Bosch KGE39BW40 - Reviews

upside-down koel/vriezer
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
249 liter inhoud

Beoordeling op basis van 30 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Henk Jonkman 10-10-2017 Product paar weken in bezit

Ziet er mooi uit en heeft goede handgrepen.

Zuinig energieverbruik, ruim en mooie rustige binnenverlichting. Makkelijk in te stellen temperatuur.

keukenprinses 29-09-2017 Product paar weken in bezit

Prachtig slank, ruim en stil!

We hebben de koelkast nu 1,5 week, hij is prachtig stijlvol vormgegeven, slank en hoog waardoor hij heel luchtig overkomt. De binnenkant is ruim, praktisch, goed verlicht en overzichtelijk, wat een feest! De freshbox is echt een klein wondertje, zelfs kwetsbare groenten blijven ruim een week vers door de bevochtiger aan te zetten. De koelkast is ontzettend stil en als hij even aanslaat is dat vrijwel geruisloos. De diepvries is ruim genoeg voor een klein gezin. We waren op zoek naar een Smeg maar zijn vele malen blijer met deze mooie, zuinige en functionele Bosch!

Pluspunten

• ruim en overzichtelijk
  • stil
  • freshbox is briljant!
  • esthetisch mooie vormgeving
  • heldere duurzame binnenverlichting

Minpunten

• nog niet ontdekt

Hans 22-09-2017 Product paar dagen in bezit

Goede combi van koeling en vriezen.

Goede combinatie van koelkast en vriezer. Koelkast biedt zeer veel ruimte. Zeer geschikt voor het bewaren van voldoende producten. Vriezer zeer geschikt om redelijke porties in de directe nabijheid te hebben. Uitstekende prijs - kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Grote koelkast
  • Overzichtelijkheid zowel koelkast als vriezer
  • Compactheid vriezer

Merel 20-09-2017 Product paar dagen in bezit

Degelijke, ruime ijskast met handige indeling.

Fijne ijskast, degelijk, handige indeling met extra`s , weinig geluid. Zuinig in gebruik. Hij is wel écht groot.

Kiek 08-09-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie stille koel/vries combinatie

Het is een mooie koel/vriescombinatie. Prima indeling en super stil. Het 0° vak is ook heel handig voor vlees en vis. Kortom een dikke aanrader. Ik ben er heel tevreden mee

• Indeling

Minpunten

• Niet
  • Niet

Nihat 05-09-2017 Product paar dagen in bezit

Super mooie strakke koelkast

Hallo,

Dit is een koelkast met een luxe uitstraling. Grote koelkast met genoeg plek. A+++ dus zeer zuinig. 75 euro cashback is makkelijk aangevraagd. Je hoeft niet per post brieven en kopietjes op te sturen zoals de andere bedrijven wel doen. Online invullen en foto maken van de kassabon en klaar!

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Strakke design
  • Zuinig A+++
  • Betrouwbaare Merk

Leo van de Laar 28-08-2017 Product paar weken in bezit

Bosch KGE36BW40 Koel diepvriescombinatie

Het is een geweldig en mooi product We hadden al een hoge diepvriezer van Bosch ,hebben deze helaas verkocht omdat mijn echtgenote in een kliniek verblijft met Parkinson en dus niet meer kan zorgen voor een volle diepvries en we zijn beide 81 jaar en dit wordt dan moeilijk en daarvoor deze schitterende nieuwe combinatie

Pluspunten

• Inderling
  • zuinigheid

Gebruiker 27-08-2017 Product paar weken in bezit

Zuinig, praktisch en erg handig in gebruik

Goede prijs-kwaliteit verhouding. Koelkast nu 2.5 week in gebruik en bevalt goed. Veel ruimte, handig in te delen naar eigen voorkeur. Stil apparaat. Geen 10 omdat het handig zou zijn als je ook de actuele temperatuur van de koeling/vriezer zou kunnen zien ipv alleen de gewenste temperatuur.

Pluspunten

• zuinig
  • zelf in te delen
  • stil

DJ Robben 23-08-2017 Product paar weken in bezit

Mooi, groot, stil en energiezuinig!

Heb de koelkast inmiddels in gebruik, en heb nog nooit zo'n luxe gevoel bij een koelkast gehad. Hij is zoals vermeld erg energiezuinig en stil, heeft een enorme opslag en bovendien krijg je het gevoel dat overal over is nagedacht. Van de schuivende bak in de groente- en fruitla tot het extra uitklaprekje aan een van de schappen. Wat ik ook handig vind is de verdeling van de vriesvakken (waar ruimte opnieuw volop aanwezig is.

Dit is zeker een koelkast om te overwegen!

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Stil en energiezuinig
  • Zit vernuftig in elkaar

khrosh 22-08-2017 Product paar maanden in bezit

uitstekend koelkast

Ruim, groot, en werk prima uitstekend ik raad iedereen aan.
bijna geen geluid en zeer zuinig.
raad hem echt aan is zeer stil in houd is voldoende. koelt ook snel als je hem op snelkoelen zet. hoor hem af en toe wel als de motor aan slaat maar is niet echt hinderlijk, super apparaat een echt aan rader

McCallum 29-07-2017 Product paar weken in bezit

Grote koelvriescombinatie Bosch

Sinds 10/7/2017 in bezit. Reden voor aanschaf Energieverbruik, inhoud, kwaliteit en geluid
Degelijke aflevering door AO + scherpe prijs. Vlgs afspraak, vakkundig, zuinig op onze houten parket vloer.
Deur van rechts naar links gezet. Eenvoudig te doen. Deuren draaien zeer soepel
Tot op heden zeer tevreden, geen negatieve aspecten kunnen benoemen.
Dus wij zijn zeer tevreden. Een 10 zou perfectie zijn. Dus daarom een 9.

Pluspunten

• Kwaliteit verwerkte materialen
  • Verlichting (helder LED)
  • Temperatuur zone koelen voor vlees en groente
  • Koelen en vriezen afzonderlijk in te stellen
  • Geluidsnivo. nauwelijks waarneembaar

J van der Vlist 17-07-2017 Product paar dagen in bezit

Eerdere ervaring, prima energielabel en prijs/kwaliteit.

Sinds 2 dagen in het bezit van een Bosch koel-vriescombinatie. Gekozen omdat de vorige koel-vries ons ruim 20 jaar goed is bevallen. Gekozen om de prijs/kwaliteit verhouding en energielabel.
Min puntjes ten opzichte van vorige; geen zichtbare display (bij gesloten koelkast) en actuele temperatuur wordt niet getoond.

Pluspunten

• Energieverbruik
  • Vorm en indeling (inhoud)

Minpunten

• display niet zichtbaar
  • actuele temperatuur wordt niet getoond

Haver 13-07-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi, groot overzichtelijk energiearm

Ruime indeling, geen geluid en energiearm. Ik heb al jaren alle witgoed producten van bosch. Nooit problemen gehad ,dus waarom zou ik van leverancier veranderen.

karmar 12-07-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi formaat, ideale indeling

Mooie koel-vriescombinatie. De koelkast gebruik je het meest. De inhoud is door sta-hoogte en duidelijke led-verlichting zeer goed zichtbaar. Fijne indeling, maar daarvoor hebben wij wel meteen het flessenrekje verwijderd. Wij zijn gewend om de zuivelpakken rechtop te zetten om de ruimte maximaal te benutten. Dit was, zonder het wegnemen van het flessenrekje, niet naar onze wens aan te passen. De koelkast koelt goed, goed in te stellen en geeft een duidelijk akoestisch signaal als de deur te lang openstaat. In de deur hebben wij ook één schapje weggehaald. Dit om zowel flessen drank als kleinere flesjes op te kunnen bergen, maar dat is persoonlijk.
De vriezer is bijna net zo groot als een tafelmodel vriezer. De big-box is zeer ruim, kunnen veel broden en/of pizza's in.

Pluspunten

• Mooi model
  • Zeer goede verlichting
  • Werken op sta-hoogte in de koelkast
  • Overzichtelijke indeling
  • Weinig geluid producerend

Minpunten

• Schappenindeling nog wat flexibeler verwacht

Visser 03-07-2017 Product paar dagen in bezit

Grote koelvriescombi

Fraai afgewerkt van binnen met ledverlichting,heel ruim en ook nog energiezuinig.
Aparte gedeeltes voor beleg,vlees,groente en fruit super netjes

Pluspunten

• Grootte
  • Mooi afgewerkt

Andries 01-07-2017 Product paar weken in bezit

Grote koel/vriescombinatie

De Bosch KGE39BW koel/vriescombinatie heeft een een grote en goed ingedeelde koelkast. De koelkast is energie-efficient (volgens de labels). Pluspunten zijn: grote groentelade, een 0 gradenvak. Het vriesdeel heeft drie laden en voldoende capaciteit. De combinatie is hoog en iets dieper dan de gebruikelijke koelkast en steekt daardoor iets uit.

Pluspunten

• Groot - veel koel en vriesruimte
  • Energie-efficient

Minpunten

• Iets dieper dan gebruikelijk

Delta55 01-07-2017 Product paar dagen in bezit

Stil apparaat

Praktisch ingedeeld. Zuinig apparaat. Vriest en koelt prima. Display uitlezing klopt precies met werkelijke temperatuur.

Pluspunten

• Snel op temperatuur
  • Zuinig

CtH 01-07-2017 Product paar weken in bezit

fijne koelkast

Mooie grote koelkast, en erg stil.
Fijne handgrepen. Wat moeilijk recht te zetten in een oude keuken omdat je alleen aan de voorkant de pootjes kunt stellen. achter zitten wieltjes.

Hendrikus 26-06-2017 Product paar dagen in bezit

Prachtig afgewerkte koel- vriescombinatie

Mooie ruime koel- vriescombinatie voor een redelijke prijs met goed uitgedachte accessoires. gekocht bij Cool Bleu met uitstekede service

Pluspunten

• grote groentela
  • weinig geluid
  • mooie indeling

Laurence 26-06-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi en groot

Onze oude koelvriescombi (Samsung) was te klein geworden en de deuren sloten niet goed meer (al na 10 jaar!) dus die moest vervangen worden. We hebben al een losstaande vriezer van Bosch en die beviel goed, dus gezocht naar een koelvriescombi van Bosch. Deze is geleverd en we zijn tot nu toe heel tevreden. Ondanks de witte kleur ziet het apparaat er erg chique uit en de inhoud van de koelkast is naar verwachting groot.
De vriezer is wat kleiner dan bij de combi die we eerst hadden, maar daar hebben we bewust voor gekozen omdat we ook een losse vriezer hebben. De groentelade is echt geweldig groot en diep en het is fijn een aparte lade te hebben voor vlees/vis. De hoogste plank in de koelkast is wel vrij hoog voor mij (168cm), maar ik kan er net bij.
Minpuntjes: de lowfrost maakt een wat gek geluid alsof je zachte regen op de ramen hoort o.i.d. Niet heel storend, maar je hoort het wel. Dit deed de Samsung nofrost niet. Die maakte gewoon soms een tijdje een loeiend geluid en was daarna weer stil. Verder is het jammer dat er in de koelkast een soort hangvak zit, maar als je dat ophangt aan de plank kun je geen wat hogere flessen meer op de onderste plank kwijt qua hoogte.