Mail mij als er prijzen beschikbaar zijn

Philips CSA230

Bekijk alle Koffiezetapparaten

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips CSA230 op Kieskeurig.nl.

Heleen72 09-04-2021

Een top apparaat!

Geschreven voor: Philips CSA230

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze Senseo Select is makkelijk in gebruik en in onderhoud; wat ik als zeer prettig ervaar. Een leuk aspect is dat je persoonlijke smaken kan kiezen met de verschillende koffiepads. Dit apparaat doet wat hij beloofd en zelfs meer! Ik drink heerlijke koffies op een duurzame manier. De Senseo select heeft namelijk een automatische aan/uit knoop. Voorzien van allemaal leuke tools wat deze Senseo een onmisbaar gadget maakt in een moderne keuken

SluiterH 07-04-2021

Super fijn product met lekker resultaat

Geschreven voor: Philips CSA230

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi uiterlijk. Heerlijke koffie. Makkelijk in gebruik en er kunnen 2 kopjes onder.

Danny1987 07-04-2021

Fijn en makkelijk apparaat

Geschreven voor: Philips CSA230

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het apparaat is makkelijk te bedienen. Met 1 druk op de knop wordt je Senseo gezet. Je kunt uit 3 verschillende sterktes kiezen. Het apparaat neemt weinig ruimte in beslag op het aanrecht.

Sofia727 06-04-2021

Upgrade van uw gekend Senseo koffiemachine

Geschreven voor: Philips CSA230

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Producttester
Dit koffiemachine is zeker een upgrade van uw gekend Senseo koffiemachine. Een heel mooi design (wat ook wel ieders eigen mening is). Grote of kleine tassen, het is allemaal geen probleem met het verstelbare hoofd. Je kan makkelijk een koffie kiezen naar uw wens door de 3 soorten koffie knoppen (sterk, mild, espresso). Als je sochtends snel naar je werk moet gaan en je hebt geen tijd om te wachten tot wanneer je machine opgewarmd is, moet je zeker deze koffiemachine kiezen. Je duwt op de knop 1 of 2 koffies en de koffie wordt automatisch gemaakt wanneer de machine opgewarmd is. Zeker een aanrader!

Verburgh 05-04-2021

Zeer gemakkelijk en efficiënt

Geschreven voor: Philips CSA230

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De machine is compacter en kleiner. Je kan de sterkte van je koffie zelf aanpassen. Verschillende maten van tassen kunnen er onder. De machine maakt weinig lawaai. Je kan zelf de sterkte van je koffie regelen. Makkelijk af te wassen. Werkt automatisch na 1 druk op de knop.

Annita69 04-04-2021

Fijn en innovatief product

Geschreven voor: Philips CSA230

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi koffieapparaat met fijne extra functies zoals een espresso maken of een lungo etc. Bij ons lekte wel het waterreservoir en stond er geen max. op om te vullen, dit zal wel aangepast worden door Philips. Je hoeft nu niet meer te wachten om op het knopje te drukken voor je favoriete koffie, want als je het toestel aanzet begint het na het opwarmen direct met zetten van jou koffie. De koffie temperatuur is goed. De lekbak kunt je verwijderen om zo een hoog glas of koffietas te plaatsen. Alleen is het plateau dan wel te smal voor twee hoge glazen of koffietassen. Gemakkelijk is de keuzefunctie tussen espresso, gewoon of twee tassen of een Lungo dmv een schuifknop rechts naast de vulmond. Gemakkelijk in onderhoud en om schoon te maken kun je de vulmond, de lekbak en de andere onderdelen gemakkelijk verwijderen.

Tiramisutje 02-04-2021

Een gemakkelijk en snelle koffie zo voor je neus

Geschreven voor: Philips CSA230

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De koffiezetmachine is snel en gemakkelijk in gebruik. Hij maakt ook niet veel lawaai en gaat automatisch uit om energie te besparen.
Het enige wat voor mij een minpuntje was is dat het waterreservoir wat glad was om vast te nemen. Er had een anti slip op mogen zitten.

Bastiaan 01-04-2021

Alles bedienen met 1 knop

Geschreven voor: Philips CSA230

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben al langere tijd gebruiker van een Senseo apparaat. Maar deze is echt fijn in bediening en is vertrouwd in smaak.
Het enige minpunt vindt ik het waterresservoir, deze glijd makkelijk tussen je vingers door, je moet deze echt goed vastpakken om grip te houden.

Verder gewoon een fijn apparaat die je door het design ook goed op het aanrecht kunt laten staan.

Judge N. 31-03-2021

Geweldig product, doet wat ie moet doen!

Geschreven voor: Philips CSA230

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Eerst en vooral wil ik vermelden dat ik onder de indruk ben van dit product!
Niet alleen heb ik koffie gezet met dit apparaat maar chocolademelk.

Ook op het design valt bijna niets negatiefs te te vermelden.

Bedankt Philips!

Vioontje 30-03-2021

Fijne compactere senseo

Geschreven voor: Philips CSA230

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik vind de nieuwe senseo select een fijn apparaat. Deze is stiller,sneller en compacter als zijn voorganger. Het apparaat schakelt meteen uit wanneer de koffie klaar is. Je kunt ook de sterkte makkelijk instellen met een schuifschakelaar. Al met al is deze senseo gebruiksvriendelijk en zou deze zeker aanraden.

Maddy 30-03-2021

Gebruiksvriendelijk toestel

Geschreven voor: Philips CSA230 antraciet

Steeds warme koffie, op de juiste sterkte en in de gepaste hoeveelheid.
Pads zijn niet zo duur als cups voor andere toestellen.

Pluspunten

• uitneembare waterbak
  • steeds warme koffie
  • sterkte van koffie naar eigen smaak
  • eenvoudige bedienig

Minpunten

• trilt en maakt veel lawaai bij het doorlopen

Konings 29-03-2021

Gemakkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips CSA230

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Makkelijk in gebruik voor alle koffie drinkers van jong tot oud! Heeft fijne functies.

Steven Oskam 29-03-2021

Super Senseo

Geschreven voor: Philips CSA230

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nu een week in gebruik en bevalt erg goed!
Vooral de keuze in de drie sterktes is echt super.
Een echte aanrader

Uckie 29-03-2021

Ontzettend goede Senseo

Geschreven voor: Philips CSA230

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik zou deze Senseo aanraden. Erg makkelijk qua gebruik. Mooi en compact.

Tevreden! 29-03-2021

Geweldige kenmerken...

Geschreven voor: Philips CSA230

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super dat we nu verschillende sterktes kunnen kiezen.
Ook aanhef milieu is gedacht door Philips, het materiaal is recyclebaar, het apparaat schakelt automatisch in en uit.

ikkke 29-03-2021

Erg gebruiksvriendelijk!

Geschreven voor: Philips CSA230

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] -je kunt de sterkte van de koffie kiezen
-je kunt de hoeveelheid koffie kiezen
-de uitneembare waterbek is er praktisch
-veel lawaai bij het doorlopen van de koffie

Mariska1994 29-03-2021

Heerlijke romige koffie

Geschreven voor: Philips CSA230

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit toestel zou iedereen thuis moeten hebben. Prijs/kwaliteit scoort deze een dikke 10. Door de instelbare sterkte is er voor ieder wat wils... Waarvoor je vaak meerdere 'dure' toestellen voor nodig hebt. Een groot voordeel is de memofunctie waardoor je telkens opnieuw die heerlijke koffie hebt zoals je ze zelf graag wilt!

Baptistuta14 29-03-2021

Goed pruduct voor zijn geld

Geschreven voor: Philips CSA230 antraciet

Een kwalitatief toestel dat doet wat het moet doen. Verschillende sterktes mogelijk en in memo te plaatsen.
Hij ziet er goed uit, hij schakeld automatisch in als het water warm is en automatisch uit om energie te besparen. Het waterreservoir mocht naar mijn zeggen iets makkelijker ontwikkeld worden maar dat belet niet dat dit een aanrader is.

Pluspunten

• Automatisch in en uit
  • Eigen regeling mogelijk
  • Memo functie
  • Hoogte verstelling

Minpunten

• Waterreservoir in en uit halen

Van Rooij 29-03-2021

Lekkere koffie naar ieder zijn smaak

Geschreven voor: Philips CSA230

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Persoonlijk vind ik het ideaal dat je zelf kunt instellen hoe sterk je de koffie wilt. Ik maak daar zelf elke dag gebruik van. Ook ideaal dat de “lekbak” afneembaar is en dat je er een groot glas onder kunt zetten. Waar ik aan moet wennen is dat hij na elk kopje afslaat en dat ik het waterreservoir goed vast moet houden. Heb er niet altijd goed grip op.

Livv 29-03-2021

Fijn product

Geschreven voor: Philips CSA230

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi design, makkelijk en snel te gebruiken. Dankzij de intensity select kan je meer smaken uit je pad halen.