Melitta Aroma Elegance Deluxe - Reviews

koffie

Henkqp 10-06-2016 Product jaar of meer in bezit

Melitta aroma Elegance de luxe

6,4
Sinds april 2015 in bezit, prima koffiezetter en ben er zeer tevreden over. Een minpunt blijf ik aangeven het automatisch uitschakelen van de machine na X minuten. Daarnaast breek nooit de koffiekan want die is nagenoeg nergens te bestellen. Ik heb hem gevonden na heel lang zoeken echter die kost ruim 45,00 euro. bijna de helft van de aanschafwaarde. Mooi apparaat maar de aftersales bij een probleem is .....

laurie 16-02-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer mooie koffiemachine om te zien maar vind hem wel een beetje wankel.
Vind de prijs dan ook erg aan de hoge kant. Bovendien vind ik de koffie niet overdreven heet ik kan de koffie na het zetten vrijwel gelijk opdrinken. Heb hiervoor een gastroback gehad die was veel heter daar moest ik echt wachten met opdrinken. Maar verders een prima machine met een makkelijke timer en afneembare waterreservoir ook zeer handig goede degelijke koffiekan met goede grip en fijne koffiefilterhouder.

yac. 15-01-2016 Product paar weken in bezit

Fantastisch apparaat en prachtig om te zien !
En inderdaad heerlijke koffie , zelfs bij 3 kopjes.
Handige timer , makkelijk de hardheid van het water instellen voor het antikalk waarschuwingslampje.
Een grote aanbeveling voor iedereen die van lekkere koffie en een mooi apparaat houdt !!

Henkqp 22-04-2015 Product paar dagen in bezit

Laat ik beginnen met dat het een prachtig apparaat is om te zien, echt een aanwinst in je keuken. Apparaat is goed verpakt, voorzien van een duidelijke Nederlandstalige gebruiksaanwijzing. Uitpakken en binnen 10 min het eerste kopje koffie.

Er zijn voldoende instellingen, bijvoorbeeld voor smaak maar ook een timer om op een gewenst tijdstip koffie te zetten. Niets is zo lekker als je bed uitkomen en de koffie staat al klaar.

Ik heb nog nooit iets gekocht van het merk Melitta, en verbaasde mij over de kwaliteit en de details van afwerking, in een woord erg mooi en vooral ook handig. Het water reservoir is makkelijk af te nemen en te vullen onder de kraan.

1 minpuntje is dat hij na 20,40 of 60 min (zelf in te stellen) vanzelf uitgaat. Ik snap werkelijk niet waarom er geen keuze is naar een eigen acceptabele tijd. Nu al enkele keren meegemaakt bij het laatste kopje dat apparaat al uit is en je met lauwe koffie zit.

Toch ben ik blij met mijn aankoop, had wellicht voor het model met thermoskan moeten kiezen, dan had ik ook niet met lauwe koffie gezeten.