LG GBP20PZCFS - Reviews

Inhoud koelruimte (netto)
250 liter
Uitvoering
upside-down koel/vriezer

Beoordeling op basis van 1 review

Rob 02-11-2016 Product paar dagen in bezit

Groot, zuinig en betaalbaar

Deze koelvries combi heb ik sinds vorige week in huis. Hij bevalt uitstekend. Mooie vormgeving, enorme koelruimte en voldoende vriesruimte. Het no-frost is bij de LG koelvries combi's een enorm pluspunt. Ik heb nog een (vrij moderne) Siemens vriezer, maar die moet ik toch echt één of twee keer per jaar volledig ontdooien om de gletsjers te verwijderen. Ik heb de LG nu ingesteld op 5 graden Celcius. Er is een 'fresh converter' (soort groentelade) waarin je de temperatuur in kan stellen middels een schuif zodat het alleen in die lade nog iets kouder is. Ik heb hem op de koudste stand staan, wat rond de nul graden is. Perfect om vlees en vis etc. zo lang mogelijk vers te houden.

Mooi is ook dat hij lekker energiezuinig is en erg betaalbaar, vooral als je kijkt naar de concurrentie. Met vergelijkbare specs zit je dan vaak 100 a 150,- duurder. Verder is hij vrij stil, we hebben geen last van het geluid wat hij produceert.

Enige minpuntje wat ik tot nu toe heb kunnen ontdekken: hij heeft wieltjes aan de achterzijde, wat natuurlijk makkelijk is om hem te verplaatsen. Voor heeft hij wel pootjes. Maar als ik nu een deur open trek komt er af en toe beweging in doordat hij door de wieltjes vrij makkelijk schuift. Misschien kan ik die wieltjes wel vastzetten, maar tot nu toe nog niet kunnen ontdekken.

Pluspunten

• No-frost
  • Zuinig
  • Groot
  • Nul graden zone

Minpunten

• Schuift vrij makkelijk door wieltjes.