Bosch KIS87AD40 - Reviews

koel/vries cominatie
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
208 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Bosch KIS87AD40 op Kieskeurig.nl.

danger89 30-12-2018

Maakt veel geluid

Geschreven voor: Bosch KIS87AD40

Deze koelkast stelt me toch erg teleur helaas. Maakt veel meer geluid dan het vrijstaande model van bosch (hiervoor had ik de KGE39BI41).

Ik wil heel graag mijn KGE39BI41 eigenlijk weer terug. Ik heb die helaas weg moeten doen, omdat deze niet past in de keuken. Vandaar deze inbouwkoelkast, en deze voldoet eigenlijk niet qua geluid productie.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Daniel 07-04-2017

Prachtige koelkast

Geschreven voor: Bosch KIS87AD40

Bij het inspiratiehuis 2020 wezen kijken en mijn oog is op deze koel/vries combi gevallen. Hij heeft de juiste functies en ziet er nog erg goed uit ook.
Drie weken geleden een appel in de fruitlade gelegd, deze is nog steeds als op dag 1. Geen idee hoe het werkt maar fruit blijft echt lang goed in de fruitlade.

Pluspunten

• Zeer mooie afwerking met aluminium
  • Fruitlade werkt uitstekend
  • Koel gedeelte erg ruim

Minpunten

• Anderhalve vriezer lade toch wat weinig

Leonie 16-09-2016

Heerlijke lichte en overzichtelijke koelkast

Geschreven voor: Bosch KIS87AD40

De groenten en diepvries laden gaan maar 3/4 open tenzij je ze eruit haalt. Verder helemaal super. Vooral het softclose systeem
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com