Philips Daily Collection HD7461 beige - Reviews

Beste deals -2% prijsdaling

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Daily Collection HD7461 beige op Kieskeurig.nl.

4,8

Gebruiker-Waalre 16-02-2021

Redelijk tevreden met de koffiezetter.

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7461 beige

De koffiezetter is gebruiksvriendelijk. Wel jammer dat het bovenstuk van het apparaat niet uitneembaar is. Was gemakkelijk geweest om het schoon te maken.

KoppieKoffie 06-01-2021

Loopt niet goed door, moet tussentijds pauzeren

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7461 beige

Het apparaat is goedkoop en prima. Wel zet ik 's ochtends graag koffie voor 6 kopjes of meer, maar dan moet ik er bij blijven om tussendoor uit te zetten, anders loopt het water/ de koffie in de filter over en zit er dan prut in de vers gezette kan. De doorlooptijd van het water is dus net iets te snel.
Warm houden, aantal kopjes dat je kunt zetten en kwaliteit zijn verder prima.

naakt geboren 15-12-2020

De eenvoud.

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7461 beige

Ik ben niet gesteld op toeters en bellen, dit apparaat is eenvoudig in gebruik dus simpel voor mij als bejaarde. Daar naast zet het goede koffie.

Snorta 20-08-2020

gebruiksonvriendelijk voor elke linkshandige

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7461 beige

Bijna ondenkbaar dat dit product anno 2020 kan vorm gegeven worden zonder enige aandacht voor de linkshandige medemens. Het is voor deze mensen uitgesloten om het waterreservoir te vullen zonder ofwel te morsen, of eerst de druppelarm te verwijderen.

Herzele 18-07-2020

Ontevreden

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7461 beige

Ik heb nog nooit een koffiezet gehad die zo moeilijk te reinigen was. Werd zeker niet uitvoerig getest door gebruikers???

V.d.Oever 04-03-2020

Nog nooit zo een negatieve ervaring gehad met een

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7461 beige

Vanaf begin alleen maar koffie met koffieprut gedronken.Welk merk filterzakje we ook nemen huismerken of Melitta negen van de tien keer koffie met prut.Hebben we met vorige Phillips apparaten nooit last van gehad.Ik weet dat het een apparaat uit de goedkope serie is maar dat hoort volgens mij toch niet

Oma9 26-01-2020

Waardeloos apparaat

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7461 beige

Sinds enkele weken dit apparaat gebruikt,contact gehad met leverancier en philips. Bij bijna iedere keer valt filterzakje om en loopt filter overm gevolg kopje drab.alles geprobeerd niets helpt .inmiddels ander apparaat gekocht van ander merk. Niet gewend van philips, gaat nu gaan naar verwerkings bedrijf, wil het zelfs niet bij kringloop afgeven.
Zonde van mij geld.

Dan Andersom 09-12-2019

Filterkoffieapparaat

Heb 'em een week geleden voor € 32,99 gekocht. Niet duur en de koffie is net zo
goed van smaak als die uit het apparaat van 8 jaar oud. De koffie is zelfs merkbaar warmer.
Apparaat maakt wel wat meer geluid als het vorige.
Het handvat is wat te dik en de streepjes op de kan hadden beter aan de andere zijde kunnen zitten of aan beide zijden. (links- en rechtshandigen) De indicator in het waterreservoir is wat moeilijk af te lezen. Beter was het om aan de buitenzijde van het apparaat een doorzichtige maatverdeling te plaatsen. Door de lange 'tuit in het deksel van de kan kun je niet zien of alle koffie uitgedruppeld is.
Gezien de prijs / kwaliteit verhouding, voldoet het apparaat aan de eisen.
Kan de vraag over de duurzaamheid nog niet beantwoorden.

Pluspunten

• prijs
  • koffie goed van smaak
  • ziet er mooi uit

Minpunten

• zie beoordeling

Kms62 10-06-2019

Valt enorm tegen

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7461 beige

Wij vinden dit koffiezetapparaat echt een onding, grote ergernis. Alleen filterhouder kan verwijderd worden. Deksel wil niet van de kan en grote tuit zit in de weg . Erg onhandig om er water in te doen. Bij een volle kan loopt hij over. Met het gevolg dat je koffieprut in de kan hebt. Bij visite erg onsmakelijk . Zal je maar gebeuren dat je bezoek prut onder in het kopje heeft. Nu een week in ons bezit maar grote spijt van aankoop.

Peter2019 26-05-2019

Eerste slechte product van Philips voor mij. Ik ben verder e

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7461 beige

Druppelstop werkt niet goed. Koffiedrap morst langs het filter, omdat het filter niet in het midden blijft zitten.
Schaalverdeling water niet zichtbaar.

Sassefras1234 20-05-2019

Alle fronten onhandig koffiezetapparaat

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7461 beige

Echt van alle kanten een slecht apparaat, behalve dat die koffie zet.
Hoe heeft een ontwerper dit kunnen verzinnen.
Grote frustratie is dat het filter omslaat als je een de klep dichtdoet en dus drap in je kan, filter en koffie hebt.
De deksel van de kan heeft een lange tuut aan de deksel die te zwaar is als je de deksel open moet doen om water te tappen. Er is daardoor bijna geen ruimte om de kraan in de kan te krijgen om er water in te krijgen en je moet met je duim de deksel open houden. Killing!
Het apparaat schakelt na 30 min uit en dan heb je als je het vergeet koude koffie!
Als je water in het resrevoir schenkt moet je dat aan de rechter kan doen omdat aan de andere kant de tuit van het apparaat zit. Zeer vervelend als je links bent....

Corry4 25-04-2019

Apparaat met gebruiksaanwijzing.

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7461 beige

Het grootste nadeel van dit apparaat: In 3 van de 4 gebruiksmomenten klapte het filterzakje om, waardoor er prut in de koffie of verstopping in het apparaat plaats vond. Gebruik al jaren dezelfde filterzakjes en nooit probleem mee gehad. Heb zelf een oplossing bedacht: De bovenkant van een plastic (yoghurt) beker afgeknipt met een binnendoorsnede van 10,5 centimeter. Dit plaats ik in het filterzakje en nooit geen prut meer in de koffie. Dat het apparaat na 30 minuten uitschakelt kun je makkelijk verhelpen door het uit- en weer in te schakelen. Kwestie van wennen. Inschenken zonder te morsen is bijna onmogelijk door het typisch gevormde deksel. Ik durf nooit de koffie aan tafel in te schenken.

Kooytje 10-04-2019

Prut in koffie

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7461 beige

Bij het zetten van meerdere kopjes koffie, komt er koffie prut in de koffie. Ook na het uitproberen van andere koffie en koffiefilters. Het apparaat na 3 dagen omgeruild voor een gelijke. Helaas geen verbetering, opnieuw prut in de koffie. Bij het koffie zetten loopt de koffie niet goed door. Blift te lang op 2 kopjes stil staan in de pot, terwijl er wel nieuw heet water in de filter komt, met resultaat dat de filter overloopt.daar waar het water in het filter komt, komt ook de prut over het filter. Ik gebruik de goede filterrs en koffie. Dit was bij beide apparaten, dus deze gaat opnieuw terug.
F.kooy

Tiny67 16-02-2019

Slechtste koffieapparaat dat ik ooit gehad heb

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7461 beige

Heb in de afgelopen 50 jaar diverse koffieapparaten gehad, deze is echt de slechtste.
Kan in het apparaat niet goed zien voor hoeveel kopjes water er in zit, druppelstop druppelt door en de koffiepot morst koffie met inschenken

Wouter1987 28-01-2019

Tegenvaller

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7461 beige

Bij een volle pot krijg je prut in de koffie. Ook als het filter goed zit.

Dat stokje zorgt voor moeilijk bijvullen

Tekst op pot wit, daardoor slecht zichtbaar.

Doorlopen van 4 kopjes kost al 15 minuten. Een volle pot is dus 30 minuten.

Ruud2406 21-01-2019

Tegenvaller

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7461 beige

Ik heb dit apparaat nu ongeveer 2 weken in gebruik, maar ik heb eigenlijk spijt van deze aankoop. Dit is grotendeels aan mezelf te wijten omdat ik me niet goed voorbereid heb; ik had snel een koffiezetapparaat nodig.
De punten waarom ik hem niet weer zou nemen:
-De automatische uitschakeling.
-De onnauwkeurige waterstandaflezing aan de binnenkant.

FamilieN 13-08-2018

Onhandig apparaat, voor ons een miskoop.

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7461 beige

Een nieuw koffiezetapparaat gekocht omdat de vorige een paar uur voor een gezellige avond met koffievisite er mee op hield. Mooi ontwerp qua looks, bovendien wat kan er mis zijn met een Phillips, niet waar? Nou, van alles. Op de doos staat dat ie automatisch uitschakelt; dat lijkt ons wel handig. Ook is instelbaar wanneer hij aan moet gaan. Deze functies zijn echter niet te combineren; het apparaat gaat een half uur na inschakeling uit en dat blijkt niet instelbaar. Dus je zet koffie, na 10 minuten schenk je die in, binnen 20 moet die op zijn, want anders is de tweede bak koud! Een derde kopje is sowieso niet aan de orde. Wij zetten nu de kookwekker om het 2e bakkie warm te kunnen drinken.
Ook klapt het filter vaak om of in het beste geval zit de koffieprut boven de filterrand op het filterhouder, dus als je die vergeet uit te spoelen heb je de volgende keer koffieprut. Ook met een ander merk filter. Mensen het is 2018. Niet 1963. Dit moet een koffiezetapparaat gewoon kunnen.: Koffiezetten zonder prut. De consument desgewenst kunnen voorzien van een 2e bakkie. Digitaal instelbaar zijn. Wel leuk dat we op het koffiezetapparaat kunnen zien hoe laat het is. Zoek je nog een leuke keukenklok in de vorm van een koffiezetapparaat, zouden wij dit product zeker aanraden.

AP51 25-07-2018

matig

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7461 beige

Ook wij hebben regelmatig een dubbelgeklapt filter met koffiegrom in de koffie als resultaat.
De koffie is niet goed warm bij 2 kopjes.
Het aflezen van de hoeveelheid water binnenin, is niet mogelijk ( zwart op zwart). De plaats ervan is slecht.
Kan schenkt terug, dus druppelt na en de druppelstop geeft ook een druppel na op het warmhoudplaatje.
Apparaat is in gebruik vanaf augustus 2017.

Meinoutje 14-07-2018
  • Product gekregen

Prima koffiezetapparaat

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7461 zwart

Mooie vormgeving, prima schoon te maken, De koffie is meteen al heerlijk warm tijdens het zetten.
Handige automatische uitzet functie na 30 minuten.

Pluspunten

• Koffie lekker heet
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• niks mis mee

pluizenhaar 10-05-2018

Een toestel " Philips " niet waardig

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7461 beige

Na mijn aankoop was ik geschrokken met de negatieve beoordeling van het toestel. Maar inderdaad de voordelen zijn ver te zoeken. Het onderhoud is verschrikkelijk. Na gebruik zijn de koffieresten binnen het toestel overal verspreid. De koffiekan is alles behalve onderhoud vriendelijk. Moest de naam "PHILIPS" niet vermeld staan op het toestel, zou deze naam zeker niet in mijn gedachte op komen. Foei aan de ontwerpers om zo met het merk "Philips" om te springen.