Samsung RS68N8221SL/EF - Reviews

Inhoud koelruimte
407 liter inhoud

SoofSnoek 16-10-2018

Heerlijk ruime koelkast

Na jarenlang gebruik gemaakt te hebben van een normale koel-vriescombinatie is deze koelkast van Samsung een verademing. Ik had niet gedacht dat een Amerikaanse koelkast zo'n gebruiksgenot met zich mee zou brengen. Als de deuren opent hoor je bijna een echo, zo ruim is hij van binnnen.

Het design mag er ook zijn. Waar voorheen de koelkast een groot wit object in de keuken was, ziet deze koelkast er prachtig uit. Hij is als het ware onderdeel van een geheel geworden. Het valt de visite ook gelijk op; hebben jullie een nieuwe keuken?, wordt er regelmatig gevraagd.

De ijsklontjesdispenser hebben we tijdens de warme dagen veel gebruikt. Er komen zowel normale ijsklontjes, crushed ice, als koud water uit. Nu de dagen kouder worden komt er zo nu en dan een ijsklontje uit die in een alcoholische versnapering belandt. Met andere woorden; wij zullen het hele jaar van deze functie gebruik maken.

Tot slot wil ik vermelden dat de koelkast erg ruim is, maar dat doet het formaat wel vermoeden. En de koelkast koelt ook nog eens perfecr. De temperatuur kun je zelf eenvoudig instellen.

Pluspunten

• Ruim
  • Ijsklontjesdispenser

Minpunten

• Niet gevonden

djfrans 08-09-2018

lekker veel ruimte

ik heb deze koelkast vorige maand via internet gekocht en hij werd op een aangevraagde dag geleverd.
heb m nu 1 dag draaien en hij is erg ruim.

RonaldS 05-08-2018

Geweldige koelkast met beste inhoud

Ik heb deze koelkast nu 3 weken in huis
Maar wat een topper als het buiten warmer word
Ruim voldoende inhoud in de koelkast en vriezer.
De koelwater functie en de de ijsklontjes en Crushed Ice functie is heerlijk als het wat warmer is.
Aanrader als je van koelte houd!

Pluspunten

• Inhoud
  • Koelwater
  • Ijsmachine
  • Mooie verlichting

Serizo 04-08-2018

Geweldig design

Vandaag de koelkast ontvangen, netjes aangesloten.
Ben er echt blij mee.
Zoals al mijn Samsung Componenten, 3 TV's 6 telefoons, Bluerayspeler

Danielle1990 03-08-2018

Hele mooie en ruime koelkast

Ik was de gelukkige die deze koelkast mocht testen.
We hadden zelf een heel oud en Klein dingetje dus toen deze binnenkwam stonden we echt even een vreugdedansje te maken.
Wat een ruimte!
Wat een mooi uiterlijk!
Wat een geweldige fijne koelkast en vriezer!
Hij koelt ontzettend snel en goed, hij is ontzettend stil en de ijsblokjes zijn vooral nu met de hittegolven echt een geweldige luxe. Werkt goed.
Als ik echt een minpuntje moet noemen, naast alle pluspunten natuurlijk is dan het openen van de koelkast en vriezer.
De opening zit in het midden en dan moet je echt met je hand erin, en als je je handen vol hebt dan is dit wel een beetje lastig.
Maar dat is echt zeuren, als je ene aantal spulletjes in je handen hebt om even snel de koelkast te openen is dit uiteraard geen probleem

Pluspunten

• uiterlijk
  • stil
  • zuinig
  • koelt en vriest heel goed

Minpunten

• openen van koelkast of vriesdeur

niels72 13-07-2018

Ruime en energiezuinige gezinskoelkast

Vorige week gekocht en een enorme verbetering t.o.v. de oude koel/vries combinatie die we hadden. Energiezuinig, ruim, koelt goed en blijft goed op temperatuur ook bij openen van de deur, luxe met ijsklontjes, crushed ice en gekoeld water en een alarm bij open deur wat met kinderen ook gemakkelijk is.