Samsung RFG23RESL - Reviews

Amerikaanse koelkast
A+ energieklasse
Inhoud koelruimte
396 liter inhoud

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Bruno V 10-07-2017 Product paar weken in bezit

veel ruimte, handig in te delen

het is een mooie ruime koel- vries combinatie, verschillende lades voor bv groente ed die je apart kunt instellen wat ik heel handig vind. Het gekoelde water is heerlijk..zeker met deze hete dagen en de ijsblokjes tja dat is gewoon perfect. Er zit ook een kinderslot op wat ik zeker praktisch vind. De lades voor het vriesgedeelte zijn lekker ruim dus zeker voor een groter gezin erg handig of voor mensen die gewoon willen inslaan. Qua uiterlijk is hij gewoon mooi om te zien. Toen we hem kregen om uit te proberen liepen we alleen even tegen iets aan. Namelijk de gebruiksaanwijzing. Deze is in verschillende talen behalve in het nederlands. Dus dat is niet zo handig denk ik. En de buitenkant van de koel- en vriescombinatie moet je wel erg uitkijken, dat de deur nergens per ongeluk tegen aan komt want dan gaat het mis....klein deukje in de deur dus redelijk kwetsbaar. Maar al met al wel superfijne combi!

Pluspunten

• ijsblokjes en koud water perfect
  • goede en praktische indeling
  • leker ruim

Minpunten

• geen nederlandse gebruiksaanwijzing
  • redelijk kwetsbaar buitenkant

MarcelW 23-05-2017 Product paar weken in bezit

Geweldige ruime koelkast

Nadat de koelkast was schoongemaakt en geinstalleerd konden we hem inpakken !
Wat een ruimte ! De koelkast was maar voor 1/3 gevuld hahaha

2 ruime grote lades erin. Kun je veel beleg etc in kwijt.
Tot tegenstelling van onze oude amerikaan pak je hier geen kratje bier in 1 lade.
Over de hele breedte van de koelkast zit een "beleg" lade (zo noem ik hem).. wat wij een minpunt/nadeel vinden is dat je hiervoor beide deuren open moet doen

De vriezer is ook erg royaal van ruimte
Er past in 1 bak met gemak 4 broden
En er zijn 2 bakken onder in.
De 2 lade van de vriezer is diep en groot.
Al met al een groooooote vriezer

Wel merken we dat de buitenkant gevoelig is.
Je stoot er snel een deukje in
Die van ons is een deukje rijker

En als je de deur dicht doet wil je al gauw weglopen.. maar dan blijft de deur open staan.. hij sluit niet vanzelf toe

Wij zijn erg blij met de koelkast

Pluspunten

• Grote opberg ruimte
  • Mooie uitstraling

Minpunten

• Gevoelige buitenkant
  • Deur sluit niet zelf