Samsung RS68N8221SL/EF - Reviews

Amerikaanse koelkast
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
407 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RS68N8221SL/EF op Kieskeurig.nl.

9,1

Anoniem 28-10-2019

ZUINIG, MOOI, RUIM

Geschreven voor: Samsung RS68N8221SL/EF

Mijn vorige Amerikaanse koelkast was ook een Samsung ( RD21 DPMS) Deze heb ik 15 jaar gehad en staat nu te draaien in ons clubhuis!

Anoniem 18-09-2019

Fijne koelvriescombinatie

Geschreven voor: Samsung RS68N8221SL/EF

Wat een ruimte heeft deze koelkast!
Veel opbergruimte. Je kunt nog meer vriesruimte creëren door wat lades en het ijsblokjesdeel te verwijderen en deze te vervangen door bijgeleverde accessoires.
De koelkast geeft een signaal als hij te lang open staat.

Ik ben zeer tevreden!

Alex1234 15-09-2019

Super koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221SL/EF

Ik heb hem net een paar dagen in huis en dat bevalt goed.
Ruime koelgedeelte en vries gedeelte.
Heerlijk koud water en ijsklontjes.

Wilma M 12-09-2019

Fantastische koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221SL/EF

Onze Samsung side by side koelkast heeft het na 14 jaar begeven. Gelijk weer een nieuwe side by side bij Samsung besteld. Zo’n fijne koelkast!!!

Gerrti 07-09-2019

Gewelidge koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221SL/EF

Wij zijn erg blij en tevreden met deze mooie koelkast. Naast een geweldig mooi uiterlijk vallen ook de mogelijkheden om de indeling aan te passen, bijv, het ijsblokjes reservoir eruit halen, extra schap als de lades uit de vriezer worden gehaald.
Zeker bij installatie is het ook erg handig dat, naast de in te stellen temperatuur, ook e actuele temperatuur wordt getoond. Dan weet je wanneer het vries gedeelte op temperatuur is. Mooie led verlichting.

Anoniem 13-08-2019

Geweldige koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221SL/EF

Dit is niet zomaar een koelkast, wat een geweldenaar, na uitpakken een pronkstuk erbij, wel de lelijke sticker van 10 jaar garantie verwijderd, zelf op de waterleiding aangesloten (wel het filter goed bevestigen) na 1 dag aangezet, en de volgende dag al koel water en ijsblokjes, en wat een ruimte, mis wel een wijnrek, hoop dat die ergens te bestellen is, er is m.i. wel een uitsparing voor. Kortom een aanwinst.

Johan7812 27-07-2019

mooie ruime koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221SL/EF

Lang getwijfeld of ik een amerikaanse koelkast zou kopen maar totaal geen spijt van.
Twee apparaten in 1 ..koel en vries .. scheelt ruimte en is energie zuiniger als twee losse apparaten.. heb nu dan ook meer koel en vriesruimte als voorheen en altijd handig tapwater met ijs functie .
Wat wel even wennen is is de lage bromtoon die deze machine maakt verder zeer tevreden.

Anoniem 22-06-2019

Prachtig design

Geschreven voor: Samsung RS68N8221SL/EF

Ik heb vorige maand een Samsung Amerikaanse koelkast gekocht en ben zeer tevreden.
Heel geluidsarm prachtig design. Veel opbergruimte in vriezer maar ook in koelkast. Handig dat de tiptoetsen in de koelkast zitten. Bij de vorige koelkast zaten ze op de deur en werden wel eens per ongeluk aan geraakt zonder te weten met aanstoten. Wel heel jammer dat de filter niet binnen in de koelkast zit maar buiten! Ook zeer slecht uitgelegd hoe de filter moet worden aan gesloten. Ook is nergens aan gegeven dat het 48 uur duurt voordat de koelkast ijsklontjes maakt.

Geert-Jan 13-06-2019

Prachtige koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221SL/EF

Mooie Amerikaans koelkast, strak vormgegeven, erg ruim en weinig lawaai (zacht geruis op de achtergrond)

Pluspunten

• mooi design
  • stil

jeedee 02-06-2019

top koelkast

mooie ruimte koelkast
vervangt onze oude Met 2 vriezlades EN ook nog een vriezer tafel model.
ruim genoeg dus.
met de vaste waterleiding aansluiting altijd beschikking over koud water en ijsblokjes.
van alle gecheckte amerikaanse koelkasten kwam deze steeds weer in de top naar boven. voor iets meer TOCH de iets energie zuinige variant gekozen.
(je kunt dus nog 100,- besparen)

Frank Verheijden 28-05-2019

Gebruikersgemak door overzichtelijke indeling.

Geschreven voor: Samsung RS68N8221SL/EF

Koelkast en vriezer zijn lekker groot. We kunnen veel kwijt. Bovendien de functies ijsblokjes en het crushed nodigen uit om een lekker gekoeld drankje te maken. Zelfs de kleinkinderen verdringen zich om een limonade met (crushed) ijs te tappen.

Pluspunten

• is stil.

Minpunten

• De koelkast is hoorbaar bij het ijs maken.en

Henkdoc01 17-05-2019

Top product

Geschreven voor: Samsung RS68N8221SL/EF

Koelkast in goede orde ontvangen en geplaatst door Coolblue
Vrijwel geen geluid!
Zeer ruim!
Smart Home adapter via Amazon USA besteld. Deze geïnstalleerd en koelkast verbonden met Smart Things. In 1 minuut werkte alles perfect! Controleer de koelkast dus nu op afstand!!!
Samsung: wanneer is de adapter in Nederland te verkrijgen?

Anoniem 12-05-2019

Echt een geweldige koelkast!

Geschreven voor: Samsung RS68N8221SL/EF

Wat een ruimte! Echt geweldig, en opties voor snel koelen of snel vriezen werken super! Ijsblokjes worden snel gemaakt en een super aankoop!!

Ruud1610 06-05-2019

Super stil, mega veel ruimte en strak design

Geschreven voor: Samsung RS68N8221SL/EF

Superblij met mijn nieuwe samsung amerikaanse koelkast. Hiervoor een energieslurpende Amana gehad die 18 jaar trouwe dienst heeft geleverd. Echter, deze Samsung is veel stiller, veel meer ruimte. Enige minpuntje is dat je voor het koude water of ijsklontjes een breedglas moet gebruiken anders loop je kans dat het er langs loopt. Maar dat wist ik vooraf vanwege de reviews die ik gelezen had. Verder super product en zeer goede bezorgservice van Dynalogic.

Anoniem 19-04-2019

Super veel ruimte

Geschreven voor: Samsung RS68N8221SL/EF

Super mooie grote koelkast met mega veel ruimte. 5 boodschappen met spullen in de koelkast en er is nog zo veel ruimte over.

Eddy 17-04-2019

Top koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221SL/EF

Voor deze Samsung gekozen vanwege de classificatie A++, de grote koel- en vriesruimte, duidelijke en makkelijk bedienbare water en ijsblokjes dispenser en natuurlijk het mooie en strakke uiterlijk.

Pluspunten

• slechts 39dB
  • grote koelruimte
  • grote vriesruimte
  • extra vak onder in de koelkastdeur

J Verhoeven 12-03-2019

Prachtige amerikaanse koelkast!

Geschreven voor: Samsung RS68N8221SL/EF

Prachtige amerikaanse koelkast. Het is heel prettig om een duidelijk overzicht te hebben van je ingevroren voedsel. Puzzellen met vrieslades is verleden tijd! Zowel de koelkast als de vriezer zijn mooi verlicht wat ook echt een plus is. De waterleiding voor water en ijs is eenvoudig te installeren. Wat jammer is is dat deze koelkast icm een smarthub gekoppeld kan worden aan de Samsung Smartthings app. Helaas is deze smarthub in Nederland niet verkrijgbaar.

Bartdog 02-03-2019

Nette koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221SL/EF

Mooie en ruime koelkast voor een nette prijs. Eenvoudig aan te sluiten en te verplaatsen koelkast en vriezer zijn ruim door de grote deuren is wel afstand aan de zijkanten nodig zodat de deuren goed open kunnen.

- filter onhandig aan de buitenkant.
- geen verlichting bij de water dispensor
- smalle glazen zijn lastig te tappen

SusanV 02-03-2019

Fijne ruime en stille koelkast / vriezer

Geschreven voor: Samsung RS68N8221SL/EF

Een week geleden gekocht, volgende dag bezorgd en nu al zo blij mee! Onze oude Amerikaanse koelkast was 18 jaar oud en hebben we vervangen voor een Samsung. Dus een overstap naar ander merk, altijd spannend maar helemaal goed uitgepakt! Fijne ruime en vooral ook stille koelkast / vriezer, een aanrader!

Gerda123 16-02-2019

mooi design

Geschreven voor: Samsung RS68N8221SL/EF

een goede amerikaanse koelkast met ijsblokjesmachine, deze hebben we voor de lol voor onszelf en onze hond erbij gedaan, hij is dol op ijsblokjes en wij hebben geen echt koud water uit de kraan. klein minpuntje, hij staat de hele dag aan, ik weet niet of dat de bedoeling is.