Bosch Serie 4 KGE36VL4A - Reviews

214 liter inhoud
Kleur(en)
rvs

Tevreden-gebruiker 02-07-2018

Erg stille en zuinige koelkast

De koelkast heeft een ruime indeling incl. flessenrek. De vitafresh lades voor vlees en groenten zijn een handige toevoeging. Deze koelkast is hoogwaardig afgewerkt in relatie tot prijsgenoten.

Pluspunten

• Energie Zuinig
  • Hoogwaardige afwerking
  • Flessenrek
  • Vita-Fresh

Minpunten

• Vita-Fresh niet individueel instelbaar

Dev 02-07-2018

Fijne ruime koelkast

De prijs kwaliteitsverhouding ligt voor mij hoog bij deze koelkast, zeker vanwege de cashbackactie. Het koelgedeelte is van binnen erg ruim en je kunt spelen met de indeling. De groentebox onderin het koelgedeelte is erg ruim waardoor er voldoende groente en fruit voor een hele week in past! De 0-graden box is ook erg fijn en ruim genoeg.
Wat voor mij wel een kleine tegenvaller is, zijn de lades in het vriesgedeelte. Deze zijn kleiner dan ik voorheen had waardoor ik minder kwijt kan. Wat dit oplost is de 0-gradenbox waarin ik het vlees voor een week kan neerleggen.
Verder is de koelkast erg stil in gebruik, koelt goed en zuinig. Het zuinige aspect was voor ons dan ook een van de voornaamste reden om te kiezen.

Pluspunten

• Ruim koelgedeelte
  • 0-gradenbox
  • Groente en fruitlade
  • Zuinig in gebruik
  • Erg stil en koelt naar wens!

Minpunten

• Vrieslades maar de 0-graden box lost dit op!

Gerben 23-06-2018

Mooie koelkast

Mijn vorige bosch koelkast ging helaas stuk en was niet meer te repareren. Dat was balen maar Bosch had een loyaliteitsprogramma waarmee ik 4 jaar garantie kreeg op een nieuwe. Deze uitgezocht en ben erg tevreden. Staat mooi in de keuken.

Maria 16-05-2018

Super fijne koelvriescombinatie!

Ik heb vele reviews gelezen en deze kwam als beste uit de bus. Ik heb hem nu een maand en bevalt zeer goed. Hij is muisstil en energiezuinig. Hij koelt erg goed en heeft veel ruimte in de koelkast en de vriezer. En hij ziet er ook nog eens erg mooi uit, een echte eye-catcher! Aanrader!