Bosch Serie 4 KGN36VW35 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 4 KGN36VW35 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Polly 17-11-2017

Bosch koelkast 4 KGN36VW35

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGN36VW35 wit

Qua indeling mooie koelkast, koelt goed, maar maakt het lawaai van een hart-longmachine en dat is erg irritant.

Miriam 06-06-2017

Zou hem niet aanraden als je een open keuken hebt

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGN36VW35 wit

Heb deze koelkast 2 jaar geleden aangeschaft, indeling is prima en koelt en vriest geweldig. Jammer dat hij zoveel herrie maakt. Geluid komt boven het geluid van de TV uit. Bedrijf waar ik de koel/vries combinatie gekocht heb gaf aan dat dit normaal is, zal nooit geen koelkast van dit merk meer kopen.

Minpunten

• Maakt veel herrie

Jan Drost 01-09-2016

Koelvriescombinatie

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGN36VW35 wit

Zeer tevreden over dit produkt. Koelt en vriest perfect. De deur kon zonder problemen omgedraaid worden, wat voor ons echt een voorwaarde was. Nu staat de combinatie op de ideale plek in de keuken.

Pluspunten

• Koelt en vriest zeer goed
  • Deur is omgedraaid

Minpunten

Joke Butzelaar 20-08-2016

koelt en vriest goed

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGN36VW35 wit

koelt en vriest goed, Perfecte vervanging van de wijnkoelkast, aangezien de ruimte in de inbouwkoelkast in de keuken ruim te kort was.

Pluspunten

• goed werkend
  • makkelijk in gebruik

Alex 18-08-2016

Mooie design, goede afwerking, duidelijke indeling

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGN36VW35 wit

Koelkast heeft een mooi design. heel mooi van binnen afgewerkt met de kleur blauw, zodat de binnenkant een mooie uitstraling heeft. goede verdeling van de vakken om alles goed gescheiden te koelen, met een duidelijke beschrijving op de lades. Vriezer heeft ruime lades om voldoende in te vriezen. duidelijke indeling om de temperatuur in te stellen van koelkast en vriezer. maakt weinig geluid.

Jabe 09-08-2016

Super koel/vriescombinatie

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGN36VW35 wit

Super combinatie. Veel ruimte, logische indeling en veel gemak. Producten blijven lang vers. Indeling kan naar wens gemaakt worden door de vele mogelijkheden van indeling.

Trots 04-08-2016

trost ben ik met deze aanwinst

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGN36VW35 wit

het is een mooi ontworpen combi koel/vries kast strak van vormgeving en mooi in indeling van de kasten

Michiel Brouwer 27-07-2016

Erg gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGN36VW35 wit

Ik ben erg tevreden met mijn nieuwe Bosch koelvriescombinatie. Met name de 'super' stand om een net volgeladen koelkast of vriezer snel op temperatuur te krijgen is erg handig, ook omdat hij enkele uren later weer terugschakelt naar de originele instelling.

De indeling is erg prettig, met een aparte groentenlade en twee vleeslades. De lades van de vriezer lijken iets waterafstotend waardoor ijs makkelijk te verwijderen is.

Uiterlijk, tja het is een grote witte kast, maar ik vind het prima.

Humalog 05-07-2016

Bosch KGN36VW35

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGN36VW35 wit

Na een aantal dagen in het bezit te zijn van de strakke koelvriescombinatie vallen me een aantal positieve maar ook negatieve punten op

Positief :
strakke vormgeving
bakjes van sterke degelijke kwaliteit,
genoeg ruimte in koel en vries gedeelte.
In de middelste vriesla passen drie broden naast elkaar.
goede led verlichting.
Display duidelijk.
Door vitafresch producten langer vers
Minder last van luchtjes

De nadelen:
de koeling maakt vrij veel lawaai ik heb een open keuken en hoor hem op de bank in de voorkamer als de koeling aanslaat. In ruststand hoor je hem niet
Door de grote koelbak onderin zit het flessenrek vrij hoog
De ruimte tussen het liggende flessenrek is vrij beperkt 1 liter flessen passen, 1.5 en 2l niet
Een bierfles of pak kan niet staand geplaatst worden alleen in de deur

Duurzaamheid kan ik nog niet zeggen. Het enigste wat stoort is het geluid misschien even wennen.

Ik heb bij de keus voor een koelvriescombi gekozen voor degelijkheid

S Hardeman 05-07-2016

Mooie koelkast

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGN36VW35 wit

Mijn vriend en ik hadden de keuze uit tientallen koelkasten en uiteindelijk voor deze gekozen, omdat deze qua design opviel. De koelkast heeft een mooie hoogte; Het wit past goed bij de witte kast die ernaast staat; Tevens is de kamer waar hij staat erg diep maar niet breed, dus erg prettig dat de handgrepen zijn weggewerkt naar de zijkant.

De opbergruimte in de koelkast is voor ons 2 meer dan voldoende. We zijn ook erg blij met de vershoudlades voor vlees, vis en groente. En niet te vergeten de 3 grote lades in het vriesgedeelte. Al met al zijn wij uiterst tevreden over de aankoop.

Marc 14-06-2016

met-glans-gekoeld

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGN36VW35 wit

Een prachtige koelkast, fraai design en zonder geluidsoverlast. Vanuit een ervaren duurzaamheid is de aanschaf een garantie van zeer lange gekoelde producten voor een lage aanschafprijs.
Met gekoelde drank zijn we klaar voor een hete zomer

PaRi 07-06-2016

Bosch Koelvriescombinatie Non-Frost

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGN36VW35 wit

Onze nieuwe koel-vriescombinatie non-frost ziet er mooi uit maar is erg functioneel en A++. Veel ruimte in de koelkast met doorzichtige lades. De vrieskast heeft 3 lades en is tezamen een mooi geheel. Zeker een aanrder