Philips Grind & Brew HD7765 - Reviews

Type
filterzetter
Soorten koffie
americano

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

6,5

Danielle 19-12-2016

Mooi apparaat

Mooie vormgeving, handig in gebruik, zet lekkere koffie. In vergelijking met ons vorige koffiezetapparaat (zelfde soort maar dan van Princess) zet deze behoorlijk sterke koffie, dus we moesten eerst even flink experimenteren met de instellingen voor we de juiste stand hadden gevonden voor onze smaak.
Pluspunt dat er een functie op zit om de bonenmaler zichzelf schoon te laten malen, maar minpunt is dat daarvoor alle bonen uit het reservoir moeten, wat niet zo heel handig te doen is.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Altijd vers gemalen bonenkoffie

Minpunten

• Maler schoonmaken wat onhandig

Wiebe 24-12-2016

koffiezetapparaat

principe is goed. Machine is twee keer binnen een jaar onder garantie retour geweest. Gemalen koffie kwam niet in de filter. Het "deurtje" dat open moet gaan als je gemalen koffie wilt gebruiken gaat niet altijd open. Dan verstopt de boel. Nu voor de derde keer is het weer hommeles. Ik koop wel een andere.

FRvRhN 05-01-2017

ziet er goed uit

er is een groot constructie fout.
het klepje in de tekening genummerd met 8 moet regelmatig worden los gemaakt voor het schoon maken
er moet met te veel kracht dit klepje los gemaakt worden .
ik voorspel u dast dit gaat afbreken er is ook maar 1 schuin stripje mee geleverd en dat is te weinig
het klepje moet minimaal aan beide zijde ondersteund worden en met gevoel los gemaakt worden ,het gaat zo niet , andere constructie bedenken druk systeempje of iets dergelijks graag een reactie
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

Teleurgesteld1001 06-02-2016

December gekocht;
Januari reservoir lek, dus naar de winkel die hem naar Phillips heeft teruggestuurd.

Vanmorgen (na 2 weken) eindelijk terug; vanavond koffie zetten, blijft het afsluitschuifje van de koffie hangen. Schoongemaakt, gestofzuigd; opnieuw koffie zetten. Weer niet doorgelopen.

Winkel drie dagen dicht (carnaval), dus morgen maar koffiezetapparaat lenen bij de buren als de visite komt!

Ga wel geld terug vragen want wie weet wat stuk is na de volgende "reparatie".
Oorspronkelijk gepost op philips.nl