• Best Reviewed 2 keer mei 2023
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KCV143ZWA op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

m**********@h********** 04-12-2023
Geschreven voor: ETNA KCV143WIT

Echt een miskoop. Groentelade is 11 cm hoog, dus daar past geen bloemkool of krop ijsbergsla in. Petflessen vallen uit het deurvak of vallen om, omdat de houder te laag is. Kwaliteit plastic is onder de maat. Heeft geen vlak bovenblad, maar deurscharnier dat er een centimeter bovenuit steekt. Goedkoopste bouten voor de deurbevestiging, die muurvast zaten, waardoor monteur een half uur bezig was om deur linksdraaiend te maken. Waardeloos product!

Mart 27-11-2023

Geen succes deze Etna koel/vriescombinatie

Geschreven voor: ETNA KCV143WIT

Na 24 jaar trouwe dienst en zonder een enkel mankement, mijn Liebherr Koel/vriescombinatie weg gedaan. I.v.m. de afmetingen (max. 55 cm) kwam ik bij deze Etna koel/vriescombinatie uit. Wat een tegenvaller. Zelfs voor een eenpersoonshuishouden wel erg kleine groentelade. Materiaal voelt goedkoop aan en deurvakken kun je niet verstellen. Bouten van de goedkoopst denkbare kwaliteit, moeilijk te stellen voetjes aan de onderkant en leverancier is een half uur bezig geweest om de deurdraairichting te veranderen. Afwerking is ver beneden niveau. Geen vlakke bovenkant, geen deurgrepen, maar een uitstulping aan de bovenkant van de deuren. Kennelijk bezuinigingen doorgevoerd door Etna tot op de laatste eurocent. Verwacht niet dat dit apparaat het lang zal uithouden. Echt een miskoop geweest.

Minpunten

• deurvakken niet verstelbaar
  • te kleine groentelade
  • afwerking, materiaalgebruik
  • lastig om deur te wisselen Links/Rechts
  • lastig waterpas te stellen

webcare-7 30-11-2023

Beste Mart,

Bedankt voor het schrijven van deze uitgebreide review. Vervelend dat u niet tevreden bent met deze koelkast. Mochten we u ergens mee kunnen helpen kunt u ons bellen op 088-8821803, we zijn bereikbaar op werkdagen van 08.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 08.00 tot 16.30 uur.
We zullen de minpunten meenemen in de verdere ontwikkeling.

Kim

Mart01 29-11-2023

Een dag later. Groentelade heeft een hoogte van 11 cm. Een bloemkool past er niet in en een krop ijsbergsla alleen als je die flink aanduwt. Petfles 1.5L blijft niet in de deur zitten, maar valt naar buiten onder een hoek van 30 graden. Relatief veel vriesruimte in verhouding tot koelruimte. Gisteren gaf ik dit product een 4 en nu een magere 2.

Jeannette 16-11-2023

Mooie compacte koel-vries combinatie

Geschreven voor: ETNA KCV143WIT

Mooie compacte koel-vriescombinatie. Strak design. De vrieslades waren wat kleiner dan verwacht maar alsnog een prima formaat voor een 2 persoons huishouden. Vooralsnog werkt ie perfect, over de duurzaamheid kan ik niet veel zeggen want we hebben hem pas 1 week in gebruik. Aansluiting en afstellen was eenvoudig en snel geregeld.

Pluspunten

• Compact formaat
  • Strak design

Minpunten

• Nog geen minpunten ontdekt

webcare-7 22-11-2023

Beste Jeanette,

Wow een 10! Bedankt voor het schrijven van deze leuke review met topscore! Leuk om te lezen dat het mooie design, eenvoudige aansluiten en het gebruiksgemak zo goed bevallen.

d**********@h********** 12-11-2023

Perfecte koelvriescombinatie

Geschreven voor: ETNA KCV143ZWA

Fijne koelkast perfect formaat voor onder hangend keukenkastje… verbruikt weinig en is heel stil

r***************@z******* 05-11-2023

Een zeer goede aankoop

Geschreven voor: ETNA KCV143ZWA

Zeer mooie en goedkope ijskast die goed werkt en een mooie uitstraling heeft zeker voor zijn maat, is zeer stil n werkt fantastisch.
Voor ons zeker geen miskoop.

Pluspunten

• mooi model en maat
  • zeer stil

w**e@g**l.com 12-10-2023
Geschreven voor: ETNA KCV143ZWA

NIET geschikt voor open keuken of studio.
De koelpomp geeft bij in- en uitschakelen een harde tik en daartussen ook redelijk hoorbaar.
Jammer want hij is lekker klein van afmeting

Leen 11-10-2023

Prachtige koelkast

Geschreven voor: ETNA KCV143ZWA

Dit is de enige koelkast te koop die qua maten past in mijn keuken. Daarnaast heeft hij een zeer goed indeling en mooie uitstraling

Pluspunten

• Uitstraling
  • Afmetingen

f*****************@h********** 30-08-2023

Mijn nieuwe aanwinst - AMAZING

Geschreven voor: ETNA KCV143WIT

Mijn oude tafelmodel koelkast werkte al langere tijd niet meer naar behoren, waardoor ik besloot om een nieuwe koelkast aan te schaffen. Het model van ETNA was voor mij meer dan alleen een upgrade! Hij is bijna even groot als ik (1.60m) en heeft 3 vriesvakken, wat ik eerst niet had. Daar ben ik heel blij mee! Het maken van ijsblokjes is ook binnen een paar uur al mogelijk. Verder maakt hij weinig geluid en houdt alle producten koel. Voor één persoon biedt de koelkast meer dan genoeg ruimte, maar ook met z’n tweeën moet het goed te doen zijn. Ik zou hem zeker aanraden! Hij ziet er ook cute uit btw 😊.

Pluspunten

• Compact, maar voldoende ruimte
  • 3 vriesvakken
  • Weinig geluid
  • Ziet er cute uit
  • Bij online registratie, langere garantieperiode!

Minpunten

• Te klein voor meer dan 2 personen

webcare-7 22-11-2023

Beste heer / mevrouw,

AMAZING, wat een leuke review! Zo'n positieve review, daar worden wij natuurlijk heel blij van. Het doet ons goed dat jij zo tevreden bent over de ruime vriezerlades, het geluidsniveau en het mooie design.

s*****@l****** 28-08-2023

Prima koelkast

Geschreven voor: ETNA KCV143WIT

De installatie was gemakkelijk, de koelkast is ook niet erg zwaar. Wel leunt hij een beetje naar achter waardoor de deur dichtvalt indien deze half open staat. Ik vind hem er mooi uitzien. Je hoort hem af en toe, maar niet meer dan normaal is. Alles werkt naar verwachting, en we zijn er erg blij mee.

Officiele reactie van Atag 29-08-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor de mooie beoordeling. Leuk om te lezen dat de koel/vries combinatie naar verwachting is en jullie er blij mee zijn. Er zitten stelvoetjes onder de koel/vries waarmee je het toestel waterpas kunt zetten.

Wij wensen jullie heel veel plezier met de aankoop.

Met vriendelijke groet, Femke

v************@g******** 24-08-2023

Leuke aanbieding en ook nog eens 5 jaar garantie !!!!!

Geschreven voor: ETNA KCV143WIT

Product was in de aanbieding en ook nog eens de mogelijkheid voor extra garantie. TOP nu 5 jaar garantie.

Pluspunten

• Leuke aanbieding
  • 5 jaar garantie

Minpunten

• nog niet bekend

Officiele reactie van Atag 25-08-2023

Beste heer / mevrouw,

Wat fijn dat je deze koel-/vriescombinatie met een leuke aanbieding hebt kunnen kopen.
Nog veel fijner vinden wij het natuurlijk dat het toestel je ook goed bevalt!

We willen je bedanken voor de mooie beoordeling en wensen je heel veel plezier toe van je aankoop!

Cathma 30-06-2023

Prachtige koelkast voor 1-2 personen zonder kinderen

Geschreven voor: ETNA KCV143ZWA

Prima functionerende koelkast voor 1 a 2 personen. Mooie uitvoering.
Alleen niet geschikt voor gezin met kinderen. De zwarte kleur geeft veel vingerafdrukken op de front deuren. Die loop je de gehele tijd weg te poetsen.

Pluspunten

• Mooie koelkast

Minpunten

• Vingerafdrukken op front
  • Zwart is niet geschikt met kinderen

Officiele reactie van Atag 25-08-2023

Beste Cathma,

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over jouw koel-/vriescombinatie!

We willen je bedanken voor de mooie beoordeling en wensen je heel veel plezier toe van het toestel.

a*****************@i********* 31-05-2023

Degelijke combinatie

Geschreven voor: ETNA KCV143WIT

Koel-/vriescombinatie met een groot gebruiksgemak, een prima prijs-/kwaliteitsverhouding, voldoende ruimte voor gebruik als tweede combinatie en uiterst stil en degelijk uitgevoerd.

Pluspunten

• prijs-/kwaliteit
  • gebruiksgemak
  • stil

Minpunten

• geen
  • geen

Officiele reactie van Atag 01-06-2023

Beste heer / mevrouw,

Een 10! Daar worden wij natuurlijk blij van. Fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent met de koel-vriescombinatie. Het gebruiksgemak, de ruimte en natuurlijk de prijs/kwaliteitsverhouding bevallen jou gelukkig goed.

Mieke 23-05-2023

Klein & fijn

Geschreven voor: ETNA KCV143WIT

Goede prijs/kwaliteit. Prima qua grote voor 1 persoons huishouden. In de vriezer passen hele broden, ondanks dat de vriezer wat klein oogt. Planken in de koelkast zijn verstelbaar. Er kunnen dan zelfs drinkbakken recht op staan. Hij slaat regelmatig af, dan hoor je niks. Als hij aanslaat, is het gezoom acceptabel tot stil. Ophangsysteem van de deur was even wennen, oogt wat lomp. Maar ook wel handig om hem van boven open te kunnen doen. Ik ben blij om een koelvries voor deze prijs gevonden te hebben.

Pluspunten

• Passen hele broden in de vriezer
  • Koelkast Planken te verstelbaar
  • Stil/slaat regelmatig helemaal af

Minpunten

• Iets wat kleine groente lade.
  • Ophangsysteem deur oogt wat lomp
  • Wiebelt wat bij openen.

Officiele reactie van Atag 24-05-2023

Beste Mieke,

Bedankt voor het schrijven van deze leuke review! Het doet ons goed dat jij zo tevreden bent met de koel- vriescombinatie. Het gebruiksgemak, de ruimte en het geluidsniveau bevallen jou gelukkig goed.

w**********@c******** 22-05-2023

Extra koelen vries ruimte

Geschreven voor: ETNA KCV143WIT

Prima koel/vriescombinatie voor zo erbij, voor de warme zomerdagen als je koelruimte tekort komt.
Prima prijs en handig in gebruik omdat hij bijna overal kan staan. Fijn compact en zo hoog.
Kort om echt waar voor je geld een echte aanrader.

Pluspunten

• Laag gebruik Kwh
  • Handig klein en compact
  • Prima prijs
  • Blijft prima op temperatuur

Officiele reactie van Atag 23-05-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze leuke review met topscore! Het doet ons goed dat jij zo tevreden bent met deze mooie koel- vriescombinatie. De prijs/kwaliteitsverhouding, het gebruiksgemak en handige formaat bevallen jou gelukkig goed. Laat die mooie zomerdagen maar komen!

Max 14-04-2023

Fantastische koelkast

Geschreven voor: ETNA KCV143ZWA

Product werkt fantastisch en voor de prijs van het product een goede aankoop

Pluspunten

• Voldoende ruimte
  • Erg stil

Officiele reactie van Atag 17-04-2023

Beste Max,

Een 10😊 Dank je wel voor deze mooie beoordeling. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de werking en ruimte van de koelkast.
We wensen je veel koelplezier toe.

Marijke

Bettina 03-04-2023
  • Product gekregen

Goede koelkast

Geschreven voor: ETNA KCV143WIT

Een hele fijne koelkast en heb nog geen minpunten kunnen ontdekken.
Dit is mijn eerste Etna koelkast en vind het een goede kwaliteit/prijs verhouding.

Pluspunten

• Stil
  • Compact
  • Energiezuinig

Minpunten

• Geen minpunten

Officiele reactie van Atag 04-04-2023

Beste Bettina,

Dankjewel voor het schrijven van deze review en de mooie score! Het doet ons goed te lezen dat je zo tevreden bent met jouw nieuwe koelkast en je zelfs nog geen minpunten hebt kunnen ontdekken.

We wensen je heel veel koelplezier toe!

j*******@h****** 16-03-2023

Een goedkoop en goed product

Geschreven voor: ETNA KCV143WIT

Goedkoop in aanschaf. Gebruikes vriendelijk. Goede garantie.lange garantie van de etna die je online registratie nog kun verlengen

Pluspunten

• Goedkoop
  • Goed product

Minpunten

• Tot heden geen
Officiele reactie van Atag 17-03-2023

Beste heer / mevrouw,

Wow, een 10! Hier worden wij natuurlijk blij van. Nog veel leuker vinden wij het dat de koel-/vriescombinatie jou zo goed bevalt!

We willen je bedanken voor het schrijven van deze mooie beoordeling en wensen je heel veel plezier van je aankoop.

Conny 11-03-2023

Prima, maat en afmetingen voor 1-2 personen.

Geschreven voor: ETNA KCV143ZWA

Ik heb dit product gekocht ivm de kleur en de afmetingen.

Wij hebben binnen 2 weken, 2 dezelfde koelvriescombinaties gekocht. Bij levering zat er bij de ene een flinke deuk in de deur. Deze is vervangen en is prima.
De 2de is afgelopen maandag geleverd. Deze heeft een kleine buts, ook in de deur.
Dit heb ik meteen gemeld bij de verkoper. De verkoper, heeft contact opgenomen met ETNA maar hierop heb ik nog geen reactie mogen ontvangen.

Jammer, dat er geen zelfde zwarte vaatwasser van is.

Pluspunten

• Afmetingen en model

Minpunten

• Bij levering, deuken in de deuren

Officiele reactie van Atag 13-03-2023

Beste Conny,

Bedankt voor het schrijven van deze review, fijn dat de deur van de eerste koelkast zo snel is vervangen, wij gaan er van uit dat ook de 2e koelkast zo spoedig mogelijk hersteld zal worden.

Jouw feedback over de kleur nemen bij mee in de ontwikkeling van nieuwe producten.

Wij wensen jou heel veel plezier van de koel- vriescombinaties!

g***************@h********** 20-12-2022

Klein en toch ruim

Geschreven voor: ETNA KCV143WIT

De praktische indeling van de koelkast biedt toch veel ruimte. Ook diepvriesgedeelte is voor een éénpersoonsgezin voldoende. De bovenste lade van het diepvriesgedeelte vind ik interessant om kleinere hoeveelheden in te bewaren.
Zeer tevreden met mijn aankoop.

Pluspunten

• goede indeling
  • lade in vriesvak

Officiele reactie van Atag 21-12-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze positieve review.
Wat fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent over het gebruiksgemak en de ruimte van de koel- vriescombinatie.

a*****@h********** 30-11-2022

Prima koel/vries combinatie

Geschreven voor: ETNA KCV143WIT

Prima koelkast/diepvries combinatie. Klein voormaat, wat prima is voor een 1 of 2 persoonshuishouden. De zijkanten en bovenkant een leuk design.

Pluspunten

• leuk design
  • klein formaat

Officiele reactie van Atag 01-12-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor deze mooie score! Leuk om te lezen dat het formaat en design van dit model jou zo goed bevallen.

We wensen je heel veel koelplezier.

Te breiden gebruiker 28-11-2022

Aanrader deze koelvries combinatie.

Geschreven voor: ETNA KCV143WIT

Ruime en goed ingedeeld koel en vries combinatie die doet wat van hem verwacht wordt.
De deuren zijn gemakkelijk van links openend naar rechts openend te bouwen. Met gebruik van de duidelijke handleiding.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Voldoende inhoud
  • Zuinig met energie

Minpunten

• Nvt

Officiele reactie van Atag 29-11-2022

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor de mooie review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de KCV143wit en deze ook aanbeveelt.

Wij wensen je veel koelplezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke

j***************@g******** 30-10-2022

Een aanrader voor een eenpersoonshuishouden!

Geschreven voor: ETNA KCV143WIT

Deze koel/vrieskast hebben we voor onze broer gekocht. Hij woont alleen en dit is een mooie combinatie voor een eenpersoonshuishouden.
Hij heeft nu een vriesgedeelte en een koelkast die op ooghoogte is, ook handig als je wat ouder wordt.
En ook de bestelling en de levering is vlot geregeld!

Pluspunten

• Een mooi formaat!

Officiele reactie van Atag 31-10-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat je deze koelkast cadeau hebt gegeven en jouw broer tevreden is met deze keuze.

Marijke

Fridel 19-10-2022

Etna

Geschreven voor: ETNA KCV143WIT

Prima product koelt vriest goed.Genoeg ruimte in de koelkast voor eenpersoons huishouden .Maak bijna geen geluid .De koelkast voldoet aan al mijn eisen.Energie E klasse zuinig komt goed uit met de huidige stroom prijs.

Officiele reactie van Atag 20-10-2022

Beste Fridel,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze review.
Wat fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent met de koel- vriescombinatie.
De ruime indeling, het geluidsniveau en het mooie design bevallen jou goed.
Ook de duurzaamheid is natuurlijk erg belangrijk, zeker in deze tijd!

t**********@g******** 16-10-2022

koel/vriescombinatie

Geschreven voor: ETNA KCV143WIT

compact maar efficiënt in ruimtegebruik
hij is geruisloos en koelt en vriest prima
ik kan niet anders zeggen dat ik blij ben met deze aankoop

Officiele reactie van Atag 17-10-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor deze mooie topscore!
Wat fijn dat jij zo tevreden bent over het gebruiksgemak, het mooie design en geluidsniveau.

s**********@h********** 09-10-2022

Koelkas etna

Geschreven voor: ETNA KCV143WIT

De maat was precies goed alles in 1.
Mooi kleur wit
Denk goed merk
Deur wel moeilijk te verwisselen heb je wel man bij nodig.

Pluspunten

• Hoogte

Minpunten

• Deur moeilijk verwisselen moet je man voor hebben.

Officiele reactie van Atag 11-10-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze positieve review.
Wat fijn dat jij tevreden bent, dat zien wij natuurlijk graag!
Jammer dat het verwisselen van de deur een lastige klus was, hopelijk is ook dit goed gekomen en draait de deur nu de goede kant op.