Samsung RS68N8221SL/EF - Reviews

Amerikaanse koelkast
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
407 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RS68N8221SL/EF op Kieskeurig.nl.

Marinda 14-11-2018

Lekker ruim en overzichtelijk

Geschreven voor: Samsung RS68N8221SL/EF

Super koelkast voor een groot gezin mijn tweede koelkast is zelfst geheel overbodig geworden. Heel stil en fraai vorm gegeven. heel blij met deze koelkast.

Jaapdien 14-11-2018

IJskoud

Geschreven voor: Samsung RS68N8221SL/EF

Koelkast nu 3 dagen in huis. Na installatie zeer snel op gevraagde temperatuur. Alles werkt perfect en de ingestelde waarden zijn opmerkelijk stabiel. Hij ziet er ook nog prima uit en oogt zeer degelijk. Plastic snelkoppelingen voor de wateraansluiting werken makkelijk. Hoewel ik aanvankelijk bedenkingen had over het ontbreken van metalen schroefverbindingen blijken de snelkoppelingen uitstekend te werken. Ik heb het volste vertrouwen in de lekvrije verbinding met de waterleiding.

Coen 11-11-2018

Mooi design en functioneel

Geschreven voor: Samsung RS68N8221SL/EF

Zuinige Amerikaanse koelkast met goede indeling en mooi design.
Werkt uitstekend en geeft weinig geluid.

Soetjes 08-11-2018

Wat een ruimte

Geschreven voor: Samsung RS68N8221SL/EF

Prachtig, strakke koelkast. Ruimte is goed benut en overweldigend. Wij waren al gewend aan een Amerikaanse koelkast maar normaal hebben wij met een verjaardag ruimte te kort maar met deze koelkast paste zelfs de taart erin. Het drinkwater is voorzien van een filter. Heerlijk om te drinken. Daar hebben wij geen Spa meer voor nodig. Alles is naar onze wens en zelfs met de verlichting zijn wij blij.

Alina85 31-10-2018

Super blij mee

Geschreven voor: Samsung RS68N8221SL/EF

Ik dacht eerst wat een kleine koelkast tot ik hem open deed . Hij is erg diep van binnen ideaal voor groot gezin . Alles werkt perfect . Super blij ook met water despenser en ijsblokjes en chrusher. Alles blijft veel langer vers in de extra vershoudlades en alles is snel op temperatuur . Blij met vele opties en plek ook het vriesgedeelte is super en extra koude stand werkt ook perfect . Echt een aanrader!!

remmelin 20-10-2018

goede aankoop

vandaag binnengekregen,
eenvoudig aansluitbaar, snel op temperatuur, en stil.
hier gaan we plezier van hebben

ArjanZ 19-10-2018

Geweldige ruime en stille koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221SL/EF

Ik heb de koelkast nu een week in huis. De kast koelt.en vriest perfect en is heel snel op temperatuur. Ik heb de motor nog niet gehoord. Ook de ijsblokjes worden nagegenoeg stil gemaakt.
Het aansluiten was met.de handleiding erbij zeer.eenvoudig.
Deze keus hadden we veel eerder moeten maken.

SoofSnoek 16-10-2018

Heerlijk ruime koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221SL/EF

Na jarenlang gebruik gemaakt te hebben van een normale koel-vriescombinatie is deze koelkast van Samsung een verademing. Ik had niet gedacht dat een Amerikaanse koelkast zo'n gebruiksgenot met zich mee zou brengen. Als de deuren opent hoor je bijna een echo, zo ruim is hij van binnnen.

Het design mag er ook zijn. Waar voorheen de koelkast een groot wit object in de keuken was, ziet deze koelkast er prachtig uit. Hij is als het ware onderdeel van een geheel geworden. Het valt de visite ook gelijk op; hebben jullie een nieuwe keuken?, wordt er regelmatig gevraagd.

De ijsklontjesdispenser hebben we tijdens de warme dagen veel gebruikt. Er komen zowel normale ijsklontjes, crushed ice, als koud water uit. Nu de dagen kouder worden komt er zo nu en dan een ijsklontje uit die in een alcoholische versnapering belandt. Met andere woorden; wij zullen het hele jaar van deze functie gebruik maken.

Tot slot wil ik vermelden dat de koelkast erg ruim is, maar dat doet het formaat wel vermoeden. En de koelkast koelt ook nog eens perfecr. De temperatuur kun je zelf eenvoudig instellen.

Pluspunten

• Ruim
  • Ijsklontjesdispenser

Minpunten

• Niet gevonden

djfrans 08-09-2018

lekker veel ruimte

Geschreven voor: Samsung RS68N8221SL/EF

ik heb deze koelkast vorige maand via internet gekocht en hij werd op een aangevraagde dag geleverd.
heb m nu 1 dag draaien en hij is erg ruim.

RonaldS 05-08-2018

Geweldige koelkast met beste inhoud

Ik heb deze koelkast nu 3 weken in huis
Maar wat een topper als het buiten warmer word
Ruim voldoende inhoud in de koelkast en vriezer.
De koelwater functie en de de ijsklontjes en Crushed Ice functie is heerlijk als het wat warmer is.
Aanrader als je van koelte houd!

Pluspunten

• Inhoud
  • Koelwater
  • Ijsmachine
  • Mooie verlichting

Serizo 04-08-2018

Geweldig design

Geschreven voor: Samsung RS68N8221SL/EF

Vandaag de koelkast ontvangen, netjes aangesloten.
Ben er echt blij mee.
Zoals al mijn Samsung Componenten, 3 TV's 6 telefoons, Bluerayspeler

Danielle1990 03-08-2018

Hele mooie en ruime koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221SL/EF

Ik was de gelukkige die deze koelkast mocht testen.
We hadden zelf een heel oud en Klein dingetje dus toen deze binnenkwam stonden we echt even een vreugdedansje te maken.
Wat een ruimte!
Wat een mooi uiterlijk!
Wat een geweldige fijne koelkast en vriezer!
Hij koelt ontzettend snel en goed, hij is ontzettend stil en de ijsblokjes zijn vooral nu met de hittegolven echt een geweldige luxe. Werkt goed.
Als ik echt een minpuntje moet noemen, naast alle pluspunten natuurlijk is dan het openen van de koelkast en vriezer.
De opening zit in het midden en dan moet je echt met je hand erin, en als je je handen vol hebt dan is dit wel een beetje lastig.
Maar dat is echt zeuren, als je ene aantal spulletjes in je handen hebt om even snel de koelkast te openen is dit uiteraard geen probleem

Pluspunten

• uiterlijk
  • stil
  • zuinig
  • koelt en vriest heel goed

Minpunten

• openen van koelkast of vriesdeur

niels72 13-07-2018

Ruime en energiezuinige gezinskoelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221SL/EF

Vorige week gekocht en een enorme verbetering t.o.v. de oude koel/vries combinatie die we hadden. Energiezuinig, ruim, koelt goed en blijft goed op temperatuur ook bij openen van de deur, luxe met ijsklontjes, crushed ice en gekoeld water en een alarm bij open deur wat met kinderen ook gemakkelijk is.