Samsung RB37J501MSA - Reviews

dubbeldeurs koel/vriezer
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
255 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 26 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RB37J501MSA op Kieskeurig.nl.

Aagje 09-07-2019

Lekker ruim

Geschreven voor: Samsung RB37J501MSA

Nu een week in huis en het is voorlopig een stille krachtpatser. Het is dat hij zo groot is, ander zou je hem bijna vergeten. Hij koelt goed en gelijkmatig. De inrichting is fijn en gebruiksvriendelijk. Tot nu heel tevreden.

Pluspunten

• ruim
  • stil
  • praktische indeling
  • mooi

Minpunten

• nog niets gevonden

Anita van Z 09-07-2019

Fijne koelkast!

Geschreven voor: Samsung RB37J501MSA

Meer dan voldoende ruimte in de koelkast voor een 4-persoons huishouden (2 volwassenen, 2 jonge kinderen).
Rek voor flessen is fijn, maar passen geen 5 grote flessen (1,5 liter) naast elkaar.
Je kan veel spullen kwijt in de vakken in de deur, die je ook nog kan verschuiven.
Veel ruimte in de vershoudlades (let op, temperatuur is niet apart instelbaar van deze lades). LED verlichting in de koelkast is erg prettig en rustig voor de ogen. Geluid valt erg mee, alhoewel ik wat meer had verwacht dat deze tussen het aanslaan door, helemaal stil zou zijn. Vriezer ruime en diepe lades.
Kortom, weinig minpunten en echt een aanrader voor een gezin!

Michel1512 01-07-2019

Wat een veelzijdige koelvries combinatie

Geschreven voor: Samsung RB37J501MSA

Koelkast een week in gebruik. Het is een extra koelkast in de garage maar hij is qua indeling veel handiger dan de koelkast in onze keuken.
De freshzone en de coolselect zone. Zijn geweldig. Verschillende temperaturen in je koelkast gedeelte mogelijk. Je groenten en fruit blijven langer vers. En je vlees of vis blijven ook veel beter bewaard zonder te verkleuren.

Anoniem 01-07-2019

Super mooie koelkast

Geschreven voor: Samsung RB37J501MSA

Koelkast heeft een mooie design. Is erg stil als die aanstaat, en ideaal dat er een alarm opzit mocht je de deur niet goed dicht hebben of te lang open hebben staan geeft de koelkast een seintje.

Gebruiker 26-06-2019

Fijn in gebruik

Geschreven voor: Samsung RB37J501MSA

Overzichtelijke indeling met gebruiksgemak, Goed te plaatsen in een ruimte met andere apparatuur. Koeling op goede hoogte. Laden freezer goed in te delen.

Johan 24-06-2019

Samsung koelkast

Geschreven voor: Samsung RB37J501MSA

Zeer tevreden over zowel de bezorging als de koelkast!
Heel ruim, muisstil en past perfect in de keuken.

Pluspunten

• ruim
  • zuinig
  • stil
  • mooi uiterlijk
  • voldoende vriesruimte

Fam. Jongsma 19-06-2019

Toe aan een nieuwe koelkast

Geschreven voor: Samsung RB37J501MSA

Onze "oude" koelkast heeft ons inmiddels 16 jaar voorzien in koele dranken en bevroren ijs maar moest nu toch eens plaats gaan maken voor een groter en energiezuiniger model.
Na heel veel zoeken, vergelijken en afwegen uiteindelijk de knoop doorgehakt en gegaan voor reus van een Samsung.
We zijn een jong gezin en hebben nu echt wel de ruimte nodig die de oude koelkast ons niet kon bieden.
Na heel veel koelkasten te hebben gezien (online maar ook in winkels) gegaan voor deze Samsung.
Bij levering in eerste instantie geschrokken van de enorme kolos die binnen werd gedragen maar na een korte periode valt hij niet eens meer op.
Wat wél opvalt is de enorme ruimte die we nu in ene keer tot onze beschikking hebben! Wat kun je veel kwijt in deze gigant!
Alles wat we nog in de oude hadden staan ging er met gemak, ziet er veel verzorgder (lees ruimtelijker) uit en er kan nog veel meer in!
dít hadden we véél eerder moeten doen was het eerste wat in mijn gedachte kwam!
Over het uiterlijk kan ik kort en bondig zijn; strak, minimalistisch en zéér mooi afgewerkt.
Geen bling-bling, gewoon een degelijke koelkast die naar mijn idee in geen elke keuken zal misstaan.
Ruimte zat, makkelijke opberglades overzichtelijk display en naar eigen wens in te delen. Als pluspunten dan ook nog eens No-frost, gescheiden koelsysteem en 10 jaar garantie op de motor!!!!!
Het enige wat een klein minpuntje is, is dat het omkeren van de draairichting van de deuren wat arbeidsintensief is en voor een minder handige Harry misschien wel een hele onderneming ;).

Ik (wij) zijn DIK tevreden over deze kanjer in de keuken!
Wat ons betreft een dikke vette aanraden!!!

Pluspunten

• Zeeën van ruimte
  • Naar eigen wens in te delen
  • Flessenrek standaard al aanwezig
  • Handige diepe lades
  • No-Frost

Minpunten

• Draairichting deuren omkeren arbeidsintensief

RogierM 17-06-2019

coole koelvriescombinatie

Geschreven voor: Samsung RB37J501MSA

Ik ben erg blij met deze koelvriescombinatie. ik heb m gekocht als vervanger voor een oude kapotte koelkast en een oude vriezer, die in de garage staan, met name voor voorraad. Met energielabel a+++ hoop ik dat ik niet meer zal verbruiken dan met mijn 15 jaar oude koelkast en vriezer. Goed voor de planeet en de portemonnee!

De vriezer is niet veel groter dan mijn tafelmodel vriezer, maar voldoende. Het echte voordeel zit m in de enorme ruimte in de koelkast. eindelijk heb ik een plank voor biertjes. ook passen er hele lange flessen in de deur (zoals de 1,5 liter wijnfles op de foto). Of de koelkast vriezer echt niet bevriest (het no frost systeem) kan ik niet beoordelen, maar ik ga er maar vanuit dat het werkt. Wat ik ook goed vind is dat de koelkast goed te verplaatsen is, omdat er twee kleine wieltjes onder zitten (in combinatie met twee pootjes)

wat niet duidelijk wordt is hoe het cool select duo systeem werkt. volgens de handleiding zit er achter de lade een knopje om de temperatuur van de lade in te stellen. Bij mij lijkt ook zo'n knopje te zitten, maar dat lijkt vast te zitten, of het is een nepknopje. op internet is er ook niet veel over te vinden.

Wat ik niet zo handig vind is het flessenvak in de deur. dit is zo diep dat normale frisdrankflessen minder goed vast zitten (zoals bij een kleinere koelkast). Er is echter nog geen fles uitgevallen. Voordeel is weer dat je in ieder bakje hoger in de deur, makkelijk vier blikjes kwijt kunt.

Voordelen:
+ Lekker veel ruimte
+ Laag energieverbruik
+ Mooi uiterlijk
+ Goede (LED) verlichting
+ Relatief lage prijs

Neutraal
+/- Niet duidelijk wat cool select nou doet, en of het knopje nou echt is of nep
+/- De ruimte van de vriezer is ongeveer hetzelfde als een tafelmodel vriezer, dus geen echte verbetering.

Nadeel
- De koelvriescombinatie staat niet strak tegen de muur aan ivm een uitstekende metalen bobbel. Er blijft een ruimte over van een paar centimeter. Wellicht bewust, maar ze hadden dit wel beter mogen wegwerken.

christiene vermeij 11-06-2019

lekker grote/hoge/ diepe koelcombinatie

Geschreven voor: Samsung RB37J501MSA

Het is een heerlijke robuuste koel combinatie met zowel boven 2 ruime lades i.p.v. kleine prut lades en beneden in de vriezer doorzichtige lades kan je fijn zien wat er inligt.
Hij maakt zeer weinig lawaai en de indeling is super efficiënt. Goed over nagedacht.
Ook nog gratis WEBER product erbij TOP.

Pluspunten

• mooi hoog 2.03
  • ontdooit zelf
  • fijne indeling

Ruben 11-06-2019

Grote ruime koelkast

Geschreven voor: Samsung RB37J501MSA

mooie ruime koelkast met veel opberg mogelijkheden.
3 grote lades in de vriezer met optie om snel in te vriezen.
2 grote lades voor groente vis en vlees vindt ik heel handig

Pluspunten

• Veel opberg ruimte
  • De dubbele lades voor vlees vis en groente

Francis 09-06-2019

Geweldige koelkast, ruim, super in te stellen temperatuur

Geschreven voor: Samsung RB37J501MSA

Zeer fijne koelkast. Ruim, handige indeling. Geweldig in te stellen temperaturen. Inmiddels hebben alle familie leden zo'n koelkast

Patries 09-06-2019

Mooie goed ingedeelde koelkast

Geschreven voor: Samsung RB37J501MSA

Mooi grote koelkast met voldoende vriesruimte waar heel veel vakjes zitten flessenrek is ideaal voor een fles drinken

Campanula1988 02-06-2019

Mooi ruim, fijne indeling en mooi design

Geschreven voor: Samsung RB37J501MSA

Erg blij met de combi koelkast. Vooral de rekken om flessen neer te leggen en de 2 verslades zijn erg praktisch. De koelkast is ook dieper en hoger dan onze vorige koelkast wat veel meer ruimte biedt

Familie. Ijsselstein 31-05-2019

Mooie Koelvries combinatie

Geschreven voor: Samsung RB37J501MSA

Mooie Koelvries combinatie met heel veel ruimte en fijne verlichting als je hem opent.
We zijn er super blij mee en tevreden hierover. De deur was makkelijk van draairichting te veranderen.

Cor 18-05-2019

Fijne koel/vries combinatie

Geschreven voor: Samsung RB37J501MSA

Het is een fijne, ruime en stille koel/vries combinatie. Voldoet aan alle verwachtingen. Minpunten:

Pluspunten

• Ruim
  • Efficiente indeling
  • Overzichtelijk

Minpunten

• Flessenrek is krap. Flessen zitten klem.
  • Weinig verstelmogelijkheden voor deurbakjes
  • Deur naar links aanpassen gaat niet makkelijk

Tiesjes 14-05-2019

Heerlijke logische koelkast!

Geschreven voor: Samsung RB37J501MSA

Wat direct opvalt is dat hij er luxe en ruim uit ziet! (Het oog wilt ook wat!) de indeling is enorm praktisch en overzichtelijk.... het wijst zichzelf! De groente en vlees lades zijn heerlijk ruim en handig... diverse bakjes in de deur die je op kan hangen hoe je ze handig vind (voor ons zaten ze al goed) en een flessenrekje!! Hoe handig!!
De vriezer met doorzichtige lades! Super!! Had onze oude niet dus vaarwel 3 lades openen voor je de juiste te pakken heb!! En hij is (behalve even in het begin) geruisloos! Ik ben echt ZO blij met mijn nieuwe juweel in de keuken

Patricia 14-05-2019

Super ruim en practisch

Geschreven voor: Samsung RB37J501MSA

Super mooi model en handige indeling! Fijn dat de verlichting op een goede plaats zit en yay!! We hebben een wijnrekje!!! Super fijn ook die grote ruime groente la! Helemaal blij mee

Pluspunten

• Ruim
  • Overzichtelijk in te delen

Jasper123 13-05-2019

Groot en praktisch

Geschreven voor: Samsung RB37J501MSA

Nu net een week in het bezit van deze geweldige koelkast/diepvriezer en bevalt prima. Koelt prima en is makkelijk in te stellen. Hij is groot en vingervlekken zijn bijna niet zichtbaar (hij staat op een plek met weinig licht)

Bazon 03-03-2019

Lekker veel ruimte

Geschreven voor: Samsung RB37J501MSA

Wij hebben de RB37J501MSA koelkast gekocht en zijn erg blij met onze aankoop.
Lekker veel ruimte en een fijne indeling, vooral de @e koel lade is erg fijn.
Bij aanzetten schrokken we even dat hij niet zo stil was, maar na t lezen van de handleiding kwameen we er achter dat dat alleen bij in bedrijfname was, en dat klopte, nu is hij heerlijk stil.

ducrista60 20-02-2019

Wat een prachtige koelkast

Geschreven voor: Samsung RB37J501MSA

Ik moest noodgedwongen op zoek naar een nieuwe koelkast. Na een dag zoeken op het web en wikken en wegen gekozen voor deze combinatie van Samsung. Wat ben ik nu blij dat mijn andere energie verslindende koelkast het heeft begeven. Deze Samsung koelkast is nagenoeg geruisloos en heeft een fantastisch strak donkergrijs aluminium design die uitstekend in mijn moderne interieur past. Hij heeft een praktische flexibele indeling zodat al mijn levensmiddelen er prima inpassen. Ik heb reeds diverse malen onnodig de deur geopend alleen maar om te kijken en te genieten van de binnenzijde.