Samsung RS68N8220S9 - Reviews

Amerikaanse koelkast
A+ energieklasse
Inhoud koelruimte
407 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Hoota 01-11-2018

Geweldige koelkast

Ik heb deze koelkast een maand geleden gekocht en we zijn der thuis super blij mee ! Dit is echt een geweldige koelkast met een hele goede koeling en verlichting. Top product !

Tyknl 18-09-2018

Prima apparaat en een eyecatcher in de keuken!

Deze koelkast mochten we testen en daar zijn we erg blij mee. Nooit eerder hadden we een Amerikaanse koelkast en inmiddels zijn we er zeker van dat onze volgende koelkast een Amerikaanse wordt. Wat een ruimte zit er in. Zowel het vriesvak en het koelgedeelte hielden we ruimte over toen we onze spullen er in gezet hadden.
Mooi overzichtelijk interieur met ruime vakken. Alleen het eierrekje lijkt niet goed te passen. Eventueel een extra plank om een klein vakje mee te maken zou ook een optie kunnen zijn.
Verder niets dan lof, met de knoppen zijn zowel de temperatuur van het koelgedeelte als van het vriesgedeelte apart in te stellen met stappen van een graad.
Qua onderhoud is de koelkast makkelijk bij te houden. Een vochtig doekje erover en hij is weer schoon. (Ook met twee kleine kinderen die overal met hun handjes aan zitten.) Ontdooien hoeft niet meer. Enige wat als wat minder makkelijk ervaren zou kunnen worden is het vervangen van het waterfilter. Dat moet eens per halfjaar. Op zich niet moeilijk maar wel goed om over na te denken of je nog makkelijk bij het filter kan als de koelkast geplaatst is.
Wat voor ons echt een pluspunt is, is het watertappunt en de ijsblokjesmachine. Crushed ice functie gebruiken we niet. De ijsklontjes vinden we handiger in drinken.
Met het watertappunt met koel water drinken wij meer water dan voorheen. De ijsklontjes blijven ook na de eerste paar dagen gebruikt worden. Ik verwacht dat we het reservoir ook gewoon in de winter laten vullen om ijsklontjes te gebruiken. Mochten we dat toch niet gebruiken in de winter dan kun je de ijsblokjesmachine uitzetten en op de plek van het reservoir een extra vak maken in het vriesgedeelte. Daarvoor is een hulpstuk bijgeleverd bij de koelkast.
Wij bevelen deze koelkast zeker aan!

• Makkelijk schoon te houden
  • Veel ruimte

Minpunten

• waterfilter elk halfjaar vervangen

Tyknl 11-09-2018

Wat is een ijsblokjesmachine gaaf!

Sinds twee weken hebben we deze koelkast en hij bevalt prima. Al langere tijd wilden we een Amerikaanse koelkast en nu mogen we er eentje testen. Het installeren door de bezorgservice ging heel eenvoudig aangezien er een watertappunt en stopcontact aanwezig waren.
Wat een ruimte zit er in de koelkast. Nadat we alles uit de oude koelkast en vriezer hadden overgeheveld zag het er nog steeds uit alsof de koelkast pas halfvol was. Daar werden we blij van!
De kids vinden de ijsblokjesmachine helemaal geweldig. Eerder wilden ze niet graag water drinken, maar nu met een ijsblokje vinden ze het cool. Hopelijk blijft dat zo! Het is steeds een verrassing hoeveel ijsklontjes er per keer uitkomen, wellicht moeten we er nog handigheid in krijgen om dat precies uit te mikken.
Voor de zekerheid zetten we wel het kinderslot er steeds op, want het is natuurlijk geen speelgoed!
De optie voor crushed ice gebruiken we eigenlijk nog niet. Wellicht komt dat nog. Het watertappunt is wel handig, daardoor drink ik zelf ook meer water. Het is makkelijker om even snel water te tappen in plaats van drinken uit de koelkast te pakken en in te schenken.
Qua indeling is de koelast ruim en overzichtelijk. Alleen het eierrekje lijkt niet goed te passen in de vakken van de deur. Ook zou een flexibele ligplank wel handig zijn om wat flessen plat te leggen.
Instellen van de temperatuur is handig met een digitaal scherm waarin je dat per graad kunt doen apart voor de vriezer en het koelgedeelte.
Ondanks dat de koelkast best groot is in de keuken, ziet hij er erg mooi uit en ook als je hem open maakt is er een prettig licht.
Het geluid valt erg mee. We horen alleen af en toe een nieuw ijsklontje vallen in het reservoir. Dat is zeker niet storend.
Kortom, vooralsnog zijn we erg te spreken over de koelkast en we testen vrolijk nog even door.

Des_0172 05-09-2018

Mooie koelkast

Prachtige koelkast, bijna alles werkt perfect. Alleen het eierrekje past niet goed in de deurvakken.

Michelle s 31-08-2018

Mooie koelkast

24 augustus gekocht en inmiddels een week in gebruik. Wat een fijne koelkast! Hadden we deze maar veel eerder aangekocht, wat een ruimte!

Ralph29 31-08-2018

Top koelkast

Deze koelkast ziet er prachtig uit greep loos en qua kleur precies goed. De indeling is handig en lekker ruim.

Arno60 21-08-2018

Wat een ruimte!!!

Een maand nu in gebruik.
Geen enkel negatief punt ontdekt.
De ruimte in zowel het vries als koelgedeelte is fantastisch.
Het koude water tappen en het ijsklontjes maken was een waar genot tijdens deze warme zomer.

Pepijn 16-08-2018

zeer ruim

De Samsung RS68N8220S9/EF is een prachtige koel/vries combinatie.
Veel ruimte, handig en efficiënt in gebruik. Het aansluiten en instellen is een simpele handeling.
Spreekt voor zich. Het aansluiten van het waterfilter voor de ijsblokjesmachine is duidelijk in de handleiding beschreven, enige is dat je wel een aansluiting over moet hebben in je keuken, of er een aan moet laten leggen. Iets om rekening mee te houden. Maar zodra de ijsblokjesmachine gereed is voor gebruik zal je zien dat je er vaker gebruik van maakt als je denkt. Ijsblokjes, crushed ice, of koud water alles binnen handbereik. Op de ijsmaker zit tevens een kinderslot, wat toch wel prettig is.
De koelkast is mooie strak van design en heeft geen handgrepen aan de buitenkant van de deuren. Ideaal voor het schoonmaken. Vlakke deuren moeiteloos schoon. De Samsung RS68N8220S9/EF is na de aanschaf van een smart home adapter ook nog op afstand te bedienen.

Pluspunten

• goed te regelen
  • zeer ruim
  • weinig geluid

Minpunten

• prijs

Wendy 10-08-2018

Ideaal

Wij hebben momenteel de koel vries combinatie in gebruik van Samsung RS68N8220S9/EF.
De grote greeploze deuren zijn goed te openen.
Het design is mooi strak. Gekoeld water en ijklontjes zijn makkelijk te krijgen zonder de deur te openen.
Als je de deur opent is de koel en/of vries gedeelte prima verlicht. Je moet wel in de buurt van dit apparaat en aansluiting voor water hebben.
Het aansluiten zelf is eenvoudig.
De ruimte in beide delen is enorm. Spullen zijn daardoor makkelijk terug te vinden.

MS 02-08-2018

Perfect

Wij hebben nu enkele weken de Amerikaanse koelkast Samsung RS68N8220S9/EF in het gebruik.
Dit is een heel mooie en grote koel/vries combinatie. De koelkast heeft dubbele deuren waarvan de vriezer en koelkast een aparte deur hebben.
De koelkast heeft een mooi en strak design, heeft geen handgrepen aan de deuren, Super handig met schoonmaken.
Aan de binnenzijde zijn beide kanten erg ruim, de opbergruimtes zijn handig ingericht en daardoor is het efficiënt in gebruik.
Daarnaast beschikt de koelkast over een aparte functie voor koud water en ijsblokjes, hierbij moet men wel een aansluiting maken met de waterleiding.
Ijsblokjes, gecruscht ice en ijskoud water zijn de mogelijkheden.
De ijsfunctie is voorzien van een kinderslot.

Pluspunten

• Ruimte
  • Ijsfunctie
  • Kinderslot

Hansvv 24-07-2018

Super koelkast.

Deze week onze koelkast vervangen door deze Samsung. Heerlijk ruim en led licht geeft een perfect beeld van de binnenkant. Mooi strak afgewerkt