Philips Viva HD7546 zilver - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips Viva HD7546 zilver op Kieskeurig.nl.

Beers 05-05-2021

prima koffiezetter!

Geschreven voor: Philips Viva HD7546 zilver

de koffie is snel klaar, smaakt heel goed, koffiezetter maakt geen herrie, zoals de vorigen.
Daarnaast is het een sieraad in de keuken.
Tot slot, zeker niet onbelangrijk: de koffie blijft in de thermoskan, ook na een half uur, nog steeds heet.
Kortom, een echte aanrader.

Koffie met koek 21-04-2021

Tevreden, maar de vorige was fijner.

Geschreven voor: Philips Viva HD7546 zilver

Zo lang als ik me kan herinneren, kopen wij een Philips koffiezetapparaat. Vertrouwd en betrouwbaar.
Onze vorige koffiezetter was geweldig, maar we hebben die vervangen omdat onze thermische kan hard gevallen was, en de schenktuit helemaal kapot was. Een nieuwe thermische kan was bijna net zo prijzig als een nieuw koffiezetapparaat.
Onze vorige: de Intense HD7697/90, was helaas niet meer verkrijgbaar.
Ik kan alleen maar zeggen: Philips, Philips, waaróm hebben jullie dat goede product nu uit de markt gehaald!?! Het afneembare reservoir, (zie foto) zó handig. Het lampje dat pas uitgaat als de waterfilter ook daadwerkelijk is uitgedruppeld.
Niet getreurd, we zijn weer teruggekeerd naar het model van vóór de Intense. Die hadden we ook al eens gehad. Natuurlijk bevalt dit koffiezetapparaat ook goed, de kleur is fijn, je ziet er geen spetters en koffievlekken op. Dat vind ik prettig.
Je moet wel goed opletten dat als het lampje uitgaat, de waterfilter nog niet helemaal doorgedruppeld is, je moet zéker nog ruim een minuut geduld hebben. Heb je dat geduld niet, dan lekt de boel door nadat je de thermische kan hebt weggehaald.
Verder niet getreurd, de koffie smaak is bij al onze koffiezetapparaten net zo lekker.

WBeve 09-02-2021

Prima koffie zetter

Geschreven voor: Philips Viva HD7546 zilver

Koffie zetter werkt uitstekend, is een vervanging voor de oude koffiezetter die na vele jaren trouwe dienst begon te lekken. Koffie blijft heerlijk warm in de kan.

Henry-Pierre 21-01-2021

Loterij

Geschreven voor: Philips Viva HD7546 zilver

Het koffiezetapparaat zou zich zelf uit moeten schakelen. Helaas doet hij dat af en toe wel en af en toe niet, dan schakelt hij niet uit. Het blijft oppassen met het apparaat.

Tom0mie 23-10-2020

Lekkere en warme koffie :)

Geschreven voor: Philips Viva HD7546 zilver

Koffie apparaat ziet er mooi uit in mijn strakke keuken.
Koffie smaakt goed (maar dat zal ook afhankelijk zijn hoe je hem zet). De thermoskan houd de koffie lang warm en persoonlijk vindt ik het erg fijn dat er geen warm houd plaat in zit dus nadat je koffie klaar is staat je machine ook meteen uit is.
Alleen jammer dat er op de site staat dat je de de maalgraad kan instellen echter zit er geen knop op om deze koffie sterkte in te stellen.
Wat een klein nadeel is van een thermos kan is dat je niet kan zien hoeveel water je in je kan hebt gedaan om je machine te vullen.

Traas 03-10-2020

Prima koffiezetapparaat

Geschreven voor: Philips Viva HD7546 zilver

Na jarenlang (6 jaar?) gebruik gemaakt te hebben van de voorganger HD7545 van dit koffiezetapparaat maar eens een nieuwe aangeschaft. Het oude apparaat voldeed altijd prima, maar begon nu kuren te vertonen. Af en toe liep de koffie niet meer de kan in, maar over het aanrecht. En de binnenkant van de kan was niet meer schoon te krijgen door de vele aanslag.
Maar al met al toch heel tevreden, dus ongeveer hetzelfde apparaat gekocht. Wel een nieuwer type dat er nog mooier uitziet in de titaniumkleur.
Enige duidelijk verschil is dat er nu een aan- uitknop op zit. Eigenlijk overbodig omdat het apparaat zichzelf uitschakelt als de koffie klaar is.

Pipo en ??? 28-09-2020

Prima

Geschreven voor: Philips Viva HD7546 zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een heerlijke koffiezetter, loopt snel door en de koffie blijft erg lang warm.

Lassche 22-09-2020

Doet wat hij moet doen!

Geschreven voor: Philips Viva HD7546 zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het apparaat doet precies wat hij moet doen: koffie zetten en deze warmhouden in de thermoskan. Dankzij de het automatische systeem gaat het apparaat automatisch uit zodra de koffie klaar is. De koffie is snel klaar en van prima kwaliteit, schoonmaken gaat ook eenvoudig. Enige nadeel is dat de kan niet onder elke hoek in het apparaat geplaatst kan worden. Dit is op het begin eventjes wennen.

Anoniem 21-09-2020

Een echte aanrader!

Geschreven voor: Philips Viva HD7546 zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Laatst de Philips cafe Gaia aangeschaft en nog steeds erg tevreden met het koffiezetapparaat! Op oogopslag is het een chique en elegant apparaat vanwege het RVS stalen frame van de thermoskan en het filtergedeelte.

Het apparaat is erg makkelijk in de omgang vanwege de simpele druk-op-de-knop methode. Daarnaast was ik erg verbaasd over hoe snel de koffie klaar is en dat dit erg snel gaat in verhouding tot andere apparaten. De thermoskan van het apparaat is erg handig voor als je een grote partij koffie hebt gezet en deze blijft dan ook lang warm.

Enige nadeel is het bijvullen van het waterreservoir met de thermoskan.

Mcdawqer 21-09-2020

Café Gaia Koffiezetapparaat

Geschreven voor: Philips Viva HD7546 zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een goed alternatief voor mijn Philips Senseo apparaat.
Was weer een leuk om de koffie te horen pruttelen.
Gezellig!!

Twigt 21-09-2020

Mooi en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips Viva HD7546 zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit koffie apparaat is zeer geschikt voor als er meerdere koffiedrinkers zijn. De koffie blijft lang warm en vers. De koffie is snel gezet en het apparaat is makkelijk schoon te houden.

van der Horst 21-09-2020

Geweldig koffiezetapparaat!

Geschreven voor: Philips Viva HD7546 zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik vind de Philips Gaia een erg goed koffiezetapparaat. Het heeft een strak zwart/zilver design, is erg makkelijk in gebruik en onderhoud, is zowel handig voor binnen het gezin als bijvoorbeeld voor feestjes, de thermoskan is erg handig om de koffie op perfecte temperatuur te houden en heeft een makkelijke opening/sluiting en uiteraard het belangrijkste element: er komt een heerlijke kop koffie uit!

DemiG 20-09-2020

Makkelijk en werkt naar behoren

Geschreven voor: Philips Viva HD7546 zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super koffiezetapparaat die gewoon doet wat hij zou moeten doen. De thermoskan zorgt ervoor dat de koffie zijn verse smaak behoudt en is groot genoeg om voor een grotere groep mensen koffie te zetten. Zeker aan aanrader. Makkelijk te gebruiken en zeer geschikt voor iedereen die graag verse, goede koffie drinkt.

Joenen 18-09-2020

Zeer net koffiezet apparaat

Geschreven voor: Philips Viva HD7546 zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima koffiezet apparaat met nette uitstraling lekkere koffie met uitstekende thermoskan die de koffie lang warm houd.

jooproo1 18-09-2020

Goede koffie op een snelle en simpele manier!

Geschreven voor: Philips Viva HD7546 zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een erg mooi koffiezetapparaat, die doet wat die moet doen: Goede koffie zetten!D Daarnaast is die erg makkelijk in gebruik. Ik zou hem zeker aanraden aan andere mensen, gezien de eenvoud. De thermoskan zorgt dat de koffie lekker lang warm/heet blijft!

Product tester 18-09-2020

Heerlijke bak koffie op de goede temperatuur!

Geschreven voor: Philips Viva HD7546 zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De Philips Café Gaia zet een prima bak koffie. De koffie is echt heet en blijft dat ook gedurende enkele uren, zelfs als er maar een beperkt aantal koppen koffie mee gezet wordt. Het apparaat heeft een praktische en mooie vormgeving.
Het apparaat produceert vrij veel storende bijgeluiden, nadat de koffie is doorgelopen. Ook het ontbreken van een timer is een minpuntje.
Daarmee blijft het een prima apparaat voor dagelijks gebruik, dat zijn geld volledig waard is.

MKOO 17-09-2020

Perfect koffiezetapparaat

Geschreven voor: Philips Viva HD7546 zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Met dit koffiezetapparaat is snel een kan koffie zetten geen probleem.
Heeft een gemakkelijke bediening
Is makkelijk in onderhoud
Mooi design
Kopje schepje erbij was handig geweest

gwi_apd 16-09-2020

Fraai koffiezetapparaat met handige thermoskan

Geschreven voor: Philips Viva HD7546 zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Makkelijk in gebruik zonder al teveel poespas. De thermoskan functie is handig en koffie blijft er goed in warm. Nadeel is dat je geen invloed hebt op de temperatuur door de kan langer of korter in het apparaat te laten staan.

Hansen1111 15-09-2020

super fijn koffiezetapparaat

Geschreven voor: Philips Viva HD7546 zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] mooi koffiezetapparaat dat lekker snel door loopt en de koffie is goed warm. Door de isoleer kan blijft het ook super warm. Als hij uitgedruppeld is slaat het apparaat vanzelf uit, handig!

Staaks 15-09-2020

Fantastisch koffiezet apparaat

Geschreven voor: Philips Viva HD7546 zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik vind het een super fijn apparaat. Je zoet precies hoeveel water er in zit, de thermoskan is een grote plus om de koffie warm te houden.