Liebherr CNc 5203 Pure - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CNc 5203 Pure op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Back in business 07-05-2024

Koelkast gelijk in gebruik

Geschreven voor: Liebherr CNc 5203 Pure

Vandaag de koelkast ontvangen. Heel fijn, omdat mijn oude koelkast stuk was. Door de standjes 'super' aan te zetten voor zowel vriezer als koeling is het eten niet verder bedorven en kon ik de koelkast gelijk gebruiken. Wat ik ook fijn vind is het materiaal van de bakjes in de deur. Deze lijken wat flexibel, waardoor ze erg kindvriendelijk zijn. Ze kunnen dus wel wat hebben. De deur van de koelkast moest even de andere kant op draaien, ook dat was zo opgelost. De vloer in ons oude huis is ongelijk, ook dat was opgelost door de pootjes te verstellen. Ik ben blij!

Pluspunten

• Gelijk te gebruiken
  • Verstelbare pootjes
  • Flexibele bakjes in de deur

Nelly 07-05-2024

Zeker een aanrader

Geschreven voor: Liebherr CNc 5203 Pure

Fijne praktisch geluidloze koelkast. Energiezuinig. Indeling heel fijn. Gebruiksvriendelijk.

Pluspunten

• Energiezuinig

Geert 07-05-2024

Degelijke kwaliteit en no-Frost

Geschreven voor: Liebherr CNc 5203 Pure

We hadden een grote manshoge Liebherr vrieskast die we meer dan 10 jaar hebben gebruikt. Omdat de kinderen de deur uit zijn hebben we deze vriezer aan onze zoon -met inmiddels een eigen gezin- gegeven en hij staat daar nog lekker z'n best te doen.
Nu hebben we een combinatie van vriezer/koelkast die je afzonderlijk kunt schakelen. Als de kinderen komen is het namelijk handig om wat extra koelkastruimte te hebben.
Deze nieuwe combi is heel goed uitgerust met een heldere verlichting en degelijk aanvoelende onderdelen. Met 8 jaar garantie geeft dat een zeker gevoel!

Pluspunten

• degelijk
  • lange garantie

Minpunten

• prijs?

h************@z******* 05-05-2024

Goed en makkelijk

Geschreven voor: Liebherr CNc 5203 Pure

Het ziet er goed uit en makkelijk bediening voor temperatuur in stelling en vries goed

f**************@g******** 04-05-2024

Gekocht als vervanging van mijn 30 jaar oude combinatie
deze is veel stiller en zuiniger.

Tevreden koper 16-04-2024

Topcombi!

Geschreven voor: Liebherr CNc 5203 Pure

Strakke en ruime combinatie....
Fluisterstille koeler en vriezer....
Prijs/kwaliteit verhouding uitstekend....
Automatische temperatuur regeling.....
Zojuist geregistreerd bij Liebher voor 7 jaar extra garantie naast de normale fabrieksgarantie van 2 jaar!

f****************@h********** 05-04-2024
Geschreven voor: Liebherr CNc 5203 Pure

Kan geen ander koelkast vinden die met zo'n prijs aan dezelfde kwaliteiten voldoet

v*******@h****** 29-03-2024

Fijne koelvriescombinatie

Geschreven voor: Liebherr CNc 5203 Pure

Deze koelvriescombinatie gekocht omdat onze oude stuk was . Fijne koelkast met een ruime indeling en degelijke assecoires . Zeer tevreden

Pluspunten

• Degelijke assecoires