Beko CN 228120

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

RietvdW 05-03-2016 Product paar dagen in bezit

Al eerder dit zelfde model met No Frost gehad maar die ging na 6 jaar stuk, jammer. Toch maar weer voor zelfde model gekozen en je merkt dat producent de kast verbetert heeft: geluidsnivo absurd laag, je moet af en toe luisteren of ie wel aanstaat. En ook weer ijsblokjeslade,handig. Nul graden vak heel welkom en vriezen lager dan min 18 graden als je hem voluit zet. Prijnivo overal gelijk

Ultimum 14-05-2016 Product paar dagen in bezit

Ruime stille koelkast

Er zijn veel vakken, planken en laden waardoor je je spullen makkelijk kunt bergen. Hij maakt heel weinig geluid, wat in een open keuken erg prettig is. Over duurzaamheid kan ik nog weinig zeggen.

Ultimum 01-09-2016

Inmiddels heb ik 'm een paar maanden in bezit en kan ik zeggen dat mijn voedingswaren merkbaar langer fris blijven dan ik gewend was. En dat staat-ie op stand 2. Al met al nog steeds zéér tevreden over mijn aankoop.

Anoniem 14-05-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi en stille koelkast

Er zijn veel vakken, laden en planken zodat je alles goed kwijt kunt. Hij maakt erg weinig geluid, wat in een open keuken erg prettig is. Over duurzaamheid kan ik nog geen mening hebben