Philips Daily Collection HD7478/20 - Reviews

koffie

Lenny 06-05-2016 Product paar weken in bezit

Waterhoeveelheid slecht afleesbaar

4,8
Dit apparaat gekocht voor mijn al wat oudere schoonmoeder. Je kunt praktisch niet zien hoeveel water je in het reservoir giet. Zeker bij wat slechter licht. Wat mij betreft niet geschikt voor oudere mensen en mensen die niet zo goed zien.

Jikke2012 04-07-2015 Product maand in bezit

Het is een fijn, degelijk een gebruiksvriendelijk apparaat. Zet zeer snel, lekkere, warme koffie. De koffie blijft goed warm in de rvs kan. Het schenken van het laatste bakkie is wat lastig, maar verder ben ik blij!

Thijshermus 03-07-2015 Product paar weken in bezit

Philips Daily HD7478/20

Dit koffiezetapparaat ziet er mooi uit. De roestvrijstalen thermoskan en filterhouder geven een modern aanzicht. Er kunnen 10 bescheiden kopjes mee gezet worden, in een snel tempo. De koffiekan houdt goed warm. Het laatste kopje is er niet eenvoudig uit te schenken, vanwege de vorm van de rand. Je moet de kan helemaal kantelen.
Je kunt goed zien voor hoeveel kopjes er water in zit. Het percolatorpijpje klapt bij openen automatisch naar links, hetgeen lastig is als je linkshandig het water in het apparaat wilt gieten.
Filterhouder is uitneembaar, het hengseltje zorgt meteen voor het vastzetten. Dit moet je goed doen, anders kun je de klep niet sluiten. Het hengseltje laat wel vrij gemakkelijk los van de filterhouder.
Kortom:
Dit is een mooi, praktisch apparaat voor filterkoffie. Meteen in een stijlvolle, robuuste rvs thermoskan.

mdeman74 25-06-2015 Product paar weken in bezit

Sinds een paar weken heb ik een Philips Daily HD7478/20. Een fijne koffiezetter waarmee je heel snel meerdere koppen koffie zet en die makkelijk schoon te maken is. Door de thermos kan blijft de koffie lekker warm, en zeker bij meer bezoek is het fijn dat je de meerdere koppen snel klaar hebt. De nette thermos houdt de warmte goed vast en kan je goed op tafel laten staan. Het apparaat schakelt zichzelf uit. De filterhouder is makkelijk schoon te maken, en de anti drup werkt prima. Het aantal kopjes lees je aan de binnenkant af, waarbij je ziet of je 4,6,8 of 10 kopjes zet. Je kunt niet heel goed zien of je nu 4 of bijna 6 kopjes water hebt toegevoegd.

Dit apparaat doet wat het zegt, snel een makkelijk voor dagelijks gebruik.

Voor mij een apparaat waar ik blij van wordt en dat me snel van koffie van mijn voorkeur voorziet.

Suzannevandijk 24-06-2015 Product paar weken in bezit

Heel fijn apparaat in de omgang. Binnen ongeveer 5 minuten staat er een volle kan koffie. Heel blij met de kan, dit is een goed afsluitbare thermoskan. Wij nemen deze graag mee op reis in de auto.
Mooi afgewerkt door het aantal te vullen koppen aan te geven aan de binnenkant van de klep.
Wel een klein minpuntje, hij gaat maar tot 10 koppen.

Iepjes 19-06-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb dit apparaat nu 1 week in bezit en zet 1-2 x per dag koffie hier mee. Het zet lekker warme koffie, zowel bij het 1e als 2e kopje koffie.Minpuntje is dat je niet voor 2 kopjes koffie kunt kiezen. Je moet op de gok voor 2 kopjes water er in doen. Dan nog is de koffie erg lekker.Een leuk, compact koffiezetapparaat, tot nu toe zou ik hem wel aanbevelen ( na 1 week bezit).