Bosch KGE39BW - Reviews

upside-down koel/vriezer
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
249 liter inhoud

Beoordeling op basis van 20 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

McCallum 29-07-2017 Product paar weken in bezit

Grote koelvriescombinatie Bosch

Sinds 10/7/2017 in bezit. Reden voor aanschaf Energieverbruik, inhoud, kwaliteit en geluid
Degelijke aflevering door AO + scherpe prijs. Vlgs afspraak, vakkundig, zuinig op onze houten parket vloer.
Deur van rechts naar links gezet. Eenvoudig te doen. Deuren draaien zeer soepel
Tot op heden zeer tevreden, geen negatieve aspecten kunnen benoemen.
Dus wij zijn zeer tevreden. Een 10 zou perfectie zijn. Dus daarom een 9.

Pluspunten

• Kwaliteit verwerkte materialen
  • Verlichting (helder LED)
  • Temperatuur zone koelen voor vlees en groente
  • Koelen en vriezen afzonderlijk in te stellen
  • Geluidsnivo. nauwelijks waarneembaar

J van der Vlist 17-07-2017 Product paar dagen in bezit

Eerdere ervaring, prima energielabel en prijs/kwaliteit.

Sinds 2 dagen in het bezit van een Bosch koel-vriescombinatie. Gekozen omdat de vorige koel-vries ons ruim 20 jaar goed is bevallen. Gekozen om de prijs/kwaliteit verhouding en energielabel.
Min puntjes ten opzichte van vorige; geen zichtbare display (bij gesloten koelkast) en actuele temperatuur wordt niet getoond.

Pluspunten

• Energieverbruik
  • Vorm en indeling (inhoud)

Minpunten

• display niet zichtbaar
  • actuele temperatuur wordt niet getoond

Haver 13-07-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi, groot overzichtelijk energiearm

Ruime indeling, geen geluid en energiearm. Ik heb al jaren alle witgoed producten van bosch. Nooit problemen gehad ,dus waarom zou ik van leverancier veranderen.

karmar 12-07-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi formaat, ideale indeling

Mooie koel-vriescombinatie. De koelkast gebruik je het meest. De inhoud is door sta-hoogte en duidelijke led-verlichting zeer goed zichtbaar. Fijne indeling, maar daarvoor hebben wij wel meteen het flessenrekje verwijderd. Wij zijn gewend om de zuivelpakken rechtop te zetten om de ruimte maximaal te benutten. Dit was, zonder het wegnemen van het flessenrekje, niet naar onze wens aan te passen. De koelkast koelt goed, goed in te stellen en geeft een duidelijk akoestisch signaal als de deur te lang openstaat. In de deur hebben wij ook één schapje weggehaald. Dit om zowel flessen drank als kleinere flesjes op te kunnen bergen, maar dat is persoonlijk.
De vriezer is bijna net zo groot als een tafelmodel vriezer. De big-box is zeer ruim, kunnen veel broden en/of pizza's in.

Pluspunten

• Mooi model
  • Zeer goede verlichting
  • Werken op sta-hoogte in de koelkast
  • Overzichtelijke indeling
  • Weinig geluid producerend

Minpunten

• Schappenindeling nog wat flexibeler verwacht

Visser 03-07-2017 Product paar dagen in bezit

Grote koelvriescombi

Fraai afgewerkt van binnen met ledverlichting,heel ruim en ook nog energiezuinig.
Aparte gedeeltes voor beleg,vlees,groente en fruit super netjes

Pluspunten

• Grootte
  • Mooi afgewerkt

Andries 01-07-2017 Product paar weken in bezit

Grote koel/vriescombinatie

De Bosch KGE39BW koel/vriescombinatie heeft een een grote en goed ingedeelde koelkast. De koelkast is energie-efficient (volgens de labels). Pluspunten zijn: grote groentelade, een 0 gradenvak. Het vriesdeel heeft drie laden en voldoende capaciteit. De combinatie is hoog en iets dieper dan de gebruikelijke koelkast en steekt daardoor iets uit.

Pluspunten

• Groot - veel koel en vriesruimte
  • Energie-efficient

Minpunten

• Iets dieper dan gebruikelijk

Delta55 01-07-2017 Product paar dagen in bezit

Stil apparaat

Praktisch ingedeeld. Zuinig apparaat. Vriest en koelt prima. Display uitlezing klopt precies met werkelijke temperatuur.

Pluspunten

• Snel op temperatuur
  • Zuinig

CtH 01-07-2017 Product paar weken in bezit

fijne koelkast

Mooie grote koelkast, en erg stil.
Fijne handgrepen. Wat moeilijk recht te zetten in een oude keuken omdat je alleen aan de voorkant de pootjes kunt stellen. achter zitten wieltjes.

Hendrikus 26-06-2017 Product paar dagen in bezit

Prachtig afgewerkte koel- vriescombinatie

Mooie ruime koel- vriescombinatie voor een redelijke prijs met goed uitgedachte accessoires. gekocht bij Cool Bleu met uitstekede service

Pluspunten

• grote groentela
  • weinig geluid
  • mooie indeling

Laurence 26-06-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi en groot

Onze oude koelvriescombi (Samsung) was te klein geworden en de deuren sloten niet goed meer (al na 10 jaar!) dus die moest vervangen worden. We hebben al een losstaande vriezer van Bosch en die beviel goed, dus gezocht naar een koelvriescombi van Bosch. Deze is geleverd en we zijn tot nu toe heel tevreden. Ondanks de witte kleur ziet het apparaat er erg chique uit en de inhoud van de koelkast is naar verwachting groot.
De vriezer is wat kleiner dan bij de combi die we eerst hadden, maar daar hebben we bewust voor gekozen omdat we ook een losse vriezer hebben. De groentelade is echt geweldig groot en diep en het is fijn een aparte lade te hebben voor vlees/vis. De hoogste plank in de koelkast is wel vrij hoog voor mij (168cm), maar ik kan er net bij.
Minpuntjes: de lowfrost maakt een wat gek geluid alsof je zachte regen op de ramen hoort o.i.d. Niet heel storend, maar je hoort het wel. Dit deed de Samsung nofrost niet. Die maakte gewoon soms een tijdje een loeiend geluid en was daarna weer stil. Verder is het jammer dat er in de koelkast een soort hangvak zit, maar als je dat ophangt aan de plank kun je geen wat hogere flessen meer op de onderste plank kwijt qua hoogte.

Martina 26-06-2017 Product paar weken in bezit

ruime koelkast, zelf in te delen

Fijne koelkast met voldoende legplankjes en twee aparte laden: één lade is om vlees/vis op bijna 0 graden te bewaren en de andere zeer diepe la is speciaal voor groente/versproducten met regelbare vochtigheid. Verse kruiden (munt, peterselie etc.) blijven langer goed dan in onze oude koelkast. De ruimte in de deur is wat minder goed te benutten doordat de deurvakken geen tussenschotjes in zich hebben en aan de voorkant wat ondiep zijn in mijn beleving. Superkoelen knop en supervriezen knop erg handig. De koelkast maakt weinig geluid.

Pluspunten

• veel ruimte binnenin
  • twee lades, 1 voor vlees/vis en 1 voor groente
  • binnenzijde flexibel in te delen
  • ruime vrieslades en ook zonder lades te gebruiken
  • superkoelen en supervriezen apart mogelijk

Minpunten

• deurvakken ietsjes ondiep en geen tussenschotten

Blake 24-06-2017 Product paar dagen in bezit

Een Beauty, De Bosche

Ik heb een lange weg afgelegd voordat ik onze koelvriescombinatie van Bosch mocht bewonderen, maar ik kan zeggen dat de beloning meer de moeite zeker waard was. Ik heb nagenoeg alle merken koelvriescombinaties bekeken. zowel p het net als in de winkel en ik kwam tellen terug bij Bosche.
Bosch KGE39BW40 is een mooie, robuuste kunst werk. De koelkast heeft slimme indeling voor diverse producten. Voor groente en vis en vlees hebben zij mooie bakken die het product net wat langer vers houden in de koelkast. Ook het vriesgedeelte biedt genoeg ruimte voor producten die je wat langer wilt bewaren. Het is echt een mooie kast om naar te kijken en te gebruiken. De mooie verlichting maakt alles nog eens mooier.
Ik ben zeer blij mee en mijn zoektocht is beloond.

Drost 15-06-2017 Product paar dagen in bezit

schiterde koelkast

Eergisteren onze nieuwe koelkast gekregen. Hij heeft heel veel handig ingerichte ruimte en is erg stil. We lieten hem aan een vriendin zien en die wilde meteen ook zo'n koelkast

Pluspunten

• Ruim en handig

Hans van Rossum 14-06-2017 Product paar dagen in bezit

Schitterende koelvriescombi

Deze Bosch is precies wat ik zocht, alles erop en eraan en ziet er geweldig uit en goedkoop. Ik heb 'n halfjaar internet in de gaten gehouden maar dit is echt de beste koop.

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Mooie kast

Axel 29-05-2017 Product paar dagen in bezit

Ruime strakke en stille koelkast

Keurige koelkast, die gezien mag worden. Voldoende ruimte voor alle dagelijkse koelspullen en lekker ruim vriesvak.
Gelukkig een stuk stiller dan onze vorige

• Ruim

Minpunten

• Omzetten van de deur doe je niet in je eentje

Robert51 10-02-2017

zeer goed

het omzetten van de deuren was even een gezamelijke klus die uitgevoerd is door mij en de buurman.maar uiteindelijk toch voor elkaar gekregen.

Lidia 17-12-2016

prima

Indeling is goed, alleen het bakje van de eysey lift in de deur het klipje er van blijft naar binnen staan zodat het heel eysey gaat. Heb er een flessen bij besteld vindt dat veel fijner dan die opvouwbare bak. Die heb ik er uit gehaald. De groenten blijven zo vers in de ruime groetenlade en alles is goed te overzien in gebruik!
We hebben altijd de afgelopen 40 jaar een bosch koelkast gehad. Dus 2! En hopen hier ook weer lang mee te mogen doen!

schaikag 03-09-2016

Zeer fijne machine

Wij hebben sinds kort deze machine in huis en wat een geweldig apparaat is dit. Zeer veel koel ruimte en ook de vriezer voldoet ruimschoots aan onze eisen

ellen van Raaij 26-07-2016 Product paar dagen in bezit

Kan niet beter

Een hele complete koelkast en van alle gemakken voorzien.Hebben er een flessenrek bij gekocht, super handig.
Hij is overzichtelijk ingedeeld , mooie heldere led verliching en de blauwe afwerking maakt het tot een geheel plaatje.En natuurlijk heel zuinig in verbruik.

Bianca 19-07-2016 Product paar dagen in bezit

Super gebruiksvriendelijke koelkast :-)

Super gebruiksvriendelijke koelkast. Voldoende ruimte om al de boodschappen handig en overzichtelijk in te delen. Aparte lade voor groenten en fruit en een lade die extra wordt gekoeld voor vlees. Heldere led verlichting en alarm dat af gaat als de deur niet goed wordt gesloten. Ook de vries laden zijn zijn handig, een diepe waar grote pizzas in passen en twee kleinere voor vlees, ijs etc. De vormgeving van de koelkast is mooi dus een lust voor het oog. De hoogte van 201 cm maakt dat er ook daadwerkelijk een koelkast staat. Ik ben zeer tevreden!