiepads
Aantal kopjes per keer
Type
koffiepadsysteem

Beoordeling op basis van 28 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Marian 28-02-2016 Product paar weken in bezit

Mooi koffiepad apparaat, koffie is niet heel erg heet maar wel heel lekker. En gemakkelijk in het gebruik.

Marian 28-02-2016

Oh ja, die stickerresten kun je makkelijk verwijderen door en pindakaas op te smeren, even in laten trekken en je kunt er de lijm zo afvegen

Ingrid 06-12-2015 Product paar weken in bezit

Wij hebben de Senseo twist XL nu bijna 2 weken in huis. Toen we hem uit de verpakking haalden, viel het mooie design meteen op! Helaas zijn de stickerresten op het waterreservoir moeilijk te verwijderen, jammer…
Het gebruik is makkelijk. Na het vullen van het grote reservoir (hier kun je heel wat kopjes uithalen), kun je op een mooi paneel kiezen welke sterkte je de koffie wilt hebben. Ook kun je aangeven of je 1 of 2 kopjes wil. Zodra het apparaat klaar is, komt de koffie eruit. Lekker, goed van temperatuur!
Dit apparaat is welkom in ons huis! Bedankt Phillips voor het testen 

Fred 04-06-2016 Product paar weken in bezit

Snel thuis

Zo, wat een mooi apparaat!
En zelfs de goedkoopste koffiepads smaken fantastisch.
De titel slaat op het feit dat ik stiekem iets vroeger van m'n werk naar huis ga voor een bakkie uit deze machine.
Echt aan te raden.

10zonnetjes 04-06-2016 Product half jaar in bezit

binnen 4 maanden ( garantie , maar wel een week zonder) , 2x opgestuurd ter reparatie

5,4
Binnen 2 maanden stuk. Apparaat terug naar philips,
wat 'verzendgedoe' is en waarna ik ruim een week mocht wachten.. zonder koffie
Na terug ontvangst duurde het nog geen 2 maanden voor het apparaat weer defect raakte.
Dus weer naar Philips teruggestuurd en weer een week afwachten.

Ik koop zo'n apparaat om koffie te drinken.
Niet om bezig te zijn met garanties, reparaties, verzendgedoe en wachten.

Andrea36 01-12-2015 Product paar dagen in bezit

Mijn Senseo Twist XL is echt de blikvanger van mijn keuken. Iedereen wil hem meenemen, maar dat gaat mooi niet door. Door de grote watertank hoef je hem niet zo vaak bij te vullen, en het gebruiksgemak is echt super!

Dennis2015 28-11-2015 Product paar weken in bezit

9,4

wilma 26-11-2015 Product paar dagen in bezit

IK heb deze SENSEO TWIST XL vorige week ter beschikking binnen, gekregen mocht hem van Philips testen ,wat een top apparaat .Ten eerste is hij luxe en heeft en prachtig design de koffie heerlijk en de temperatuur is ook goed .Ik kan het weten want ik gebruik al 20 jaar een senseo .De grote watertank is ook erg handig hoef ik maar een keer per dag meer te vullen ,wat ook fijn is ,is dat je de sterkte kunt instellen van de koffie met een espresso drinker in huis handig die vind de senseo sterkste stand heerlijk.Dus als u een andere senseo zoekt als koffie liefhebber kan ik hem van harte aanbevelen.

Arjan 26-11-2015 Product paar dagen in bezit

Ik gebruik nu de Senseo Twist XL een week.
En het bevalt me er goed. Dit is mijn tweede Senseo koffiemachine (HD7810).
Het ontwerp is erg mooi.
De oplichtende touchpaneel knoppen werken goed,niet te gevoelig.
Je kan kiezen tussen twee koffie sterkte door de hoeveelheid water aan te passen, Normaal en klein (espresso).
En de verstelbare tuit kan je hoge of lage mokken gebruiken.
Het grote goed zichtbare waterreservoir is er handig en gemakkelijk te verwijderen en terug te plaatsen.
Wat ook handig is dat je al tijdens het opwarmen je koffie kan selecteren, wanneer de machine is opgewarmd start het automatisch.
Het schoon makken is er gemakkelijk.

Enige nadeel was de stikker op waterreservoir is moeilijk te verwijderen.

moekemartine 09-02-2017

Fijne koffiemachine

Fijne machine die heerlijke koffie zet!
Makkelijk in gebruik en onderhoud...gaat veel water in,zodat je niet snel moet bijvullen.
't Enige minpuntje,maar dat is persoonlijk,onderaan is t apparaat mat en bovenaan blinkt t(net of je t fout gepoetst hebt)

Elsy 22-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi en degelijk apparaat

We hebben de witte gekocht en deze is echt erg mooi. Degelijk materiaal met een groot waterreservoir dat handig af te nemen is. De uitlooptuit is in hoogte verstelbaar. Er zitten 2 koffiepadhouders bij, voor 1 of 2 kopjes.
Mooi rood verlichte toetsen waar je de sterkte kunt kiezen en het aantal kopjes. Als je het eerste kopje zet duurt het even voordat het apparaat warm is maar bij de volgende kopjes loopt hij meteen door.

De koffie smaakt heerlijk en tegenwoordig zijn er heel veel verschillende smaken te koop in de supermarkt. Het geluid dat het apparaat maakt valt erg mee ten opzichte van onze vorige waar de koffiebonen eerst gemalen moesten worden.

Het apparaat niet niet al te veel ruimte in en staat echt erg mooi op het aanrecht.

Pluspunten

• mooi uiterlijk
  • handig in gebruik
  • groot waterreservoir
  • 1 of 2 kopjes zetten
  • sterkte zelf bepalen

John 18-05-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldig apparaat

Deze Senseo is een absolute aanrader. Lekkere warme koffie, mooi ontwerp en gebruiksvriendelijk. Geen problemen gehad met verwijderen van stickers op het waterreservoir omdat er nu een los papier met instructies inzat i.p.v. de door anderen genoemde sticker.

Jootje16 24-03-2016

fijn senseo-apparaat

Werkt goed, grote watertank. Ook een voordeel dat je al aan kunt zetten tijdens het opwarmen zodat de koffie gelijk gezet wordt.

LCWi 08-12-2015

Senseo met luxere uitstraling

Philips heeft ons verzocht om de Senseo Twist XL (HD7871/60 ) te testen. Dit hebben wij de afgelopen 2 weken intensief gedaan. We hebben in deze periode dagelijks koffie gezet.
In het verleden hebben wij 2 verschillende Senseo apparaten gehad (een van de eerste modellen en daarna variant waar je ook cappuccino mee kan zetten), maar deze Twist heeft toch een ander uiterlijk gekregen. De uitstraling van de Twist XL is luxer. De bedieningsknoppen zijn goed te bedienen en duidelijk. De sluitdop waar de pads in gaan, voelt steviger dan in het verleden en gaat makkelijker dicht. Er kunnen meerdere kopjes koffie gezet worden, maar het water moet wel steeds eerst opwarmen. Doordat de inhoud van de watertank groter is, duurt het langer om het water op te warmen. Na het opwarmen en het op start drukken volgt het vertrouwde Senseo geluid. Daar zou wat ons betreft wel wat aan gedaan mogen worden. Wij konden 8 koppen van 250 ml zetten. Daarna was het waterniveau onder het minimum. Het aan-knopje blijft dan knipperen, maar je kunt verder geen koffie meer zetten. De handleiding is niet handzaam waardoor deze al snel in de la beland. De watertank is handig uit de Senseo te tillen door het hengsel, maar het terugplaatsen gaat wat lastiger dan bij de oudere modellen.
Conclusie: een aanrader wanneer je meerdere kopjes Senseo wilt zetten en niet steeds water wilt bijvullen. De uitstraling is chique en de touchbediening is fancy. Wij beoordelen deze Senseo met een 8.

dropelf 05-12-2015

ziet er goed uit en super makkelijk in gebruik

lekker genieten van een lekker bakkie koffie
gezet in de nieuwe senseo. Ik vind hem mooi en makkelijk te bedienen. Zelfs mijn kleindochter van drie kan er koffie mee zetten dan tovert ze koffie voor opa. Mijn kleindochter is 3 jaar maar weet heel goed hoe ze een of twee kopjes koffie moet zetten Wat ik zo makkelijk vind is dat je in een keer alles kunt aanzetten.
Het water warmt op en als het de goede temperatuur heeft zet hij in een keer de koffie.
Ook is hij compacter dan de eerste.

Ingrid15 05-12-2015

De Senseo Twist XL is een blijvertje!

Na het apparaat 2 weken in huis te hebben, kan ik zeggen dat hij makkelijk is in gebruik. Na je keuze te hebben gemaakt op het touchscreen, komt de koffie er vrij snel uit. De koffie is prima van temperatuur! Het design is mooi, het reservoir met zijn 1,6 liter is lekker groot, zodat je niet de hele tijd aan het bijvullen bent!
Na een kwartier schakelt het apparaat zichzelf uit (mocht je het zelf vergeten). Dit had van mij wel sneller gemogen.
Er bleven ook stickerresten zitten op het reservoir, wat niet prettig is.
Hij is makkelijk schoon te maken, ook het lekbakje :)
Dank Phillips, voor het mogen testen van deze Twist XL!

Sterrenkracht 02-12-2015

Mooi vormgegeven en verbeterd product

Bedankt, Philips, dat ik een van de 25 landelijke testers voor de Twist mag zijn! Ik gebruik het apparaat in mijn nieuwe praktijkruimte. In vergelijking met eerdere modellen valt meteen het strakkere design op. Een mooi helder en groot waterreservoir, waardoor je makkelijker kunt checken hoeveel water er nog in zit. Bij onze oudere Senseo hadden we dit ook, dus daar wil ik zeker niet op inleveren. Jammer is wel dat op het reservoir een grote sticker zit die niet zonder lijmresten te verwijderen is.
De sluitklep is heel soepel te openen en te sluiten. Verder vind ik dat het geluid bij opwarmen en koffie zetten veel aangenamer is dan bij de oudere modellen. En de kopjes blijven zomaar stilstaan op het plateautje! De digitale bedieningsknoppen werken fijn. En het is prettig om de sterkte van de koffie (2 opties) in te kunnen stellen. Mijn voorkeur gaat dan uit naar de sterke variant.
Alles overziend vind ik de twist een mooie vervanger voor de voorgaande modellen.

Astrid

Marian 01-12-2015 Product paar dagen in bezit

Van Philips mocht ik deze Senseo Twist XL uittesten.
Na een week intensief gebruik ben ik hier erg blij mee. Omdat ik de kleinere Senseo Twist in gebruik had kan ik hier een goed oordeel over geven. Het gebruiksgemak is in vergelijk met het kleinere apparaat verbeterd, zeker het terugzetten van de watertank. Het belangrijkste is dat je niet zo vaak hoeft bij te vullen want wij lusten wel een kopje!!

Anoniem 01-12-2015

Kwaliteit wint altijd!

Philips heeft mij een Senseo Twist XL koffiezetapparaat ter beschikking gesteld en mij verzocht dit apparaat te gebruiken en mijn ervaringen als test resultaat kenbaar te willen maken. Na dagelijks intensief gebruik kom ik tot de volgende bevindingen. Wat het apparaat zelf betreft dit voldoet volledig aan mijn verwachting. Dat wil zeggen een kop koffie goed van smaak en lekker warm. Kortom de Senseo Twist XL is aanbevelingswaardig en verdient in mijn beoordeling uitgedrukt in punten een dikke 8.

Dennis2015 28-11-2015

Super Senseo apparaat!!!

De Senseo Twist XL (HD7871/60) is een fantastisch apparaat!! De vormgeving is chique, elegant en makkelijk in gebruik!! De koffie is gewoonweg lekkerder in dit apparaat! De enorme watertank is een fantastische aanvulling. Zo kun je nog sneller meer heerlijke koffie drinken.

Angelique1967 26-11-2015

Topapparaat en zeer mooi design

Sinds een week heb ik dit apparaat in mij bezit en kan nu al zeggen dat ik er zeer blij mee ben. Allereerst is het qua design een mooi apparaat die mooi aansluit in mijn keuken.
Het heeft tiptoetsen die prima werken. Je hebt keuze uit 1 of 2 kopjes koffie en er is ook nog de keuze voor de sterkte van de koffie. Ook heeft dit apparaat een XL waterreservoir die ideaal is.
En het belangrijkste is dat de koffie heerlijk is.
Kortom een aanwinst in mijn huishouden. Ik geef het een dikke 8