Siemens iQ700 KG56FSB40 - Reviews

Inhoud koelruimte
375 liter inhoud

Fin 10-08-2018

Prachtig design

Grote ruime koelkast met speciale vershoudladen. Mooi design! Niet te hoog ik kan er goed bij. Vriesladen ruim en handig

Fedor 03-01-2017

Ruimte voor alles!

Wij gebruiken deze koel-/vriescombinatie nu een aantal maanden en we zijn zeer tevreden!

Allereerst is het een zeer stille koel-/vriescombinatie met aandacht voor design. Zo gaat de binnen verlichting gedimd aan als de deur wordt geopend en wordt deze langzaam feller naarmate de deur langer open staat.

Het grootste pluspunt voor ons is de inhoud van 315 liter. Daarmee is deze koel-/vriescombinatie ideaal geschikt voor een huishouden tot 4 a 5 personen.

We waren blij verrast met de HyperFresh (nul graden) lades voor groenten, fruit en vlees. Wij hadden niet direct verwacht dat deze een verschil zouden maken. Echter blijven de verse boodschappen weldegelijk langer vers, met name het fruit.

Het enige minpunt dat wij kunnen bedenken is de indeling van het vriesvak. Er is meer dan voldoende ruimte in de vriezer dat is niet het minpunt. Echter, is de indeling van de bovenste lade (1 grote lade die in 2e is gedeeld oor een middenschot) niet gebruiksvriendelijker dan een vriezer die gewoonlijk 2 of 3 gelijke lades heeft.

De Siemens smart (home) connectie functie gebruiken we nog niet heel veel. Naarmate er meer Siemens apparaten op deze home hub worden aangesloten neemt de functionaliteit ervan wel toe.

Al met al is het een Ideale koelkast voor een gezin. Het apparaat doet wat je ervan moet verwachten: is zuinig, stil en houd de verse producten zoals fruit en groenten echt langer vers!

Mitsu 04-11-2016

Large Practical Fridge

This fridge has a lot of space and gives you easy access. The vegetable / fruit draws are very large and the stay fresh feature appears to work very well. The storage on the door is as expected from a fridge of this size. I have found the bottle rack on the fridge very useful and saves me from have to keep all bottles in the door.
The Freezer compartment is very big and I haven't managed to fill it yet!

chris koomen 04-11-2016

mooi design koelkast

wij hebben deze koelkast aangeschaft wegens gezinsuitbreiding. we staan echt versteld van het unieke Hyperfresh systeem. groente, fruit en vlees blijft veel langen lekker knapperig. Ook qua design past de koelkast mooi in de lijn die Siemens heeft. Omdat ze bij Siemens echt nagedacht hebben over het ontwerp merk je dat hij van binnen goed verlicht is en overal even koel. Erg handig is ook dat je de temperatuur in zones kan instellen.

Sauwerd 31-10-2016

Prima ruime koel-vies combinatie

Deze ruime koelkast is uitermate geschikt voor een gemiddeld gezin. De vriesruimte biedt plaats voor een voorraad van minstens een week, qua brood en 4 weken m.b.t. vlees van de slager.
Ik hoef slechts 1 keer in de week boodschappen te halen en heb altijd voldoende vers in huis.
De unieke koeling van 0 graden zorgt ervoor dat groente langer houdbaar is. Zo waren we de witlof vergeten, maar konden deze nog prima eten na 2 week.