Inventum RKK550B - Reviews

Inhoud koelruimte
140 liter inhoud
Kleur(en)
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum RKK550B op Kieskeurig.nl.

Linda 25-03-2020

Materiaal buitenkant krast verschrikkelijk

Geschreven voor: Inventum RKK550B

Het plastic materiaal buitenzijde (zwart glanzend) krast verschrikkelijk. Nadat we de koelkast uitgepakt hebben zagen we al krassen, Kan gebeuren. Maar daarom wist ik al dat ik heel voorzichtig moest schoonmaken. Een sopje met wat Dreft en een zacht doekje (nee geen microvezel) gebruikt. Helaas, je kunt het materiaal gewoon niet afnemen. Want dan zie je allemaal doffe plekken en krassen....echt doodzonde. Het is blijkbaar heel zacht plastic dat niet hard genoeg is om af te nemen? Bij ons staat de koelkast in het licht en dan is het werkelijk geen gezicht. De vingers die erop zitten van alleen het uitpakken kun je er dus al niet afkrijgen. Het is kiezen tussen vingers of krassen.... Een ander groot minpunt is dat het handvat op de deur niet verplaatst kan worden. De deur is zowel linksom als rechtsom te monteren.....echter het handvat zit maar op 1 manier logisch en anders trekt iedereen dus aan de verkeerde kant aan je koelkast. Kortom, leuk design maar volledige miskoop. Afrader.

Pluspunten

• Leuk design
  • Binnenkant ziet er goed uit

Minpunten

• Materiaal (plastic) krast verschrikkelijk
  • Buitenkant kun je niet schoonmaken geeft krassen
  • Handvat deur maar op 1 manier logisch

Peter 11-10-2019

super desin goede prijs kwaliteit

Geschreven voor: Inventum RKK550B

super mooi desin en goede prijs kwaliteit zoals gewend bij INVENTUM.
Snelle levering product zoals verwacht

Pluspunten

• desin
  • kleur
  • gebruiksgemak

Eugene 14-09-2019

Mooie Retro koelkast

Geschreven voor: Inventum RKK550B

Mooie retro koelkast die voldoet aan de hedendaagse normen,mooie uitstraling en vele opbergmogelijkheden komt dat er in de deur dubbele vorrzieningen zijn.Een aanrader !!!!

Pluspunten

• Mooie uitstraling
  • Veel opbergruimte