Bosch Serie 4 KGE39VL4A - Reviews

dubbeldeurs koel/vriezer
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
249 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 88 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 4 KGE39VL4A op Kieskeurig.nl.

8,9

mooi vormgeving 18-07-2020

goed

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE39VL4A

stille koelkast, echter omdat ze beter zijn geisoleerd is de ruimte wel iets je minder [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 12-07-2020

Fijne koelkast

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE39VL4A

Geen spijt van aankoop, ben heel tevreden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Ahmet 01-07-2020

Ziet echt mooi eruit

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE39VL4A

De koalkast is echt mooi en werkt heel rustig. Hij is ook heel functioneel. Ik ben heel tevreden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

An Kroon 29-06-2020

Een reus van een koel- en vriesapparaat

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE39VL4A

Mooi ogend en uiterst praktisch. Met veel ruimte en indelingsmogelijkheden. Een aanwinst! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 22-06-2020

Heel fijne koelkast

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE39VL4A

Heel blij met de aanschaf van de bosch koelkast. Hij is heel fijn in gebruik, heel vee ruimte van binnen waardoor alles een plekje kan geven. Verder is de bosch koelkast en heel stil en je hoort heem bijna niet dat hij aanstaat. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Pieter 28-04-2020

Onze nieuwe Bosch-koelkast

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE39VL4A

De koele ziet er stoer uit. Is wat hoger dan de vorige maar kent dezelfde inhoud. Echter die is anders ingedeeld dan waar we aan gewend waren en dat is wennen. Tussenruimte zijn wat beperkter maar met een andere vulling bleek dat op te vangen. Prettig is de nieuwe helde verlichting. Ook de diepvries lijkt minder capaciteit door een andere indeling. Bakken zijn wat dieper en daardoor moelijker in te delen. Maar na gewenning lukt dat wel. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

KGE39VL4A 25-03-2020

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE39VL4A

Onze vorige combinatie was ook een Bosch. Deze is ons bijna 15 jaar heel goed bevallen. Om deze reden hebben we weer voor Bosch gekozen en hebben hier geen moment spijt van. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Raymons 08-12-2019

Stil.

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE39VL4A

Het is een mooie koelkast en wat vooral opvalt is het feit dat deze zo stil is. Een aanrader mocht de koelkast in de woonruimte staan. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Kingskip 06-11-2019

Titel is goed

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE39VL4A

tot op heden heel erg tevreden met deze koelkast. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Rolf 29-10-2019

Super

Voldoende ruimte.
En super zuinig, we zien het op de nota terug. Top koelkast [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Denzel33 12-10-2019

Mooie ruim ingedeelde koelkast

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE39VL4A

Ik heb de koelvriescombinatie nu een half jaar. Ben zeer tevreden over de indeling. De groentelades zijn handig en ruim. Hij is stil en ziet er super uit [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Cor30 22-07-2019

Prima keuze geweest

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE39VL4A

lekker ruim past heel goed in de keuken.
Voor ons met een lengte van 1meter 65 cm mischien iets te hoog. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Debby 21-06-2019

Ruim en stil

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE39VL4A

De koelkast is zo goed als geluidloos en de binnenruimte is fenomenaal. Vooral de 2 vers lades zijn super! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jos61 18-06-2019

Mooie koel vriescombinatie

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE39VL4A

Mooie koel vries kast laag energie verbruik voor zo`n ruime koel vrieskast. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 16-06-2019

Geweldig product!

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE39VL4A

Prima product!, mooie afwerking en duidelijke kenmerken info. Ook niet te vergeten een zeer refund. Binnen een paar dagen geregeld!

Anoniem 27-05-2019

Goede stille ruime koelvriescombinatie

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE39VL4A

Ik heb de koelvriescombinatie nu 3 weken. De stilte eniet de goede ruime indeling zijn pluspunten. Het ontbreken van fysieke handvatten is wennen....En is jammer

Monique 12-02-2019

Uiterst ruime en fijne koelvriescombinatie

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE39VL4A

Een heerlijk ruime koelkast met inmiddels intensief gebruikte lades voor vlees en groentes. Het scheelt echt enorm hoeveel langer je verse producten kunt gebruiken (een week langer dan voorheen!), dat scheelt weggooien en is dus duurzamer.
De drie vrieslades zijn heel praktisch ingedeeld en een groot voordeel is de big box waar broden eindelijk niet geplet worden bij het invriezen. Kortom: een echte aanrader. We zijn er hier erg blij mee.