Philips Grind & Brew HD7765 - Reviews

Type
filterzetter
Soorten koffie
americano

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Grind & Brew HD7765 op Kieskeurig.nl.

6,5

Danielle 19-12-2016

Mooi apparaat

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7765

Mooie vormgeving, handig in gebruik, zet lekkere koffie. In vergelijking met ons vorige koffiezetapparaat (zelfde soort maar dan van Princess) zet deze behoorlijk sterke koffie, dus we moesten eerst even flink experimenteren met de instellingen voor we de juiste stand hadden gevonden voor onze smaak.
Pluspunt dat er een functie op zit om de bonenmaler zichzelf schoon te laten malen, maar minpunt is dat daarvoor alle bonen uit het reservoir moeten, wat niet zo heel handig te doen is.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Altijd vers gemalen bonenkoffie

Minpunten

• Maler schoonmaken wat onhandig

Wiebe 24-12-2016

koffiezetapparaat

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7765

principe is goed. Machine is twee keer binnen een jaar onder garantie retour geweest. Gemalen koffie kwam niet in de filter. Het "deurtje" dat open moet gaan als je gemalen koffie wilt gebruiken gaat niet altijd open. Dan verstopt de boel. Nu voor de derde keer is het weer hommeles. Ik koop wel een andere.

Testomnon 21-11-2018

Toptoestel

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7765

Dit koffieapparaat is een toptoestel.
Ziet er niet alleen mooi uit maat ook gemakkelijk in onderhoud en gebruiksvriendelijk.
De koffie loopt snel door en is superwarm!
Oorspronkelijk gepost op philips.be