Samsung RS68N8231SL - Reviews

Amerikaanse koelkast
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
407 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung RS68N8231SL op Kieskeurig.nl.

Bianca 19-02-2020

Fantastische Amerikaanse Koelkast 1

Geschreven voor: Samsung RS68N8231SL

Een ontzettend fijne koel- vriescombi. Heel erg stil en heel erg veel ruimte. Onze Hello Fresh zakken met inhoud kunnen 1 op 1 in de lades. Daarnaast nog heel erg veel ruimte over.
Ook in de vriezer meer dan voldoende ruimte. De ijsblokjes zijn snel gemaakt, ideaal.
De installatie was zo gebeurd.
Kortom, erg blij met onze aankoop !

Pluspunten

• Ruimte

Minpunten

• glazen platen zijn niet variabel

Bianca68 16-02-2020

Fantastische Amerikaanse Koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8231SL

Een zeer ruimtelijke koel - vriescombinatie die erg stil is en ook nog eens zuinig in gebruik is.
De installatie was zo gebeurd en binnen een paar uur hadden we onze eerste ijsblokjes al.
De indeling is heel praktisch met fijne lades en ook veel ruimte in de deuren.
Je kunt alleen de glazen platen niet naar eigen inzicht in hoogte aanbrengen. Dit zijn vaste hoogtes. Maar tot nu toe geen hinder van ondervonden.

Onze Hello Fresh zakken passen er 1 op 1 in, voor ons ideaal. En daarnaast nog ontzettend veel ruimte over.

We zijn er ontzettend blij mee !

marjan1 01-12-2018

Geen aanrader

Geschreven voor: Samsung RS68N8231SL

Dit is mijn tweede Samsung koelkast maar geen verbetering tov de oudere koelkast. Groot nadeel, de externe waterfilter, in de oude zat deze in de koelkast en was gemakkelijk verwisselbaar. Bij deze koelkast moet je deze op de muur of kast bevestigen, neemt veel ruimte in en lekte als een zeef, wat een gedoe om lekvrij te krijgen.Zeer onhandig indien deze verwisseld moet worden als je de koelkast in een nis hebt staan. Nog een groot nadeel, je kan de koelkast niet met een knop uitzetten, je moet de stekker uittrekken ook onhandig als deze in een nis staat. Nog een nadeel, geen lekbakje onder het watertappunt, deze had ik niet meer gekocht.

MVlieland 22-10-2018

Prachtige ruime Samsung Koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8231SL

Vandaag onze nieuwe koelkast binnen gekregen, voelt en ziet er erg degelijk uit. Tevens is die erg ruime, en is goed in deelbaar. De ijsklont machine draait ook al.

DENS 12-10-2018

Schitterend design! En wat een ruimte!

Geschreven voor: Samsung RS68N8231SL

Wat een prachtige koelkast! We hebben in eerste instantie voor deze Samsung gekozen vanwege het design. Bij vergelijk met andere merken viel echter ook de afwerking positief op. Veel Amerikaanse koelkasten hebben bovenop een lelijke 'bult' maar deze Samsung heeft dat niet. Het interieur is prachtig afgewerkt met goede verlichting. Opvallend is hoe snel de koelkast en vriezer op temperatuur waren na installatie. IJsblokjes/crushed ijs/gekoeld water is natuurlijk de leukste gimmick! Wij zijn er erg blij mee!

Martha 06-08-2018

Mooi design

Geschreven voor: Samsung RS68N8231SL

Vorige week deze koelkast gekocht als Vervangingsaankoop. Mooi design, geïntegreerde handgrepen, optisch kleiner. Energiezuiniger dan de vorige, Samsung. Indeling is even wennen. Maar heerlijk weer crushed ice, water en ijsblokjes uit de koelkast.