Samsung RB41J7859SR - Reviews

upside-down koel/vriezer
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
276 liter inhoud

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Vince 18-09-2017 Product paar dagen in bezit

Zeer ruime koel-vries combinatie met fraai uiterlijk

We kochten deze koelvries combinatie ter vervanging van een fijne inbouw koelvries combinatie die zijn beste tijd gehad had (Miele/Liebherr). We hebben gekozen voor dit vrijstaande model omdat je voor ongeveer dezelfde prijs en kwaliteit veel meer koel- en vriesvolume krijgt t.o.v. een inbouwversie. Door een nieuw dunner soort isolatiemateriaal ontstaat er veel meer binnenruimte, terwijl de buitenafmetingen gelijk blijven, terwijl deze toch goed is voor een A+++ label! Verder ziet deze koelkast er van buiten en binnen zeer fraai uit en is de flexibele indeling in het koelgedeelte erg praktisch. We hebben hem nu een paar dagen in gebruik, dus over de lange termijn kwaliteit kan ik nog niet veel zeggen. Samsung geeft wel 10 jaar garantie op de 'digital inverter' compressor. De koelkast maakt een iets ander geluid dan we gewend waren, waarschijnlijk door dit type processor. Is echter niet storend. Online gekocht bij Bemmel & Kroon, waar we ook zeer tevreden over zijn. Dit model is blijkbaar zo populair dat we er wel een aantal weken op hebben moeten wachten voor hij geleverd kon worden. Tot zover het enige nadeel.

Pluspunten

• binnenruimte
  • fraai rvs design (smaak kwestie nl)
  • flexibele indeling
  • fraaie display voor instellingen koelkastdeur
  • keuze uit verschillende koelopties (chef zone bv)

Minpunten

• lange levertijd (in ons geval)
  • iets ander geluid, maar niet hinderlijk

Jacqueline 13-09-2017 Product paar dagen in bezit

Enorme ruime koel en vrieskast

Wij zochten een vervanging voor onze twee losse koel en vrieskast maar wilde er niet in ruimte op achteruit gaan en bovendien wilde we een bepaalde uitstraling behouden van luxe. Na veel en lang zoeken hadden we deze uiterst verzorgde en luxe koelkast op het oog met zijn wel 130l vriesruimte en natuurlijk non-frost. Ook het verzorgde koelgedeelte ademt een en al luxe uit en is enorm ruim en vrij in deelbaar en dat alles in een AAA+ uitvoering welk een een zeer laag jaarverbruik garandeert van 191kwh. Wij zijn zeer blij met onze aanschaf en genieten elke avond weer van de verlichte handgreep die de keukenvloer uitlicht.

Pluspunten

• nonfrost
  • 130 liter vriesgedeelte
  • enorme ruime koelgedeelte
  • luxe uitstaling
  • ledverlichting

Minpunten

• Snoer kan langer zijn

Jeroen 09-08-2017 Product paar dagen in bezit

Koelen als een Chef

Geweldige koelkast.

Mooie afwerking, heel erg chique met de led verlichting in de deur van de koelkast, vooral s'avonds. Makkelijk te bedienen met een mooi display op de deur, veel mogelijkheden om de koelkast zo in te delen dat je nooit meer moeite hebt met die grote 2 liter frisdrank flessen of andere grote artikelen koelen. Wijnrek, led verlichting en diepe lades onderin.

Vriezer met een totaal inhoud van maar liefst 130 liter. Ideaal voor een gezin om al je diepvries spullen kwijt te kunnen, geen gedoe meer met vastgevroren spullen of grote pizza dozen die niet passen door de diepe lades die je volledig naar voren kan trekken.

Kortom de ideale luxe koelkast als je toch veel spullen kwijt moet maar geen ruimte / behoefte hebt voor/aan een Amerikaanse koelkast.

Pluspunten

• Groot
  • Simpele bediening
  • Kan zeer koud koelen en vriezen
  • Niet meer ontdooien

Minpunten

• Koelkast hoor je bij stilte in huis

Hoofddorp49 12-06-2017 Product paar dagen in bezit

Grote koelkast met veel vriesruimte (130 liter)

Een mooie strakke koelkast met 276 liter koel en 130 liter vries. Een echt gaaf blauw licht tussen koel en vries. Ziet er enorm trendy uit als het donker is in de keuken.
's nachts erg handig als je niet kan slapen en een snack of drankje wilt. Display aan de voorkant is handig.

Pluspunten

• veel vriesruimte
  • display aan voorkant
  • flessenrek
  • blauw licht tussen koel en vries