Liebherr CUel 2831 - Reviews

dubbeldeurs koel/vriezer
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
212 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CUel 2831 op Kieskeurig.nl.

Bets 26-06-2020

Geweldige koelkast

Geschreven voor: Liebherr CUel 2831

Wij kopen deze voor de tweede keer geweldig. Materiaal buitenkant blijft heel mooi. Afmetingen zijn geweldig

Pluspunten

• Mooi

HS 06-05-2020

Mooi formaat, handige indeling, mooie kleur

Geschreven voor: Liebherr CUel 2831

We hadden een tweedehandse Liebherr die helaas na vele jaren niet meer werkte. Hebben vanwege de handige indeling opnieuw gekozen voor een Liebherr, maar dan een zilveren variant. Staat heel sjiek in de keuken als je geen inbouwkoelkast wilt hebben! Indeling is top, goede en stevige en bredere vakken in de deur, zelf in te delen planken en een metalen rek voor flessen die je kunt gebruiken of weg kunt laten voor meer sta ruimte. Helemaal tevreden!

Pluspunten

• mooie kleur
  • brede en stevige vakken in de deur
  • metalen rek flessen
  • veel ruimte
  • 2 vriesvakken

hbergkotte 10-03-2020

Stille koelkast, praktisch in gebruik!

Geschreven voor: Liebherr CUel 2831

Het was lastig om een passende koelkast te vinden voor in een bestaande nis in de keuken, de 55cm breedte had ook 60cm mogen zijn om de nis weer mooi te vullen maar voor een 2 persoons huishouden is deze KK meer dan toereikend, blij mee!
De duurzaamheid op basis van gebruikerservaringen zijn mede bepalend voor de aanschaf van deze KK geweest, stil, makkelijk schoon te houden en praktisch in gebruik

Pluspunten

• afmetingen