Samsung RS50N3403BC zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Samsung RS50N3403BC zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Tim 04-12-2019

Mooie en praktische koelkast.

Geschreven voor: Samsung RS50N3403BC zwart

Koelkast nu 2 weken in huis. Wat positief opvalt is de styling (prachtig) en de enorm stevig aanvoelende deuren. Mooi licht in zowel koel als vries gedeelte.
Wat tegenvalt is de ijs dispencer. Waneer je ijsklontjes vraagt "gooit" het apparaat ze eruit!
Je moet een groot glas eronder houden anders vallen er stukjes op de grond. Verder komen er meteen 6 ofzo.... Beetje overdreven.
Water dispencer lekt de eerste 24 uur. Dit komt door lucht in het filter / leidingdeel, valt de lezen op de samsung site.

Resume, voor deze prijs is er in mijn ogen geen mooiere koelkast te krijgen. Echter had ik misschien beter 100 of 200 extra kunnen neerleggen voor een iets duurder type.

Pluspunten

• design
  • Robuust.
  • Makkelijk te verplaatsen door wieltjes.

Minpunten

• Ijsdispencer.