Inventum KV143EXP wit - Reviews

Beste deals -17% prijsdaling

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum KV143EXP wit op Kieskeurig.nl.

A. de Bruin 04-07-2019

Volwaardige kleine koel/vries combinatie

Geschreven voor: Inventum KV143EXP wit

Deze koel/vries combinatie is compact en prima geschikt voor een wat kleiner huishouden. De schappen zijn met de glazen legplanken goed in te delen. Koel en vriesgedeelte zijn voldoende qua formaat. Wat ook mooi is, is het feit dat de deur van de koeling de neiging heeft uit zichzelf weer dicht te vallen. Dit voorkomt dat deze dus per ongeluk open blijft staan. De thermostaat is mooi weggewerkt in het plafond en neemt nauwelijks ruimte in.

Pluspunten

• compact
  • licht qua gewicht
  • indeling goed aan te passen aan de wensen

Crawford 22-08-2020

koel-vrieskast

Geschreven voor: Inventum KV143EXP wit

Heb deze koel-vries combinatie gekocht als extra voor in de schuur.Compact, neemt niet veel ruimte in beslag.Ondanks dat heb je toch genoeg ruimte om er van alles in kwijt te kunnen.
Prijs / kwaliteit zeer interessant.

J.Pol 25-06-2020

Super apparaat voor een super prijs

Geschreven voor: Inventum KV143EXP wit

Een super koelvries combinatie voor een hele scherpe prijs. Het was een spoed aankoop daar de oude het had begeven. Maar het apparaat voldoed het uitstekend.