Philips Original HD7817/60 - Reviews

Soorten koffie
koffie

Piet 23-09-2016 Product paar dagen in bezit

Eenvoudige bediening

Perfect apparaat om snel en gemakkelijk van 1-2 kopje(s) koffie te genieten! Zeer eenvoudig in gebruik.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Snel klaar

thijs wiebe 30-09-2015 Product paar weken in bezit

1,8
Slechtste aankoop die ik ooit heb gedaan.
Koffie smaakt nergens naar,waterig.
Voldoet absoluut niet aan de verwachting,ik heb inmiddels een ander koffiepad apparaat die wel voldoet.

JetvL 10-08-2015 Product kwartaal in bezit

9,4
Ik ben sinds enkele maanden in het bezit van de philips hd7817
en ben er erg tevreden over lekker hete koffie ik laat wel altijd een kopje doorlopen zonder koffiepad

Jessica007 16-07-2015 Product maand in bezit

Ik ben erg tevreden met mijn senseoapparaat.Het is een senseo, zonder extra's, dus vandaar een 7. Dit heeft niets met de smaak, of vormgeving te maken. Dat is prima.

mm_marion 26-06-2015 Product maand in bezit

6,4
Mijn oude Senseo original was na bijna 15 jaar echt op en omdat ik erg tevreden was over dat apparaat heb ik weer een Senseo original gekocht. Helaas is de kwaliteit en degelijkheid van dit apparaat in alle opzichten een stuk minder dan van zijn voorganger.
De "oude" Senseo original was degelijk, duurzaam en stevig, de nieuwe is een "goedkope, plastic" variant. De koffie is goed, maar het apparaat maakt ook meer lawaai dan zijn voorganger en als ik dit alles van tevoren had geweten had ik hem niet gekocht en was ik op zoek gegaan naar een beter alternatief.

a-tom 30-04-2015 Product maand in bezit

Dit is mijn vijfde Senseo-koffieapparaat en ik moet gewoon toegeven dat ik deze niet meer kan en wil missen. Ik hoorde bij de allereerste kopers van de (toen supernieuwe uitvinding) Senseo. Omdat we toen nog een bedrijf hadden en we daarom vaak onverwacht bezoek kregen vond ik Senseo koffie een uitkomst. Altijd lekker vers en nooit koffie over. En dan dat unieke creme laagje! Ik denk, of weet eigenlijk wel zeker, dat er veel Senseo apparaten zijn gekocht door mensen die mijn koffie toen heel erg lekker en makkelijk vonden.
Ik moet zeggen dat die eerste Senseo het langst is meegegaan terwijl deze toch het meest gebruikt werd. Na de eerste kwam automatisch de tweede, derde en ook de vierde, maar nadat deze enkele maanden geleden opeens ermee ophield wilde ik wel eens wat anders proberen.
Op de TV zag ik steeds de Tassimo voorbij komen (waarom kiezen) en heb ik deze dan ook gekocht. Inderdaad meer keuze in smaken om te kopen (latté, thee, chocomel of gewoon koffie) maar o zo duur en eigenlijk drink ik toch meestal gewone koffie.
Daarom heel blij dat we deze vernieuwde Senseo Original van Philips hebben gekregen om te testen en we er dus weer één in huis hebben, want alles bij elkaar genomen (prijs-kwaliteit-gemak) bevalt deze mij het beste. Het apparaat is simpel in gebruik, vergt weinig onderhoud, voelt degelijk aan, ziet er leuk uit, de koffiepads zijn betaalbaar, er is voldoende keus in smaken en deze zijn doorgaans erg lekker al heb ik natuurlijk m’n favorieten.
Bij het apparaat dat ik nu heb duurt ´t volgens mij wel iets langer voordat het apparaat heet is maar het kopje koffie is ook heter dan bij mijn vorige apparaat.
Vooral omdat ik hier thuis de enige koffiedrinker ben (buiten het geregeld bezoek) vind ik een Senseo koffie apparaat ideaal om in huis te hebben en geef het dan als cijfer ook een dikke negen.
Het enige ‘nadeel’ aan de nieuwe generatie dat ik heb kunnen ontdekken is dat het waterreservoir bovenaan geen lipje meer heeft, maar volledig open is. Voor te vullen misschien net iets handiger, maar je knoeit ook iets sneller.

Omega5 28-04-2015 Product paar weken in bezit

fluisterstil
goede smaak
blijft niet te lang aanstaan, schakelt snel uit.
mooie vormgeving, ook omdat het metalen plaatje vervangen is door zwart kuntstof

johangrinsven 26-04-2015 Product paar weken in bezit

hebben paar weken de vernieuwde senseo en hij bevalt zeer goed.
hadden de 1e ook al lang gehad,maar tussendoor tijdje de dolce gusto.
die is nu de deur alweer uit,omdat dit beter bij ons past.
is een,vind ik,betere keuze qau koffiesmaken,echt voor ieder wat wils.
ik zou hem echt aanraden,kunt hem voor je eigen alleen gebruiken of voor meerdere mensen.

nolleke55 23-04-2015 Product paar dagen in bezit

Ik gebruik de nieuwe Senseo nu een paar dagen, ik mocht het product testen en mijn bevindingen zijn heel positief. Senseo zet net als de oude versie een lekker bakje koffie met een heerlijk schuimlaagje. Ook voor thee en chocomel is het een ideaal apparaat. De Senseo is gemakkelijk in gebruik en staat mooi op aanrecht in de keuken.

RooMie87 23-04-2015 Product paar weken in bezit

Mijn tweede Senseo ooit.
Wat een geweldige machine, niet kapot te krijgen! Deze gekregen, kwam heel goed van pas aangezien de mijne na 8 jaar trouwe dienst het leven gelaten had..
Heerlijke machine, simpel in gebruik.. ziet er misschien wat saai uit maar doet precies wat hij zou moeten doen, koffie maken!!
Apparaat is heel makkelijk schoon te houden en gaat heerlijk uit zichzelf

Ilonkavh 23-04-2015 Product paar dagen in bezit

Makkelijk en snel te bedienen.
Wij gebruiken al jaren de Philips Senseo Original maar nog het oude model. Deze begon toch minder lekkere koffie te zetten,wij hadden al onderdelen vervangen. Nu mochten wij de nieuwe uitproberen. Deze maakt een heerlijk Schuimlaagje erop, is goed heet, smaakt goed. Hij is makkelijk in gebruik en je hebt direct 1 of 2 kopjes koffie. Hij is makkelijk schoon te maken.
Wij zijn zeer tevreden met de Philips Senseo Original HD7817/60 .

JetvL 22-04-2015 Product paar weken in bezit

7,6
Ik vind het een fijn apparaat,hij warmt snel op ,dus heb je vlug een of twee kopjes hete koffie,hij voldoet volledig aan mijn verwachtingen,

marcel038 17-04-2015 Product paar dagen in bezit

Superblij met dit Senseo-apparaat. Het is licht, compact en past makkelijk op het kleine aanrecht. Koffie maken gaat gemakkelijk en snel. Plus iedereen kan zijn eigen koffiesmaak kiezen – ook makkelijk als niet iedereen hetzelfde wil.
Schoonmaken gaat snel. Je kunt onderdelen gemakkelijk losmaken en weer terugplaatsen. Alles voelt degelijk aan.
Minpunten zijn er eigenlijk niet. Maar als er een vierkant model had bestaan (van de nieuwste variant), dan had ik die genomen.

belindavanrij 17-04-2015 Product paar dagen in bezit

een geweldige padmachine met een heerlijk cremalaagje,
de koffie is op de juiste temperatuur.
handig als je vergeet de machine uit te zetten deze zet zichzelf uit na een tijdje.
een echte aanrader.
voor mij geen ander merk meer!

kvdmerkt 14-04-2015 Product paar dagen in bezit

Het is een padmachine die erg makkelijk in gebruik is.
Door de vormgeving is neemt hij niet veel ruimte in beslag.
Het water is snel heet zodat je lekkere koffie met een roomlaag in een handomdraai hebt. Of het nu voor jezelf is of voor visite het smaakt altijd.