Samsung RB37J5925SS - Reviews

dubbeldeurs koel/vriezer
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
262 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 24 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RB37J5925SS op Kieskeurig.nl.

Hami 15-11-2018

Goede Koelkast

Geschreven voor: Samsung RB37J5925SS

ik heb een samsung koelkast bij MediaMarkt gekocht en ik ben erg tevreden. Samsung is een aanrader...!

Gingerh 08-11-2019

Super koelvries combi!

Geschreven voor: Samsung RB37J5925SS

Ik ben voor deze koelkast gegaan ivm de enorme ruimte die deze heeft, tevens is de waterdispenser ideaal voor kids! Super koelvries combi en ziet er erg mooi uit, stevig en van zeer goede kwaliteit.

tevreden Hagenaar 04-11-2019

Perfect koel-vries combinatie

Geschreven voor: Samsung RB37J5925SS

Ik heb dit product vorige week gekocht. Ik heb een open keuken maar het apparaat maakt nauwlijks geluid. Heeft veel opbergruimte.

cees van Dam 04-11-2019

Praktisch geruisloos

Geschreven voor: Samsung RB37J5925SS

Heb een open keuken , maar hoor de koel-vries combinatie nauwlijks. waterreservoir is groot en wekt goed. Keurig afgewerkt. flessenrek aanwezig. Veel ruimte voor de boodschappen . Kan in de deurwand veel kwijt.

Pluspunten

• appart bakje voor de boter
  • vriesvakken zijn groot en diep
  • waterreservoir werkt goed

D Verheijen 28-10-2019

mooi s uiterlijk, genoeg koel vries ruimte energie zuinig

Geschreven voor: Samsung RB37J5925SS

mooie robuuste rvs koelkast, waterdispenser, genoeg ruimte en je hoort hem bijna niet
goeie vakindeling

Pluspunten

• inhoud
  • energiezuinig
  • je hoort hem bijna niet

Anoniem 20-10-2019

super koelkast

Geschreven voor: Samsung RB37J5925SS

ik heb deze koel-vries combinatie op 14-10-2019 gekocht en het product bevalt super ben er zeer tevreden mee

flipke12 17-07-2019

Super stil en mega goed koelen

Geschreven voor: Samsung RB37J5925SS

Geweldige koelkast met drink dispenser voor koele drankjes. De koelkast is heerlijk stil, je hoort hem helemaal niet ondanks dat ie heel goed koelt.

Flipke12 15-07-2019

Geweldige Samsung koelkkast

Geschreven voor: Samsung RB37J5925SS

Na 4 jaar een LG koelkast te hebben gehad en deze helaas 2 keer stuk te zijn geweest. Heb ik al vervanger deze Samsung koelkast aangeschaft. Geweldig apparaat vooral de water dispenser is handig en de koelkast is lekker stil.

Aksel 11-07-2019

Great Fridge

Geschreven voor: Samsung RB37J5925SS

I love getting cold water from the fridge its easy to fill and such a convenience. It makes not noise what so ever and i have not seen any ice gather as of yet. so far loving it.

Pluspunten

• Large
  • Cold Water
  • Looks great

Joentje 28-06-2019

Het is een hele mooi koelkast

Geschreven voor: Samsung RB37J5925SS

Het Het is een hele mooie goeie koelkast kan genoeg in en genoeg vriezruimte ben er echt blij me hele goeie koop geweest ben er echt heel blij mee

r1220 27-06-2019

handig dat er een waterdispenser in de Koel-vries

Geschreven voor: Samsung RB37J5925SS

ik heb de diepvries vorige week gekocht en het bevalt me, omdat het heel warm was kon je gewoon lekker koud water uit de dispenser tappen en de koel-vries combinatie is heel erg zuinig.

Zina98 27-06-2019

Prima

Prima koel/vrieskast,
Snel koud en ook goed koud
Mooi ontwerp en is niet gigantisch zwaar maakt niet veel geluid en is zuinig in verbruik.
Vrieskast heeft hele hoge lades echt super.

Annabel 22-06-2019

Een ruime en mooie koelkast

Geschreven voor: Samsung RB37J5925SS

Ik heb dit koelkast nu sinds een week thuis en hij bevalt prima. Hij is enorm (in de hoogte in in de inhoud) en ik heb daardoor genoeg plek om alles daarin op te bergen. Door de vleesbak en groeten bak kan ik op een betere manier alles indelen.
De waterdispenser is ook handig maar we moeten nog handigheid in krijgen want het komt vaak voordat een beetje water op de deur van de koelkast komt of op de vloer.
Ik vind dat het fijn is in de vriezen om 3 grote laden te hebben. In mijn vorige koelkast had ik 2 grote en 1 kleine.
Hij is verder heel stil. Soms hoor ik wel een kleine watercirculatiegeluid, beetje vreemd maar niet echt storend.
De kleur is erg mooi. Past goed bij een moderne interieur.
Ik ben er kortom heel erg blij mee!

Pluspunten

• uitstraling
  • waterdispenser
  • ruimte en indeling

Minpunten

Willem B 21-06-2019

Geweldig design

Geschreven voor: Samsung RB37J5925SS

Ik heb deze aangeschaft omdat het een aantrekkelijke aanbieding was , mooi Design , No Frost , waterdispenser en heel veel ruimte zowel in de koel en vries combinatie

Mieke1957 19-06-2019

Ruim, geluidarm, zuinig, prima inrichting

Geschreven voor: Samsung RB37J5925SS

Formidabele koel/vriescombinatie. Ruim, zuinig, goed instelbaar, praktisch, geluidarm, een aanwinst in huis!

Hans25 19-06-2019

geweldig

Geschreven voor: Samsung RB37J5925SS

prima koelvries combinatie veel ruimte goede verlichting
koel en vries temperatuur klopt
en water dispender is heel handig

Kawa1400 15-06-2019

Mooi Design koel-vries combinatie

Geschreven voor: Samsung RB37J5925SS

Dit is mijn aller eerste vrijstaande nieuwe koel-vries combinatie. Wij hebben altijd een inbouw gehad. Wij hebben voor Samsung gekozen, qua design,ruimte en een handige koelwater systeem waarbij je geen waterleiding nodig heb. Helaas geen ijsblokjes, maar ik ben zeer tevreden.

Angelina 15-06-2019

Prachtige en houdbare producten

Geschreven voor: Samsung RB37J5925SS

Samsung heeft prachtige eigenschappen en ook zulke goeie producten die ook heel lang houdbaar Zijn. Ik ben altijd tevreden met de producten en hoe het te werk gaat.

Bakhta 11-06-2019

Top kwaliteit

Geschreven voor: Samsung RB37J5925SS

Ik vind het een hele mooie koelkast kwa style en grote. Het past perfect in mijn kleine appartement. En het heeft veel ruimte om eten te bewaren. De extra functie zoals de no-frezen is top. Ik bewaar altijd mijn fruit voor smoothies in de freezer, maar wanneer ik het gebruik na bevriezing verliest het smaak. Maar met de Samsung koelkast die ik nu heb heb ik daar helemaal geen probleem mee. Ook de extra info op de freezer die vertelt hoeveel maanden je bepaalde eten kan bewaren is top. Een coole extra touch. De interieur en exterieur zijn sleep en modern. Totaal fijn ik er totaal niks mis mee. De perfecte koelkast voor mij.

Anoniem 06-06-2019

Overschat mijn verwachtingen

Geschreven voor: Samsung RB37J5925SS

In eerste instantie oogt de koelkast klein, maar je komt er al snel achter dat dat te maken heeft met de luxe design, van binnen is het namelijk erg ruim. Indeling van de binnenkant is voorzien van alle gemakken voor het ordelijk en overzichtelijk kunnen sorteren van de koelkastwaren. Flessenrek is op precies de juiste hoogte en diepte waardoor het inleggen en pakken van flessen moeite- en probleemloos gaat. De waterdispenser van wel 4,5 ltr. is zeker een onmisbare toevoeging. De vriensruimte telt 3 ruime bakken die letterlijk in- en uitglijden. En als je de koelkastdeur te lang open laat staan, dan krijg je een niet-te-vervelend alarm signaal te horen.