Philips Daily Collection HD7478 - Reviews

Type
filterzetter
Soorten koffie
koffie

Beoordeling op basis van 13 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Anja 10-03-2017 Product paar weken in bezit

Van mij mag de koffiezetter de deur weer uit.

Enige weken dit apparaat in ons bezit.
De ergernis wordt steeds groter. Koffie is ondanks de thermoskan niet warm. Kan lekt bij het uitschenken en het grootste minpunt is het aflezen van de hoeveelheid water in het reservoir. Niet of nauwelijks te zien. Wij gaan snel op zoek naar wat beters.

Lenny 06-05-2016 Product paar weken in bezit

Waterhoeveelheid slecht afleesbaar

4,8
Dit apparaat gekocht voor mijn al wat oudere schoonmoeder. Je kunt praktisch niet zien hoeveel water je in het reservoir giet. Zeker bij wat slechter licht. Wat mij betreft niet geschikt voor oudere mensen en mensen die niet zo goed zien.

Jopie65 06-03-2016

Niet nog eens

Na een paar apparaten van een ander merk viel onze keus hierop. Vergeleken met die voorgangers vinden we dit geen vooruitgang. De koffie is wel snel klaar maar koelt in de kan sneller af dan wij wensen en een toenemende ergernis is dat je op de indicator erg slecht kunt zien hoeveel water er in het reservoir zit.

Jikke2012 04-07-2015 Product maand in bezit

Het is een fijn, degelijk een gebruiksvriendelijk apparaat. Zet zeer snel, lekkere, warme koffie. De koffie blijft goed warm in de rvs kan. Het schenken van het laatste bakkie is wat lastig, maar verder ben ik blij!

Japiejaapdebosaap 04-07-2015

Mooi strak design. Erg robuust.

Ik vind dit een zeer fijn, degelijk een robuust apparaat. Zeer snel, praktisch in gebruik. Gisteravond nog een hele kan gezet voor een gezelschap van 6 man. Blijft goed warm in de mooie rvs kan.

Thijshermus 03-07-2015 Product paar weken in bezit

Philips Daily HD7478/20

Dit koffiezetapparaat ziet er mooi uit. De roestvrijstalen thermoskan en filterhouder geven een modern aanzicht. Er kunnen 10 bescheiden kopjes mee gezet worden, in een snel tempo. De koffiekan houdt goed warm. Het laatste kopje is er niet eenvoudig uit te schenken, vanwege de vorm van de rand. Je moet de kan helemaal kantelen.
Je kunt goed zien voor hoeveel kopjes er water in zit. Het percolatorpijpje klapt bij openen automatisch naar links, hetgeen lastig is als je linkshandig het water in het apparaat wilt gieten.
Filterhouder is uitneembaar, het hengseltje zorgt meteen voor het vastzetten. Dit moet je goed doen, anders kun je de klep niet sluiten. Het hengseltje laat wel vrij gemakkelijk los van de filterhouder.
Kortom:
Dit is een mooi, praktisch apparaat voor filterkoffie. Meteen in een stijlvolle, robuuste rvs thermoskan.

Thijs37 03-07-2015

Mooi filterkoffiezetapparaat met rvs thermoskan

Philips Daily HD7478/20

Kortom:

mdeman74 25-06-2015 Product paar weken in bezit

Sinds een paar weken heb ik een Philips Daily HD7478/20. Een fijne koffiezetter waarmee je heel snel meerdere koppen koffie zet en die makkelijk schoon te maken is. Door de thermos kan blijft de koffie lekker warm, en zeker bij meer bezoek is het fijn dat je de meerdere koppen snel klaar hebt. De nette thermos houdt de warmte goed vast en kan je goed op tafel laten staan. Het apparaat schakelt zichzelf uit. De filterhouder is makkelijk schoon te maken, en de anti drup werkt prima. Het aantal kopjes lees je aan de binnenkant af, waarbij je ziet of je 4,6,8 of 10 kopjes zet. Je kunt niet heel goed zien of je nu 4 of bijna 6 kopjes water hebt toegevoegd.

Dit apparaat doet wat het zegt, snel een makkelijk voor dagelijks gebruik.

Voor mij een apparaat waar ik blij van wordt en dat me snel van koffie van mijn voorkeur voorziet.

deMan 25-06-2015

Snelle easy going koffiezetter

Deze Philips Daily HD7478/20 is bedacht als aanvulling op mijn senseo maar heeft deze nu eigenlijk helemaal vervangen. Tot 10 kopjes koffie worden vlot gezet en het is me nog niet gebeurd dat het filter dubbel geklapt is. Er is een goed werkend anti druip systeem. Door het automatisch uitschakelen en de thermoskan heb je wel lekker warme koffie, maar geen gedoe met aangebrande koffie. De machine is makkelijk schoon te maken.

Suzannevandijk 24-06-2015 Product paar weken in bezit

Heel fijn apparaat in de omgang. Binnen ongeveer 5 minuten staat er een volle kan koffie. Heel blij met de kan, dit is een goed afsluitbare thermoskan. Wij nemen deze graag mee op reis in de auto.
Mooi afgewerkt door het aantal te vullen koppen aan te geven aan de binnenkant van de klep.
Wel een klein minpuntje, hij gaat maar tot 10 koppen.

Anoniem 24-06-2015

Voor ons een alles in 1 apparaat!

Fijn apparaat in de omgang. Loopt snel door, in ongeveer 5 minuten staat er een volle kan koffie! Heeft een thermoskan die ook goed afsluitbaar is dus wij nemen deze vaak mee op reis in de auto. Mooi afgewerkt door dat het aantal te vullen koppen te zien is aan de binnenkant van de klep. Zeer tevreden over!

Iepjes 19-06-2015

Mooi compact koffiezetapparaat.

Heb dit apparaat 1 week in bezit. Ben tot nu toe erg tevreden. Zet lekker warme koffie. Ook het 2e kopje is nog lekker warm. Jammer dat je niet zomaar voor 2 kopjes koffie water er in kunt doen. Moet op de gok, maar dan nog is de koffie erg lekker. Handig hendeltje aan bakje voor filterzakje, zodat je deze makkelijk kunt verwijderen.

Iepjes 19-06-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb dit apparaat nu 1 week in bezit en zet 1-2 x per dag koffie hier mee. Het zet lekker warme koffie, zowel bij het 1e als 2e kopje koffie.Minpuntje is dat je niet voor 2 kopjes koffie kunt kiezen. Je moet op de gok voor 2 kopjes water er in doen. Dan nog is de koffie erg lekker.Een leuk, compact koffiezetapparaat, tot nu toe zou ik hem wel aanbevelen ( na 1 week bezit).