Philips HD7546/00 - Reviews

Soort apparaat
gemalen koffie
Melkreservoir
Koffiesterkte instelbaar

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 100 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

SanderL 18-11-2017

korte levensduur

We hebben dit koffieapparaat anderhalf jaar in gebruik gehad. Apparaat lekt nu op het aanrecht en daarom gebruiken we hem niet meer. We hebben hem gekregen als cadeau en helaas geen aankoopbon. Jammer dat de levensduur zo kort was, want de koffie smaakte prima.

norien 26-10-2016

een minpunt, na een tijd gaat het koffiezetapparaat lekken

voor de 3e keer ditzelfde apparaat gekocht, de vorige 2 kregen na ongeveer 2a3 jaar lekkage, ieder keer net buiten de garantie

Marretje60 20-01-2016

Goed apparaat met een minpuntje

De eerste brachten we de volgende dag al terug naar de winkel omdat de koffie niet warm bleef. Een andere gekregen die we al een hele tijd in bezit hebben. De koffie blijft er goed heet in zonder smaakverlies. Alleen is het nu zo dat hij steeds na druppelt als je koffie inschenkt, het vervelende is dat die druppels op je tafel vallen.
Mijn tante heeft precies zo'n zelfde apparaat en ook hetzelfde probleem. Het probleem is niet de schenktuit maar de koffie komt ergens onder de rand vandaan en loopt ook langs de pot. We gebruiken nu de Senseo als we samen zijn en dit apparaat alleen nog beperkt tot verjaardagen vanwege de ergernis.

Slecht40 08-01-2015

Super slecht!

Wat een vreselijke miskoop! De koffie is na 10 niet warm meer.....zelfs de melkpoeder smelt dan niet meer.....moet eerst de thermoskan en m'n koffiekop goed voorverwarmen met heet water ,wil de koffie enigszins op temperatuur zijn.....sterke afrader ..NIET kopen !!!

msb3 07-10-2014

in dubio

De koffie die hiermee te zetten is, is heerlijk. Echter: wij hadden er twee, een thuis en een op de werkplek van mijn vrouw. Beiden zijn na 2,5 - 3 jaar kapot. Het euvel in beide gevallen: een doorgeroest verwarmingselement waardoor er regelmatig water lekte, ook langs de elektrische unit. Wat mij betreft is deze korte levensduur niet echt voorbeeld van 'sustainable design', ik verwacht meer van een dergelijk duur apparaat van een gerenommeerd merk.

Leonietje 29-11-2013

Voldoet aan de verwachtingen

Zie de samenvatting hierboven.
Paar keer ondervonden, dat koffiezakjes naar binnen klapten waardoor (een deel van) de koffie a.h.w. te weinig werd afgetrokken en de totale kan bestond uit 'slappe bakkies'. Wij moesten erop oefenen, dat zakjes voldoende stevig in de trechter kwamen en bleven zítten.

roos127 23-02-2013

Geen aanrader

Ook ik heb last van lekkage,maar ben daar al helemaal aan gewend.Weet gewoon dat, als ik koffie heb gezet eerst de onderkant van de kan droog moet maken en het plaatje voordat ik koffie in ga schenken.Maar kan sinds kort geen volle kannen meer zetten ivm het handvat dat blijkbaar niet meer goed aansluit.Door het condens bij het koffie zetten komt er bruine vloeistof uit het handvat lekken.Dus blijf aan het schoonmaken.....

MA1984 03-01-2013

Op zich prima, maar lekkage is een bekend en niet zelf op te lossen probleem

Ik was aanvankelijk enthousiast over het apparaat. We hebben hem zelf en ook vervolgens ook cadeau gedaan aan mijn schoonouders. Bij hen lekte het apparaat meteen al en bij ons lekt het apparaat nu al na iets meer dan een jaar gebruik. Wij hebben hem weer gekregen van mijn ouders als cadeau dus de bon hebben we helaas niet meer. Balen, want was zeker toen best een prijzig apparaat.

nazeria 01-01-2013

niet tevreden

Als je de dop met het erop draaien iets scheeft houdt, blijft hij klem zitten. Dit is nu al een aantal keren gebeurd en nu is de dop dus gebroken. En nergens kan ik vinden waar ik een nieuwe dop kan kopen. Een hele nieuwe kan is niet nodig.

Verder blijft de koffie niet echt lang warm, vind ik.

Het vullen van het waterreservoir is lastig te zien, omdat de deksel helemaal naar voren klapt en je dan niet goed kan zien hoe ver je bent.

Visje 01-12-2012

Dit product is niet geschikt voor gezinnen

Alhoewel de koffie die er in wordt gezet van goede kwaliteit is, wordt de koffie bij kleine hoeveelheden snel lauw. Bij 6 à 8 kopjes is de hoeveelheid koffie beter instaat om de warmte langer te behouden. Maar als je 's morgens twee kopjes koffie nodig hebt is het tweede kopje na 15 minuten niet meer warm. Je moet dus op tempo koffie drinken.

Mikey74 02-11-2012

Goed koffie, maar redelijk snel stuk

Bewust gekozen voor een koffiezetter met thermoskan van een gerenommeerd merk. Hij was redelijk aan de prijs maar hij zet dan ook prima koffie. Helaas is het toestel na twee jaar gaan lekken. Sinds kort heeft ook de auto-schakelaar kuren; regelmatig gaat hij halverwege het koffiezetten gewoon uit waardoor je met een half vol apparaat zit. We moeten nu dus tijdens het koffiezetten even controleren of ie nog door loopt of eventueel erbij blijven staan om de knop vast te houden. We hebben het apparaat nu ruim 2,5 jaar (en ik vermoed dat ik de bon ook niet meer heb) dus garantiewerk zal het niet meer zijn.

Globan 14-10-2012

Onhandig.

Ik ben eigenlijk alleen negatief over het apparaat. Het is onhandig in gebruik en bovendien is de koffie niet echt lekker. De waterbijvulklep, die aardig fors is, klapt naar voren en daardoor zie je de watermeter niet meer. Die watermeter is sowieso erg slecht te zien. De houder voor de filterzakjes krijg je er moeilijk uit....dus moet je de filters er met je handen uitpakken. De kan zelf met allerlei standen werkt ook niet prettig. Naast dit alles maakt het apparaat veel lawaai. Ik had hiervoor ook een philips waar ik wel tevreden over was. Je kon daar smaak instellen en verder klopte alles gewoon. Dit is een totaal ondoordacht design.

WouterL 13-08-2012

Erg goede koffie... maar gaat nu lekken

Wij hebben deze koffiezetter nu 2 jaar en eigenlijk vanaf het begin helemaal tevreden, zet goede koffie, is lekker snel en gemakkelijk. wat wil je nog meer.

nu 2 jaar verder begint de koffiezetter toch tegen te vallen, elke keer als we koffie zetten staat er een groot deel van het aanrecht onder water, dat is zonde.

slechtkan 20-05-2012

Matig

Vult moeilijk en aanduiding aantal kopjes NIET DUIDELIJK schenkt slecht uit, thermoskan moet je bijna op zijn kop houden.om alle koffie eruit te schenken

PePe 08-03-2012

Heel slecht apparaat

Je kunt niet zien hoeveel water er in gedaan wordt.

Daarbij komt dat je niet . . . NIET . . . gewoon voor 2 kopjes water kunt vullen.
Het reservoir begint bij 3 kopjes ? ? ?
Dus 2 kopjes Koffie kun je NIET zetten.

Tenminste voor wat je kunt zien.
Want goed zien is er niet bij.
Ja . . met een LOEP en . . . een Zaklamp

Davidoff75 02-01-2012

Belooft veel maar is het lang niet

Helaas gaat het apparaat na een jaar de deur uit. Hij ziet er mooi uit, maar dat is het dan ook wel.
We zochten naar een koffie apparaat die koffie lang heet houd (tot 1½ uur)en waar een automatische uit-schakelaar op zit omdat we ons vorige model nogal eens aan lieten staan.

De koffie houdt niet echt heet. Zelfs met voorverwarmen met kokend water is de koffie na een half uur nog slechts warm, en dat is niet lekker, na een uur is de koffie bitter en lauw.
De automatische schakelaar werkt maar er kleven nadelen aan vast. Als het apparaat is aangezet krijg je ´m niet meer uit, zo moet je dus lang wachten als je ´m per ongeluk aanzet, zonder filter en koffie (ja, dat is gebeurt).
Omdat ik wel eens wat langer van het apparaat weg ben en hij is al doorgelopen, gebeurt het dat de koffie (omdat ie open staat denk ik) al lauw is als ik ´m inschenk.
Je kunt ook niet goed zien of de koffie geheel is doorgelopen dus soms wacht je langer met het sluiten van de thermos kan dan nodig is, en dan verlies je weer warmte.

Al met al is het apparaat voor ons gebruik niet handig. We gaan terug naar een apparaat met glazen pot en warmhoud-plaat.

Pluspunt, de gezette koffie is wel lekker.

DianaL 02-10-2018

Na iets meer dan 2 jaar toch al stuk

Was een prima apparaat. De koffie blijft lang warm als je de thermoskan even voorspoelt met heet water. Gekocht in mei 2016, in in augustus 2018 begon hij te lekken. Nu blijkt dat dit gebeurt via een metalen buisje aan de onderkant. Omdat daar ook elektriciteitsdraden langs lopen durven we hem nu niet mee te gebruiken. Ik had verwacht dat ie toch wel langer mee zou gaan.

weststrate 17-06-2018

Philips Koffie Apparaat HD7544/46.

Ik had al 5 jaar een tering Philips Koffie Automaat die na 25 minuten vanzelf uitsprong.
Dus bij even wat kletsen was de koffie koud of half warm.
Nu mijn nieuwe Revieuw ook van Philips met geen Warmhoud plaatje maar een soort Thermos Pot die je koffie dus warm houd tot 2 uur lang.
De HD754644 .
Prima Koffie Automaat en bevalt goed.
Geef deze een volle 8 voor gebruik en de Koffie blijft goed op smaak en lang op temperatuur.
Aanbeveler.

Pluspunten

• Prima Produkt
  • Houd Koffie goed warm

Minpunten

JVersch 05-04-2018

Mooie vormgeving en........zet heerlijke koffie.

Dit koffiezetapparaat voldoet aan de gestelde eisen. Het is mooi wat vormgeving betreft en, het belangrijkste, het zet heerlijke koffie en deze blijft lang warm en vers is de thermische kan.

BOA54 18-02-2017

Puik machientje

Doet wat ik al tientallen jaren van Philips koffiezetapparaten gewend ben. Is energievriendelijk: schakelt na het doorlopen van de koffie vrijwel direct uit en heeft een goed isolerende thermoskan. Is mooi van design. Allen het opzetten en afnemen van de filterhouder vereist enige vaardigheid.