Philips Senseo HD 7857 - Reviews

Volautomatisch
ja (koffie+melk)
Type
koffiepadsysteem

Beoordeling op basis van 66 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Janzelf 06-07-2016 Product paar dagen in bezit

Perfecte koffiemachine

Apparaat nu een week in huis en alle koffiesoorten gedronken. Smaak is wat mij betreft iets beter dan gewone senseo.
Makkelijk wat betreft schoonhouden en makkelijk in gebruik, mede doordat je een pak melk zo uit de koelkast ernaast kan zetten.
Is war mij betreft en hele goede aankoop geweest en zijn geld zeker waard.

raddrijer 11-02-2016 Product maand in bezit

Philips HD7857/20 is een zeer goede vervanging van onze oude Senseo. Aangezien er nu geen apart reservoir is de melk, maar deze rechtstreeks uit het pak genomen kan worden is de Caffe Latte en de cappuccino nu nog lekkerder. De gewone koffie kun je zelfs op sterkte instellen en ook een espresso maken kan.

spectre0702 15-01-2016 Product kwartaal in bezit

Supermachine en ben er heel blij mee, als hij ook zolang mee gaat als mijn vorige senseo is hij qua duurzaamheid ook nog perfect.
Het toestel heeft slechts 1 nadeel (vind ik) en dat is het kleine waterreservoir.

Danny 17-03-2017 Product paar dagen in bezit

Goede schuimlaag en hete koffie!

Gister gekocht en direct getest, heerlijke koffie en cappuccino (goed heet) makkelijk in gebruik en alles kan uit elkaar en zo de vaatwasser in.

Pluspunten

• Hete koffie
  • Dikke schuimlaag
  • Gaat na 15 min vanzelf uit
  • Alles kan uit elkaar en in vaatwasser

Minpunten

• Waterkan had groter gemogen

Elly 10-02-2017 Product half jaar of langer in bezit

Senseo

Helemaal het einde cappuccino in een hand omdraai fijn apparaat voor redelijk prijs.
Plus warme melk en lekkere espresso.

Catrien76 25-06-2016

Valt helaas erg tegen

Het apparaat heeft regelmatig kuren. Dan weer krijgen we halve kopjes koffie en dan weer lauwe koffie. We hebben het apparaat nu een half jaar en de kuren nemen toe. Erg jammer, want waren erg enthousiast die eerste weken...

Andre 30-05-2016 Product paar weken in bezit

Mooi apparaat 1 opmerking

Top apparaat kan veel en doet het goed en snel.
Een opmerking, Waterreservoir van dit type is helaas veel te klein.
Na 2 mokken koffie moet ik alweer bijvullen.
Had graag gezien dat dit aangepast wordt.

robdevet 04-03-2016 Product kwartaal in bezit

Heerlijke koffie, heerlijke cappuccino echt een verademing dit apparaat! gewoon 1 smaak simpele koffie halen, een pak melk eraan knopen en de lekkerste cappuccino :-). Zelfs mijn vader die daar niets van moet hebben vraagt om meer dan 1 kopje dus wat mij betreft enorm geslaagd.
De onderdelen uit elkaar halen om de melk zaken schoon te maken gaat ook erg eenvoudig en weerhoud mij ook niet om vaak de cappuccino zelf te maken.
De actie van 50 euro gratis koffie was ook snel geregeld en goed geslaagd het verrassingspakket zat echt bomvol koffie!!!

Hanneke 23-02-2016 Product maand in bezit

Mijn Philips HD7857/50 Senseo Latte Duo bevalt me tot nu toe uitstekend. Lekkere koffie. Ook de cappuccino en de andere keuzes smaken heel goed. De koffie is lekker warm en het apparaat is goed en gemakkelijk schoon te maken.

Chipper 09-02-2016

Mooi en goed werkend apparaat

Naar mijn mening mag de koffie wel wat warmer en pas op bij het sluiten van de deksel voor je vingers.
Verder een goede koffiezetter met ruim voldoende mogelijkheden

Ruud 04-02-2016 Product kwartaal in bezit

Goede handige automaat die lekker hete koffie maakt voor ieders smaak. Eenvoudig te bedienen en makkelijk schoon te maken. De automaat is niet te groot en past in ieder interieur. Snel warm en gaat schakelt uit zichzelf weer uit.

Ger60 01-02-2016 Product paar weken in bezit

Prima apparaat en maakt heerlijke koffie producten. Een minpunt = Watertank is aan de kleine kant. Komen er grotere op de markt ?
Verder een sierstuk voor je keuken. Tip. Melkopschuimer dagelijks goed reinigen.Kleine moeite :)

Hakfoort 30-01-2016 Product maand in bezit

7,6
Een leuk en mooi compact apparaat met diverse mogelijkheden, met volautomatische melkopschuimer. Een echte aanrader. Mijn vorige senseo heb ik inmiddels 15 jaar en doet het nog steeds!

Carla 26-01-2016 Product paar weken in bezit

Hij doet het goed, handig en de cappuccino is zalig, alleen koekt het slangetje aan van de melk en met doorspoelen krijg ik hem niet schoon,kan iemand mij hiervoor een tip geven? Voor de rest is hij super!

Genieter 26-01-2016

Dat probleem had ik ook vandaar dat ik water heb gekookt in de waterkoker en daar de tuit van het slangetje in gedaan en doorgespoeld. Ging goed geen probleem meer. Slangetje moet wel regelmatig worden doorgespoeld.

Genieter 25-01-2016 Product maand in bezit

Goede smaak koffie. Vind het alleen moeilijk om twee mokken op het plateau te zetten als je gewone koffie wilt. Dan moet het slangetje worden verwijderd. In sommige reviews staat dat je chocolademelk kan maken, zou graag willen weten hoe dat kan.

Douwe Egbers zou er goed aan doen om de karamelkoffie in de winkels te zetten is echt HEERLIJK. Met de karamel smaak kun je ook karamel cappuccino en machiatto/latte maken.

Koffieleut1963 23-01-2016

Fijn, mooi en handig apparaat.

Een mooi apparaat. Gemakkelijk te reinigen. Fijn in het gebruik. Handig twee koffie specialiteiten in 1 keer. Reinigen ook geen probleem.

Peet 22-01-2016 Product maand in bezit

Tot dusver zeer tevreden, lekkere smaak en goed warm. Het design mag er wezen.Nog een voordeel zijn de instellingsknopjes voor soort koffie en hoeveelheid koffie.

kroppie 21-01-2016

Een prima product

Een prima product als je houd van verschillende soorten koffie, van sterke bak koffie tot aan een heerlijke cappuccino.

Emiel 21-01-2016 Product maand in bezit

Wij zijn heel tevreden over Philips Koffiepadmachine vanwege de vormgeving maar vooral de smaak van een lekker bak koffie.

Veertje84 18-01-2016 Product paar weken in bezit

Super goede schuimlaag op de latte en capuccino, net zoals in een restaurant! Werkt gemakkelijk met n pak volle melk dat je daarna weer terug in de koelkast zet. Alle onderdelen zijn goed schoon te maken. Koffie is goed warm en je hebt ook veel afwisseling in koffie door de verschillende Senseo pads. Ik ben zeer tevreden!!