Samsung RB37J5925SS - Reviews

koel-vriescombinatie
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
262 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RB37J5925SS op Kieskeurig.nl.

8,9

Hami 15-11-2018

Goede Koelkast

Geschreven voor: Samsung RB37J5925SS

ik heb een samsung koelkast bij MediaMarkt gekocht en ik ben erg tevreden. Samsung is een aanrader...!

Anoniem 05-01-2019

De zeer goede kwaliteit van de Samsung producten

Geschreven voor: Samsung RB37J5925SS

Ik heb een laptop en een tablet en 2 mobile phones van het merk Samsung en nu een koelvries combinatie van samsung aangeschsft om dat ik zeer tevreden ben over samsung

TyMisGwen 30-12-2018

Prachtige koelkast

Geschreven voor: Samsung RB37J5925SS

Voor de Kerst gekocht en gisteren geleverd. Vandaag bedrijfsklaar gemaakt en we zijn heel tevreden. Mooie uitvoering en met 38dB zo goed als stil. Past keurig in de ruimte van de vorige inbouwkoelkast. Draairichting deuren nog aanpassen, maar dat zou Mediamarkt gedaan hebben. Helaas niet gebeurd dus dat muisje krijgt nog een staartje.
We raden deze koelkast aan voor iedere klant die graag fris water drinkt uit de heel praktische waterdispenser, die met 4,5 liter zeer ruim bemeten is. Met 258 kWh per jaar aan verbruik bovendien heel energiezuinig

Anoniem 29-12-2018

Mooi design en strak afgewerkt van binnen

Geschreven voor: Samsung RB37J5925SS

Vorige week deze koelkast gekocht en zeer tevreden. Lekker koel en de binnenkant heeft een mooie afwerking. Stevige handgrepen. De waterdispender is handig in gebruik. Veel ruimte! De groentelades mooie geleiding door wielen.

inkie1001 28-12-2018

handige koelkast

Geschreven voor: Samsung RB37J5925SS

ik heb deze koelkast nu 1 week staan, de kleur is geweldig, de grote is groot, en het water lekker fris van de tab.

Ik was meteen verliefd op zijn uitstraling.

Marek 22-12-2018

Geweldig

Geschreven voor: Samsung RB37J5925SS

Ik heb dit koelkast in vorige maand gekocht. het is echt functioneel, en energie zuinig. Top product.

joMI 13-12-2018

Super koelkast

Geschreven voor: Samsung RB37J5925SS

Zeer tevreden met deze grote koelkast. Watertap fantastisch. Las in aantal reviews van lekkende tap maar hebben wij geen last van. Zeer ruime koelkast, stil, echt heel erg tevreden!

Waterparel 08-12-2018

Super gave koelkast

Geschreven voor: Samsung RB37J5925SS

Wat een super koel/vriescombinatie is dit! Heel veel ruimte, ook in de vriezer.
Handige tiptoetsen voor temperatuur op de deur, plus een ingebouwd koud water reservoir.

benjaminer 28-11-2018

perfect

Geschreven voor: Samsung RB37J5925SS

de koelkast is echt perfect hij is heel ruim maakt amper geluid en de waterdispenser is ook super fijn het is een echte aanrader !

Ouaf 24-11-2018

Samsung koel/vrieskast

Geschreven voor: Samsung RB37J5925SS

Ik heb een koelkast gekocht ben er zo blij mee. Ik heb alleen maar Samsung in huis en ben er tevreden mee. Stel zijn er banken of een bed dan ben ik de eerste die hier gebruik van wilt gaan maken. Ben zo blij met mijn aankopen van het merk Samsung.

Salma 21-08-2018

Hele fijne koelkast

Geschreven voor: Samsung RB37J5925SS

Ben erg blij met de koelkast. Ziet er erg goed uit en werkt uitstekend. De ruimte is ook erg fijn ingedeeld.

Irene 13-08-2018

Koelvriescombinatie

Geschreven voor: Samsung RB37J5925SS

Fijne grote koelkast. Het waterreservoir is heerlijk op warme dagen, echter het klepje mag wel wat steviger, lekt een beetje als je het bekertje eronder vandaan haalt. Coolzone lades zijn geweldig!

Femke 07-08-2018

Grote koelkast met waterreservoir, super.

Geschreven voor: Samsung RB37J5925SS

We zijn zeer tevreden, vooral het waterreservoir wordt door ons veelvuldig gebruikt. Het water is snel gekoeld. Mijn man en ik verschillen alleen van mening met betrekking tot de hoeveelheid planken. Hij wil het liefst nog een plank erbij voor de lage spullen, ik vind het wel prettig dat er een plank is met veel hoogte zodat de pakken yoghurt en melk nu niet meer hoeven te liggen.
De grote inhoud ten opzichte van onze vorige koelkast is zeer prettig.

Suzan 05-08-2018

heerlijk ruime koel vries combi

Geschreven voor: Samsung RB37J5925SS

Zeer tevreden over de ruimte en koeleigenschappen van de Koel-vries combinatie.
mooi design en zeer praktische indeling.

harold 25-07-2018

warme ontvangst voor een koelvries combinatie

Geschreven voor: Samsung RB37J5925SS

Wij vonden deze koelvries combinatie precies wat we wilden hebben. Alleen de deur ging voor ons in de verkeerde richting open. No problem, werd gelijk geregeld. Afleveren en de oude ijskast meenemen,... Ook geen enkel probleem. Aflevering door vriendelijke gasten die bij 32 graden bleven lachen. Een pareltje in de keuken.

Syoely Sunarjo 26-10-2017

Voor een energie zuinig koelkast kies een Samsung koelkast

Geschreven voor: Samsung RB37J5925SS

Ik vind deze product geweldig door de watertap inbouw in de koelkast drink ik nu veel meer water. Ik hoef de freezer niet meer te ontdooien en wanneer je deur niet goed dicht doet geeft het een alarm melding af. Het geeft digitaal aan hoeveel graden de koeling is , dat vind ik ook heel prettig.Ik heb er absoluut geen spijt van dat ik deze koelkast heb gekocht.

Pavel K 30-09-2017

Excellent Fridge!

Geschreven voor: Samsung RB37J5925SS

Fridge exceeded our expectaions largely, it is really huge inside, everything is well-made, very good organization capabilities inside and kids love the cold water feature. It is really low noise product

Pluspunten

• space
  • quality
  • organisation
  • water feature
  • low noise

Lyric 03-08-2017

Samsung koelkast RB37J5925SS/EF

Geschreven voor: Samsung RB37J5925SS

Tot nu toe zeer tevreden over de koelkast! Wij hebben in 15 jaar tijd geen nieuwe koelkast kunnen kopen en het altijd gedaan met 2/3 koelboxen. Dit was voor ons een grote stap en we zijn blij om deze overstap te hebben gemaakt! Nu nog een slotje erop, hij wordt te vaak opengemaakt door de kids ;)

Patricia 01-08-2017

Erg goede koelkast!

Geschreven voor: Samsung RB37J5925SS

De koelkast beschikt over een prettige indeling. Is daarnaast geruisloos. De waterdispenser, die in de deur zit, is een welkome functionaliteit.
Kortom een geweldig apparaat!

Pluspunten

• Geruisloos
  • Goede indeling
  • Handige waterdispenser

Rachid 24-06-2017

Heerlijk gekoeld water

Geschreven voor: Samsung RB37J5925SS

Koelkast is lekker groot met een watertank van 4,5 l waardoor je voor gekoeld water de koelkast niet meer hoeft open te maken.

Pluspunten

• Waterdispender
  • groot