Siemens iQ500 KA92DAI30 - Reviews

Amerikaanse koelkast
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
368 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Kevin1984 06-10-2018

Fijne familie koelkast

Mooi design! Ideaal is de waterdispenser met koel water. Het nodigt de kinderen uit om meer water te drinken. Verder ook makkelijk in onderhoud! Geen vingerafdrukken en geen ijsvorming in het vries gedeelte. Met de vershoudlades blijven groente en fruit langer vers! Kortom zeer tevreden over deze aankoop die we nu een jaar in gebruik hebben

Kerkhof68 04-09-2018

Superstrak design

De koel-vries combinatie ziet er prachtig uit. Het is geluidsarm en we tappen altijd vers koud water! Gedurende de zomer waren de ijsblokjes en crushed ice natuurlijk helemaal fantastisch.

Gezin 4 personen 23-05-2018

Superveel bergruimte

Hele grote koelkast, prima bergruimte voor gezin van 4 personen. IJsklontjes en gekoelde water zijn heerlijk. Prettige verlichting en helder beeldscherm. Tevreden over onze keuze.

Pluspunten

• veel bergruimte

Minpunten

• pizzadoos past niet in vriesruimte
  • maakt wat meer geluid dan een normale koelkast

Elltonfb 04-01-2018

Veel opbergruimte en ruim

Ben tevreden met de koelkast. Wel jammer dat het bedieningspaneel nogal slecht werkt en zwaar is in de bediening

Karin 24-12-2017

Blikvanger in de keuken met heel veel ruimte

Afgelopen week is de koelkast bij ons in de keuken gemonteerd. De koelkast is een echte blikvanger in onze nieuwe keuken. Gebruiksvriendelijk en ruimtelijk! Daarnaast ook de leuke extra's zoals het gekoelde water en de crushed ice is al veel gebruikt. Wat een mooi apparaat!

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Crushed ice en gekoeld water
  • Veel ruimte

M. van de Weg 28-12-2016

Super Heerlijke Koel/vries combinatie

Deze koel/vriescombinatie is fijn en makkelijk in gebruik. Tevens mooi en stoere uitstraling. De ruimte in het koelgedeelte is behoorlijk groot. Ook fijn dat de wijnflessen apart kunnen liggen. Grote rekken in de deuren en 2 grote laden onderin. Een hoop ruimte. De vriescombinatie moet je aan wennen, maar daarna is deze ook prettig. Kleine dingen kunnen in de deur. en twee laden onderin. Meer ruimte dan verwacht. Het koude water en de scrub ijs gebruiken wij veel met eten en e.d. Deze koel/vries combinatie is zeker een goed aankoop.

Pluspunten

• ggrote binnen ruimte
  • scrub ijs
  • zeer stil

Wout 15-09-2016

Amerikaanse koelvries combinatie

Grote koelruimte en vriesruimte met een goede indeling en een heel stil apperaat.ook de vriesruimte heeft een goede indeling en een perfect werkende ijsblokjes machine.

Hans 11-08-2016

Geweldige koelkast!

Heerlijk veel ruimte en handige opbergvakken / lades.
We hebben de koelkast nu een maand in huis en zijn ontzettend tevreden. Het uiterlijk is ook top! Het straalt kwaliteit uit.
Ook de vriezer werkt uitstekend, het water is heerlijk en de ijsblokjes zijn fantastisch!
De bediening is ook bijzonder eenvoudig, zo kun je de vriezer en koelkast op graden instellen. Een absolute aanrader!!

Pluspunten

• Grote opbergruimte
  • Lekker water
  • Strak uiterlijk
  • Top koelkast!