Samsung RB37J501MSA - Reviews

koel-vriescombinatie
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
255 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 15 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RB37J501MSA op Kieskeurig.nl.

8,9

Hupje 08-01-2019

Super koelkast

Geschreven voor: Samsung RB37J501MSA

Is lekker stil, veel opbergruimte die zeer logisch in te delen is. Er is over nagedacht. Alle dingen die we miste in andere koelkasten zijn hierin wel verwerkt! Dus een top koelkast! Maakt bijna geen geluid.

Anoniem 29-12-2018

mooie solide en kwaliteit grote koelkast

Geschreven voor: Samsung RB37J501MSA

Deze maand deze nieuwe koelkast gekocht. De 2 meter is niet te hoog waar ik eigenlijk bang voor was. Ik ben zelf 1,82 en dit is bij lange na niet te hoog. Ik zou bijna zeggen hoe hogerhoe beter. Het flessenrek is ook handiger dan ik dacht.

Kort samengevat:
De koelkast is heel stil, ik hoor 'm eigenlijk niet. Op papier energiezuinig, eenvoudig in te stellen, makkelijk in te delen en dus goed schoon te houden. Verder is het toestel ruim, heeft veel bakjes in de binnendeur. Het apparaat komt solide over, heeft een mooie aluminium look en staat veel mooier in de keuken dan ik dacht. Ik kan eigenlijk geen nadelen bedenken. Erg tevreden over deze aankoop..

DSmits 23-12-2018

Wat een ruimte!

Geschreven voor: Samsung RB37J501MSA

Vorige maand gekocht en heel erg tevreden. Enorm veel ruimte, er past gerust voor een week boodschappen in. Ik moet alleen wennen aan het geluid. En als de deur te lang open staat krijg je een piep te horen zodat je weet dat hij dicht moet.

Hegeman 21-11-2018

Klasse A(part)

Geschreven voor: Samsung RB37J501MSA

Begin van de week een koelkast besteld, de volgende dag in huis! Bleek er ook nog een cashback actie geldig te zijn! Het apparaat is een echte aanrader, geruisloos, ruim met een diverse indeling (bakken op wieltjes), de deur is vlekvrij en uitgevoerd met alarm (deur te lang open). Super en degelijk.
Belangrijktste is deze koelkast een A+++ label heeft zoals het hoort anno 2018.
Ga zo door toppers!
Een tevreden klant.

Wilson 16-11-2018

Samsung Koelkast

Geschreven voor: Samsung RB37J501MSA

Geweldige koelkast wat een wonderbaarlijk ding zeg. Hij is groot koelt de producten goed. En een ruime kast voor het invriezen wij zijn er zeer tevreden over koste wat maar is inderdaad de moeite waard. Samsung jullie hebben een klant tevreden gemaakt.

Dniel 25-07-2018

Aanrader

Geschreven voor: Samsung RB37J501MSA

Een koelkast met een mooi design en veel ruimte! Je kunt er echt veel in kwijt, dus voor een gezin zeker een aanrader.

Kan de koelkast zeker aanraden!

Melissa 24-07-2018

Fantastische koel-vriescombinatie Samsung

Geschreven voor: Samsung RB37J501MSA

Deze zuinige koel-vriescombinatie functioneert naar behoren en is inhoudelijk erg ruim (vooral in het koelkast gedeelte). Ik ben erg tevreden en zou dit product aan iedereen aanraden!

Thijs van W 23-07-2018

Prachtige koelkast

Geschreven voor: Samsung RB37J501MSA

Vandaag deze prachtige koelkast binnen gekregen. Design is prachtig en de inhoud is enorm! Hij is ook erg stil. De deur draait origineel naar rechts open maar deze is gelukkig ook aan te passen naar links. Een prachtige aanwinst voor onze keuken!

Nick 05-10-2017

Mooie Koelkast, Ruim, stil en mooi strak design

Geschreven voor: Samsung RB37J501MSA

Mooi strak design, veel ruimte, stil, No Frost. Is tot nu toe een zeer goede keus geweest. Kosten/kwaliteit verhouding erg goed

Pluspunten

• Ruim
  • No Frost
  • weinig geluid

Bert 02-10-2017

Ruime koelkast met veel invries ruimte.

Geschreven voor: Samsung RB37J501MSA

Ruime koelkast met veel invries ruimte. Is zo goed als geruisloos. Een perfecte koel-vriescombinatie. Ik verwacht dat deze ons zonder problemen veel plezier zal geven

Pluspunten

• Ruim
  • Mooi
  • Geruisloos
  • Duidelijke verklichting

Minpunten

• echt geen

Voedselverzamelaar 29-09-2017

Oogt wat lomp, maar doet zijn werk uitstekend

Geschreven voor: Samsung RB37J501MSA

Prettig geruisloze en handig ingedeelde koelkast die zijn werk in de eerste dagen dat hij in dit huishouden aanwezig is prima gedaan heeft. Hij weet een enorme hoeveelheid voedsel te verstouwen en dit op de juiste temperatuur uit te leveren. Hoop dat hij dit werk een jaar of 15 goed blijft doen. Of we aan de energierekening merken dat we hier met een A+++ model te maken hebben moet nog blijken.

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Groot

Minpunten

• Oogt wat lomp

R 28-09-2017

Ruime inhoud

Geschreven voor: Samsung RB37J501MSA

Samsung heeft altijd scherpe prijzen en goede service.
Koop al jaren samsung producten en bevalt prima
De koelskast werkt prima en voldoet aan al onze wensen.

richard 27-09-2017

Koelkast

Geschreven voor: Samsung RB37J501MSA

Grote ruime en vooral stille vrijstaande koel-vries combinatie. Handige en mooie indeling en vooral erg ruim!

Pepijn 19-09-2017

Samsung RB37J501MSA

Geschreven voor: Samsung RB37J501MSA

In de verpakking ziet de koelkast er al fantastisch uit. Mooi strak design en zal niet misstaan in een keuken. Wij hebben hem in de berging staan als extra koelkast.

Veel opbergruimte, veel lades en vakjes in de deur welke er erg solide uitzien/aanvoelen.

Gekocht met een cashback actie en een erg mooi product voor deze prijs.

• Opbergruimte
  • Verwisselen deuren

Minpunten

• Geen, net aangeschaft

Michael 16-09-2017

Mooie koelkast

Geschreven voor: Samsung RB37J501MSA

Stille koelkast met koel vriescombinatie hetgeen je ruimte gaat besparen in de keuken. Dat deze zuinig is is mooi meegenomen. De producten worden goed koelgehouden. De ruimte voor de vrieskast is lekker groot door afwezigheid van de ruimte die een motor zou innemen voor de koeling

Vincestickz 07-09-2017

Mooie koelkast!

Geschreven voor: Samsung RB37J501MSA

Geweldige koelkast. Een verademing vergeleken met onze vorige Ikea koelvriescombinatie. Geen ijsvorming in de vriezer. Koelkast is goed koud en de groenten blijven langer houdbaar. Enige minpunt is dat de koelkast aardig wat lawaai maakt als de compressor aanslaat. Verder niks dan lof. Ook veel meer opbergruimte.

Pluspunten

• Veel opbergruimte
  • Geen ijsvorming

Minpunten

• Lawaaiig

Lotte 28-08-2017

super mooie koel/vrieskast

Geschreven voor: Samsung RB37J501MSA

van alle apparaten heb ik na uitvoering onderzoek deze gekozen en ik heb meer dan geen spijt!!!! Het is echt zo'n mooi en fijn ding! Heel veel ruimte, super strak ontwerp en ook door de ruime opzet heel erg handig in gebruik!

Pluspunten

• design
  • indeling
  • zuinigheid
  • prijs/kwaliteit verhouding

Anton van Beek 27-08-2017

Veelzijdige ruimte

Geschreven voor: Samsung RB37J501MSA

Deze koelkast heeft veel makkelijke ruimte en is mooi om te zien.
Wij gebruiken hem voor het koelen van dranken en invriezen van etenswaren zoals verse vis en ijs. Makkelijke en handige bakken waar je veel goederen in kwijt kunt.

Pluspunten

• Veel makkelijke ruimte
  • Mooie ruime vriesgedeelte
  • Makkelijk plaatsbaar ondanks dat hij groot is.

Jos 23-08-2017

Projectleider met pensioen

Geschreven voor: Samsung RB37J501MSA

Mooie koel vries combinatie goed indeling prima afgewerkt en een goede prijs voor zo iets goeds ik zal hem bij iedereen aanraden en de levering was uitstekend door Coolbleu

Marco 22-08-2017

Zeer ruime koelkast met mooi design

Geschreven voor: Samsung RB37J501MSA

Erg energie zuinig en ruim! Mooi design ook. Flinke koelruimte met handige lades. Vriezer heeft 3 lades met voldoende ruimte.

Pluspunten

• energiezuinig
  • ruimte
  • design

Minpunten

• nog geen