AEG RTB91431AW wit - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de AEG RTB91431AW wit op Kieskeurig.nl.

Jos 28-01-2019

prima tafelmodel koelkast met vriezer

Geschreven voor: AEG RTB91431AW wit

Toch iets ruimer dan gedacht. Uitermate stil (staat bij mij in een woon/slaapruimte). De drie glazen schappen qua hoogte niet ideaal. Een half broodje moet toch wel wat gepropt worden. Een ruime groenten lade. De koeling is prima en is stel hem nu in op 3,5 wat voor mij ruim voldoende is (max 6+). De isolatie van de koelkast kan ik nog niet beoordelen evenals het verbruik??? Lijkt goed te gaan

Pluspunten

• Zeer geruisloos
  • Snelle goede koeling

Minpunten

• Hoogte schappen

Roelof 01-05-2018

Goed product, redelijke functionaliteit

Geschreven voor: AEG RTB91431AW wit

Na enkele dagen in bezit: mooie vormgeving, uitstekende kwaliteit, zeer zuinig in verbruik (meestal ongeveer 27 W bij actieve motor), het geluid is nauwelijks hoorbaar. Functionaliteit wordt m.i. iets beperkt door hoge groentelade onderin. Als deze 5 cm lager zou zijn, krijg je meer nuttige ruimte in de bovengelegen koelruimte.
Oorspronkelijk gepost op aeg.nl

Ciao 17-12-2017

Kwaliteitsaankoop

Geschreven voor: AEG RTB91431AW wit

Deze koelkast is op verschillende onderdelen beter dan vergelijkbare merken. De inhoud is ruimer ten opzichte van andere tafelmodellen,vooral de groentenla en het vriesvak. Daarnaast heeft de koelkast met zijn licht gebogen deur een mooier design.
Oorspronkelijk gepost op aeg.nl