Samsung RS68N8221SL/EF - Reviews

Amerikaanse koelkast
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
407 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RS68N8221SL/EF op Kieskeurig.nl.

9,1

Anoniem 22-06-2019

Prachtig design

Geschreven voor: Samsung RS68N8221SL/EF

Ik heb vorige maand een Samsung Amerikaanse koelkast gekocht en ben zeer tevreden.
Heel geluidsarm prachtig design. Veel opbergruimte in vriezer maar ook in koelkast. Handig dat de tiptoetsen in de koelkast zitten. Bij de vorige koelkast zaten ze op de deur en werden wel eens per ongeluk aan geraakt zonder te weten met aanstoten. Wel heel jammer dat de filter niet binnen in de koelkast zit maar buiten! Ook zeer slecht uitgelegd hoe de filter moet worden aan gesloten. Ook is nergens aan gegeven dat het 48 uur duurt voordat de koelkast ijsklontjes maakt.

Geert-Jan 13-06-2019

Prachtige koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221SL/EF

Mooie Amerikaans koelkast, strak vormgegeven, erg ruim en weinig lawaai (zacht geruis op de achtergrond)

Pluspunten

• mooi design
  • stil

jeedee 02-06-2019

top koelkast

mooie ruimte koelkast
vervangt onze oude Met 2 vriezlades EN ook nog een vriezer tafel model.
ruim genoeg dus.
met de vaste waterleiding aansluiting altijd beschikking over koud water en ijsblokjes.
van alle gecheckte amerikaanse koelkasten kwam deze steeds weer in de top naar boven. voor iets meer TOCH de iets energie zuinige variant gekozen.
(je kunt dus nog 100,- besparen)

Frank Verheijden 28-05-2019

Gebruikersgemak door overzichtelijke indeling.

Geschreven voor: Samsung RS68N8221SL/EF

Koelkast en vriezer zijn lekker groot. We kunnen veel kwijt. Bovendien de functies ijsblokjes en het crushed nodigen uit om een lekker gekoeld drankje te maken. Zelfs de kleinkinderen verdringen zich om een limonade met (crushed) ijs te tappen.

Pluspunten

• is stil.

Minpunten

• De koelkast is hoorbaar bij het ijs maken.en

Henkdoc01 17-05-2019

Top product

Geschreven voor: Samsung RS68N8221SL/EF

Koelkast in goede orde ontvangen en geplaatst door Coolblue
Vrijwel geen geluid!
Zeer ruim!
Smart Home adapter via Amazon USA besteld. Deze geïnstalleerd en koelkast verbonden met Smart Things. In 1 minuut werkte alles perfect! Controleer de koelkast dus nu op afstand!!!
Samsung: wanneer is de adapter in Nederland te verkrijgen?

Anoniem 12-05-2019

Echt een geweldige koelkast!

Geschreven voor: Samsung RS68N8221SL/EF

Wat een ruimte! Echt geweldig, en opties voor snel koelen of snel vriezen werken super! Ijsblokjes worden snel gemaakt en een super aankoop!!

Ruud1610 06-05-2019

Super stil, mega veel ruimte en strak design

Geschreven voor: Samsung RS68N8221SL/EF

Superblij met mijn nieuwe samsung amerikaanse koelkast. Hiervoor een energieslurpende Amana gehad die 18 jaar trouwe dienst heeft geleverd. Echter, deze Samsung is veel stiller, veel meer ruimte. Enige minpuntje is dat je voor het koude water of ijsklontjes een breedglas moet gebruiken anders loop je kans dat het er langs loopt. Maar dat wist ik vooraf vanwege de reviews die ik gelezen had. Verder super product en zeer goede bezorgservice van Dynalogic.

Anoniem 19-04-2019

Super veel ruimte

Geschreven voor: Samsung RS68N8221SL/EF

Super mooie grote koelkast met mega veel ruimte. 5 boodschappen met spullen in de koelkast en er is nog zo veel ruimte over.

Eddy 17-04-2019

Top koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221SL/EF

Voor deze Samsung gekozen vanwege de classificatie A++, de grote koel- en vriesruimte, duidelijke en makkelijk bedienbare water en ijsblokjes dispenser en natuurlijk het mooie en strakke uiterlijk.

Pluspunten

• slechts 39dB
  • grote koelruimte
  • grote vriesruimte
  • extra vak onder in de koelkastdeur

J Verhoeven 12-03-2019

Prachtige amerikaanse koelkast!

Geschreven voor: Samsung RS68N8221SL/EF

Prachtige amerikaanse koelkast. Het is heel prettig om een duidelijk overzicht te hebben van je ingevroren voedsel. Puzzellen met vrieslades is verleden tijd! Zowel de koelkast als de vriezer zijn mooi verlicht wat ook echt een plus is. De waterleiding voor water en ijs is eenvoudig te installeren. Wat jammer is is dat deze koelkast icm een smarthub gekoppeld kan worden aan de Samsung Smartthings app. Helaas is deze smarthub in Nederland niet verkrijgbaar.

Bartdog 02-03-2019

Nette koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221SL/EF

Mooie en ruime koelkast voor een nette prijs. Eenvoudig aan te sluiten en te verplaatsen koelkast en vriezer zijn ruim door de grote deuren is wel afstand aan de zijkanten nodig zodat de deuren goed open kunnen.

- filter onhandig aan de buitenkant.
- geen verlichting bij de water dispensor
- smalle glazen zijn lastig te tappen

SusanV 02-03-2019

Fijne ruime en stille koelkast / vriezer

Geschreven voor: Samsung RS68N8221SL/EF

Een week geleden gekocht, volgende dag bezorgd en nu al zo blij mee! Onze oude Amerikaanse koelkast was 18 jaar oud en hebben we vervangen voor een Samsung. Dus een overstap naar ander merk, altijd spannend maar helemaal goed uitgepakt! Fijne ruime en vooral ook stille koelkast / vriezer, een aanrader!

Gerda123 16-02-2019

mooi design

Geschreven voor: Samsung RS68N8221SL/EF

een goede amerikaanse koelkast met ijsblokjesmachine, deze hebben we voor de lol voor onszelf en onze hond erbij gedaan, hij is dol op ijsblokjes en wij hebben geen echt koud water uit de kraan. klein minpuntje, hij staat de hele dag aan, ik weet niet of dat de bedoeling is.

jeroen83 25-01-2019

Eenmaal in huis wil je nooit meer anders.

Geschreven voor: Samsung RS68N8221SL/EF

Altijd al een Amerikaanse koelkast willen hebben en dan nu eindelijk 1 gekocht.
Wat een ruimte, bijna niet geheel vol te krijgen.
Zeker de ijsblokjes / koud water dispenser is geweldig. Nooit meer een tekort aan ijs / gekoeld water.
Een aanwinst in elke keuken. Voor mij nooit meer een ander type koelkast.
Zeker met een groot gezin kan je bijna niet zonder.

Jurik 07-01-2019

heerlijke koelkast.

Geschreven voor: Samsung RS68N8221SL/EF

werkelijk een aanwinst. Wat een ruimte en wat een overzicht. We hadden 2 losse koelkasten en een losse diepvries. Nu alles in één. De kids vinden de ijsblokjesmaker en koud water helemaal geweldig.

Marinda 14-11-2018

Lekker ruim en overzichtelijk

Geschreven voor: Samsung RS68N8221SL/EF

Super koelkast voor een groot gezin mijn tweede koelkast is zelfst geheel overbodig geworden. Heel stil en fraai vorm gegeven. heel blij met deze koelkast.

Jaapdien 14-11-2018

IJskoud

Geschreven voor: Samsung RS68N8221SL/EF

Koelkast nu 3 dagen in huis. Na installatie zeer snel op gevraagde temperatuur. Alles werkt perfect en de ingestelde waarden zijn opmerkelijk stabiel. Hij ziet er ook nog prima uit en oogt zeer degelijk. Plastic snelkoppelingen voor de wateraansluiting werken makkelijk. Hoewel ik aanvankelijk bedenkingen had over het ontbreken van metalen schroefverbindingen blijken de snelkoppelingen uitstekend te werken. Ik heb het volste vertrouwen in de lekvrije verbinding met de waterleiding.

Coen 11-11-2018

Mooi design en functioneel

Geschreven voor: Samsung RS68N8221SL/EF

Zuinige Amerikaanse koelkast met goede indeling en mooi design.
Werkt uitstekend en geeft weinig geluid.

Soetjes 08-11-2018

Wat een ruimte

Geschreven voor: Samsung RS68N8221SL/EF

Prachtig, strakke koelkast. Ruimte is goed benut en overweldigend. Wij waren al gewend aan een Amerikaanse koelkast maar normaal hebben wij met een verjaardag ruimte te kort maar met deze koelkast paste zelfs de taart erin. Het drinkwater is voorzien van een filter. Heerlijk om te drinken. Daar hebben wij geen Spa meer voor nodig. Alles is naar onze wens en zelfs met de verlichting zijn wij blij.

Alina85 31-10-2018

Super blij mee

Geschreven voor: Samsung RS68N8221SL/EF

Ik dacht eerst wat een kleine koelkast tot ik hem open deed . Hij is erg diep van binnen ideaal voor groot gezin . Alles werkt perfect . Super blij ook met water despenser en ijsblokjes en chrusher. Alles blijft veel langer vers in de extra vershoudlades en alles is snel op temperatuur . Blij met vele opties en plek ook het vriesgedeelte is super en extra koude stand werkt ook perfect . Echt een aanrader!!