Siemens iQ700 KG56FSB40 - Reviews

dubbeldeurs koel/vriezer
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
375 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ700 KG56FSB40 op Kieskeurig.nl.

Fin 10-08-2018

Prachtig design

Geschreven voor: Siemens iQ700 KG56FSB40

Grote ruime koelkast met speciale vershoudladen. Mooi design! Niet te hoog ik kan er goed bij. Vriesladen ruim en handig

Fedor 03-01-2017

Ruimte voor alles!

Geschreven voor: Siemens iQ700 KG56FSB40

Wij gebruiken deze koel-/vriescombinatie nu een aantal maanden en we zijn zeer tevreden!

Allereerst is het een zeer stille koel-/vriescombinatie met aandacht voor design. Zo gaat de binnen verlichting gedimd aan als de deur wordt geopend en wordt deze langzaam feller naarmate de deur langer open staat.

Het grootste pluspunt voor ons is de inhoud van 315 liter. Daarmee is deze koel-/vriescombinatie ideaal geschikt voor een huishouden tot 4 a 5 personen.

We waren blij verrast met de HyperFresh (nul graden) lades voor groenten, fruit en vlees. Wij hadden niet direct verwacht dat deze een verschil zouden maken. Echter blijven de verse boodschappen weldegelijk langer vers, met name het fruit.

Het enige minpunt dat wij kunnen bedenken is de indeling van het vriesvak. Er is meer dan voldoende ruimte in de vriezer dat is niet het minpunt. Echter, is de indeling van de bovenste lade (1 grote lade die in 2e is gedeeld oor een middenschot) niet gebruiksvriendelijker dan een vriezer die gewoonlijk 2 of 3 gelijke lades heeft.

De Siemens smart (home) connectie functie gebruiken we nog niet heel veel. Naarmate er meer Siemens apparaten op deze home hub worden aangesloten neemt de functionaliteit ervan wel toe.

Al met al is het een Ideale koelkast voor een gezin. Het apparaat doet wat je ervan moet verwachten: is zuinig, stil en houd de verse producten zoals fruit en groenten echt langer vers!
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com